Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Mazda 6 mps 260 pk
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 15-08-2007 11:37 Edited 15-10-2007 14:30
SPOED:

Te koop met de kop eraf.

**MPS DISI Turbo met 29000 schadevrije kilometers bj 06-2006.**

* Airbag bestuurder en bijrijder * Gordel voor met spanners en spankrachtbegrenzers * Waarschuwingssysteem voor het dragen van de gordel (op alle zitplaatsen) * Zijairbags voor * Gordijnairbags voor en achter * Anti blokkeer remsysteem (ABS) * Elektronische remkrachtverdeling (EBD) * Permanente vierwielaandrijving met Active Torque Split * MAIDAS veiligheidsconstructie * Anti-Whiplash voorstoelen * ISOFIX bevestigingspunten voor kinderzitjes * Startonderbreker * DVD navigatiesysteem * Mica/metallic lak * Centrale portiervergrendeling met afstandbediening * Luxe inklapbare sleutel * Elektrisch bedienbare ramen voor en achter met snel open en dicht functie * Elektrisch verstelbare buitenspiegels in carrosseriekleur * Zonnekleppen met afdekbare make-upspiegel * Bediening Mazda audio vanaf het stuurwiel * Cruise control met bediening op het stuurwiel * Global closing (alle ramen sluiten met een druk op de knop * Interieurverlichting centraal geplaatst met ingebouwde spots * Boordcomputer * Climate control * Xenon koplampen met automatische reiniging en niveauregeling * Mistlampen in de voorbumper * Brake Assist Systeem (BAS) * Dynamic Stability Control (DSC) * Traction Control Systeem (TCS) * Bose audio systeem * Zes cd-wisselaar * Totaal zeven speakers incl sub woofer * Lichtmetalen velgen 18 inch type MPS **MPS pakket bestaande uit:** * Aerodynamische voor- en achterbumper * Kofferklepspoiler in carrosseriekleur * Sideskirts * Sportgrille * MPS logo op de achterklep * Digitale klok en buitentemperatuurmeter * Verstelbare lendensteun bestuurder * Stuurwiel en pookknop met leder bekleed en met grijze stiksels * Middenarmsteun met opbergvak * Dubbel MPS uitlaatsysteem * Aluminium dorpelbekleding * Aluminium voetsteun en pedalen * Lederen bekleding zwart met grijze stiksels * Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel * Memoryfunctie bestuurdersstoel * Super lock * Mazda alarmsysteem.

Extra's: SCM alarm klasse 3 met certifikaat, legale H&R 30 mm spoorverbreders,aansluiting I-pod op de originele geluidsinstallatie en nodig om je rijbewijs te behouden een Quintezz alert met TMC voor alle radarcontroles. Ook een videoplayer met 8 inch klapscherm voor de achterpassagiers met afstandsbediening en geluid draadloos via bestaande stereo.Nog fabrieksgarantie tot 6-2009!!!!
Totale nieuwprijs ruim 50000 euro.

E-mail: charly50@home.nl
Telefoon: 0614487968
Woonplaats: Oss
- Van nagel (Deelnemer) [nl] op 28-08-2007 11:42
Hallo Charly,
Het is misschien een beetje onbeschaamde vraag, maar waarom wil je nu al van je MPS af? Ik heb er zelf een en hij bevalt me prima. In de nabije toekomst ga ik nog allerlei modificaties toepassen, o.a. een grote intercooler, een ander remsysteem en ik denk zelfs aan een grotere turbo.
Groet, Ger
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Mazda 6 mps 260 pk

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill