Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Nieuwe Meeting?? Nieuw lid??
- Van silverspecial (SuperForumposter) [nl] op 25-10-2007 12:57
Hoi Allemaal!

Mijn naam is Serge en heb sinds een week of 3 ook een RX-8...ik heb me dan ook aangemeld als "lid" op dit forum.

Ben er zeer blij mee en bevalt meer als uitstekend! :)

Ik heb deze auto zelf uit Duitsland ingevoerd en staat sinds kort op kenteken.
Het is een Sunlight Silver in HP uitvoering. Heb er in de afgelopen weken al een paar "zaken" aan veranderd die naar mijns inzien de auto NOG mooier maken...
Hij heeft net 40.000km gelopen en is in zeer goede staat. Alle onderhoud etc bij de Mazda dealer uitgevoerd incl. de recall's en heb er tevens 1 jaar garantie op zitten die ik ook bij mijn huidige dealer kan claimen.
Ik heb tevens nog een Mazda 3 en ben een echte Mazda fan! Heb al aardig wat Mazda's gereden alleen dit was de enige Mazda die ik dan ook nog echt graag wou rijden...gelukt dus!

Nou heb ik eigenlijk 2 vragen:

1. Hoe kan ik eigenlijk echt lid worden?? Dus niet alleen van het Forum?
2. Wanneer is er een nieuwe meeting in NL?

Bedankt voor jullie antwoorden!

Gr,

Serge
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-10-2007 06:06
silverspecial:

> > 1. Hoe kan ik eigenlijk echt lid worden?? Dus niet
> alleen van het Forum?
> 2. Wanneer is er een nieuwe meeting in NL?
>


Hoi Serge, welkom hier. En gefeliciteerd met je RX-8!

Jouw eerste vraag wordt vaker gesteld, soms via een mailtje of Bericht, maar ik zal hem ook eens hier beantwoorden.
Er is geen echte RX-8 club in NL, volgens mij ook niet in BE. "Alleen" dit forum. En er is nog niemand vanuit dit forum geweest die ambities heeft gehad om een echte club met inschrijving, clubblad e.d. te starten. Mocht jij dit willen, ga je gang, ik meld me wel aan ;-)
Maar via dit forum zijn er wel diverse Rexrijders die elkaar af en toe ontmoeten. Iedereen die daar zin in heeft kan wat regelen en ergens hier in Clubzaken bekend maken.

Er is nog geen nieuwe meeting in NL gepland. Kan zijn dat er bij mooi weer ergens in november nog spontaan een toerritje geregeld wordt, maar het is waarschijnlijker dat er ergens in het voorjaar 2008 pas weer wat gepland wordt. Hou de agenda in de gaten. Heb je zelf een leuk idee, kom er mee, altijd welkom.

Aanstaande zondag zijn er een stel van ons te vinden op het circuit van Spa. Je hoeft niet mee te rijden, kijken is ook al heeeel erg leuk!
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topic_show.pl?tid=901

Ow ja, en ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een Mazda 3. Uit Duitsland. Staat inmiddels 1060 km op de teller.
- Van silverspecial (SuperForumposter) [be] op 26-10-2007 11:41
Hoi Allemaal,

Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden...

Inderdaad had ik dit gevonden op het forum dat er geen echt lidmaatschap was...wellicht was het nu wel? :)

Ik zal er over nadenken wat "we" kunnen doen om wat meer meetings te gaan organiseren...ik woon zelf in brabant...en het brabantse land met de peel is een mooie plaats om te rijden!
Heb een goede Mazda dealer en die wil zeker wel een keer een meeting bij hem ter plaatse houden.

Ik zal alles op de voet volgen en zien ofdat er nog veel te leren is...zal zeker wel...:)
Zondag kan ik helaas niet!

Foto's zal ik zsm plaatsten zal volgende week wel zijn...houden jullie dus nog tegoet van me!!!

Bedankt en tot horens,

Groeten Serge (silverspecial)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Nieuwe Meeting?? Nieuw lid??

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill