Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Kraakende bestuurders deur(en)
- Van Jacco (SuperForumposter) [nl] op 06-11-2006 18:39
Heeft iemand hier ook last van?
Waar komt dit door,wat kun je er aan doen,of doet de dealer hier wat aan (onder garantie)?
Gr  Jacco
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 06-11-2006 20:22 Edited 06-11-2006 20:25
Ik heb er geen last van. Nóg geen last van zou ik moeten zeggen. Ik zou gewoon naar de dealer gaan die verhelpt het denk ik wel onder garantie. Ik heb zowat een halve wagen nieuw gehad onder garantie.. zelfs een nieuwe set velgen ivm oxidatie (zie mijn andere berichten). Binnenkort wordt gelijk met de APK-keurig de (nu ook al) versleten bekleding van bestuurdersstoel gerepareerd en de versnellingspook (die zo'n 300 euris kost) vervangen (garantie).  Kan ik ze meteen s naar de uitlaat laten kijken of beter gezegd laten ruiken, het lijkt erop dat de katalysator stuk is? Over service niet te klagen die is klasse! 
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 06-11-2006 22:14
Deze klacht komt mij, voor de verandering, niet bekend voor. Bedoel je tijdens het rijden, of tijdens het open/dicht doen?
- Van Jacco (SuperForumposter) [nl] op 07-11-2006 15:33
Tijdens het rijden vooral bij bochten en hobbels.
Dank voor jullie antwoord.
Begin me een beetje af te vragen of ik garantie bij moet kopen?
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-11-2006 15:38
jacco-loes:

> Begin me een beetje af te vragen of ik garantie bij
> moet kopen?


Hmm, dat soort defecten kom je nog wel binnnen de normale garantie tegen hoor. En bijkopen is *erg* duur geloof ik, het wordt ergens besproken op dit forum.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-11-2006 22:14
rx8sport:

> je kan altijd nog je audio aanzetten


Hahaha je zou dealer moeten worden! :-)

Maarruh als er nou ook een kraakje in je radio zit, wat dan?
- Van rdevries (Beginner) [nl] op 05-01-2007 12:14
Beste Jacco, ik heb vorige week mijn RX 8 gekocht bij dealer in Almere. Vanochtend is de kraak in mijn deur begonnen! Ik ga binnenkort terug en zal je op de hoogte houden van wat ze zeggen/gaan doen. Groet, Robin.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-01-2007 15:54
rdevries:

> ik heb vorige week mijn RX 8 gekocht
> bij dealer in Almere.


Gefeliciteerd!!!

Alweer een nieuwe RX-8 bezitter in ons midden. Welkom!
- Van Jacco (SuperForumposter) [nl] op 05-01-2007 20:03
Gefeliciteerd vertel ons welke kleur type?
Mijn 8 is twee weken geleden terug geweest naar de dealer voor startproblemen,nieuwe bogies en een sofwareupdate,loop nu weer okee.
Ze hebben meteen even naar de deuren gekeken,het probleem is det de rubbers van de deur uitgedroogt zijn,inspuiten en opgelost.
Ik ben benieuwt wat de dealer bij jou zegt.

groet jacco
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Kraakende bestuurders deur(en)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill