Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Mazda RX-8 High Power HP “Revolution”
- Van silverspecial (SuperForumposter) [be] op 23-02-2009 22:13
Beste mensen,

Jullie hebben al enige tijd meer niks van mij vernomen...helaas door enkele omstandigheden.
Ivm verhuizing naar Belgie en scheiding moet ik daardoor moet ik helaas afscheid nemen van mijn mijn mooie RX-8...die ik nog maar korte tijd heb mogen rijden...

Zie hieronder de gegevens van de auto...mochten jullie iemand kennen of wellicht zelf interesse hebben hoor ik graag van jullie!

Zeer mooie en zeer bijzondere uitvoering: Revolution Edition met op speciaal verzoek bij deze kleur Zwart/Rood leer. Deze RX-8 is van Juni 2004 in de kleur Sunlight Silver. Het aantal echte PK's bij deze auto is maar liefst 240 PK door diverse originele wijzigingen. Deze auto gaat weg vanwege verhuizing naar het buitenland. Een echte liefhebbers auto die heel goed behandeld word! De auto heeft vorige maand bij de Mazda dealer nog onderhoud gehad en een full check up van alle onderdelen. Deze Mazda dealer heeft mijn auto in onderhoud en de historie is tevens daar op te vragen. De auto heeft 43.000 echte KM gelopen. Volledig schadevrij. De lak heeft vorig jaar nog een lak verzegeling gehad op Teflon basis (FLON 4000 met nog meer als 1,5 jaar garantie) door een erkend poetsbedrijf. Dit bedrijf heeft tevens ook een UV behandeling gedaan aan het interieur en tevens alles gereinigd en behandeld. Alles is in zeer goede staat, geen enkele deuk en/of beschadiging! De auto staat altijd in een garage als 2e auto. Ik heb deze auto zelf vanuit Duitsland ingevoerd in Sept 2007. Ikzelf ben nu 2e eigenaar. De auto heeft voor meer als 8000,- EUR aan accessoires.

Ten opzichte van de standaard uitrusting heeft deze uitvoering de volgende extra opties/accessoires:

EXTERIEUR:

Originele Mazda Spatlappen voor(!) en achter in kleur van auto
Custom made Aston Martin grill voor! Uniek!
Mistlampen voor met bescherming voor de Olie Koelers met RX-8 look
Originele Mazda Dubbele RVS uitlaat van het merk Sebring met ronde eindstukken
Originele Mazda verlagings kit van Eibach van 2,5cm
Originele Mazda Chromen intake's voor de uitlaten 2x
Spoiler-lip op achterklep
Kentekens gegraveerd in alle ramen
Heldere knipperlichten (met LED lampen) voor en stadslichten (LED) voor
LED 3de Remlicht met RX-8 logo
Originele Mazda Sport-Buitenspiegels!
Achterlichten zijn voorzien van geheel LED verlichting uit Amerika
LED Dagverlichting (RDL) in voor bumper op afstand te bedienen!
LED Mistlampen Voor
Voorraam met donkere zonneband
Kentekenplaten met opgelegde letters
Speciale verlaagde kentekenplaathouder voor
Remklauwen zijn in kleur zilver
Speciale originele Mazda zilveren haaie-vinnen
Voor spoiler lip en achter bumper zijn in keur van auto meegespoten!
Koplampen zijn voorzien van nette en speciale "eye-lids" uit Japan
Alle ramen rondom zijn extra getint volgens wettelijke norm door speciale firma met echte raam coating. Hierop zit nog meer als 3.5jaar garantie.
Originele Mazda 18" velgen met zo goed als nieuwe Pirelli Snowsport banden(!) 240/40/18. Hierbij zitten tevens originele Mazda spoorverbreders die toegelaten zijn. De getoonde 18" nieuwe velgen in "titanium" zilver look met nieuwe Bridgestone Potenza RE050A banden in de maat 225/45/18 zijn optioneel te koop voor € 750,- De banden hebben nog geen 4000km gelopen. Tevens zijn er 2x set's Wheel-locks bij van McGuard.

INTERIEUR:

Rood/zwart lederen afwerking interieur en stoelen
Stoelverwarming voor
Volautomatische Airconditioning (climate control)
Bose actief SOUND Systeem met subwoofers
Full-Map Navigatieysteem met afstandsbediening
DVD navigatie software is laatste versie van 2007-2008!
Elektrische ramen met buitenspiegels verwarmd
8 airbags rondom
ABS + EBD+TCS+ESP
Sperdiffrentieel
Startonderbreker
Getint glas
RVS dorpel instaplijsten met RX-8 logo
Aluminium pedalen set
Luxe mattenset met RX-8 logo
Originele Mazda Rood verlichte sportpook!
Originele Mazda Zilveren interieur afwerkings delen in deurpanelen
Lederen zachte armsteun met Wankel afbeelding
Origineel Mazda Alarm met detectie incl. CV en opening op afstand van achterklep!
Bluetooth Carkit met spraaksturing en 10 voorkeurnummers

MOTOR:

De motor is voorzien van een K&N luchtfilter
Stabilisatorstang!
Speciale 4 vonken bougies "leading"
Magnecor high performance bougiekabels
Rode oliedop in Wankel model
Rode verlichting in motor compartiment
De motor is geheel in perfecte en ook  mooie staat

De auto heeft in September 2007 een grote beurt gekregen en daarbij alle mogelijke onderdelen via de Mazda garage vervangen en tevens een nieuwe set remblokken en remschijven voor. De rest was zoals altijd 100% OK. De APK loopt tot en met September 2009.
Zoals je misschien kan zien ben ik een echte liefhebber die deze auto altijd heel goed behandeld en verzorgd heeft. De auto word gezien als een echte "eye catcher". Alle rekeningen van de dealer en boekje's/brochure's etc zijn aanwezig. De auto heeft een geschatte Taxatie waarde van € 23500,-
Graag uw reactie alleen per telefoon op nummer 06-54334022 of per mail. Meer foto's op aanvraag en via Speurders.nl en Marktplaats.nl te bewonderen.
- Van GiLa_TeK (ForumGeweldenaar) [nl] op 02-03-2009 09:27
Succes met verkoop en sterkte!
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Mazda RX-8 High Power HP “Revolution”

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill