Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Gespot Waalre titanium rex
- Van Harry (Deelnemer) [nl] op 11-04-2006 18:04
Vandaag tegen half zeven een titanium rx-8 gespot recht voor mijn kantoor op het kruispunt van de Eindhovenseweg en de snelweg a67 aan de Aalsterkant. kenteken 78-RL-..
Bestuurder was druk doende met zijn voorliggers en heeft mij in mijn titanium rex (denk ik) niet gezien.

Harry

Op mijn computerklok is het wel twee uur later dan ik in het hoofd van dit bericht zie.
"Going back in time: it is the sound of..?"
- Van alfred (SuperForumposter) op 13-04-2006 14:10
Dat kantoor van jou passeer ik met enige regelmaat op weg naar Valkenswaard, maar jouw titanium heb ik nog nooit gespot. Overigens was ik het niet die je gezien hebt, de mijne is ouder en zilvergrijs
- Van Harry (Deelnemer) [nl] op 13-04-2006 16:21
Alfred:

> ...maar jouw titanium heb ik nog nooit gespot...


Vanwege het zicht op het gebouw parkeren we opzij en achter het kantoor.
Maar ik kom er toch echt elke dag. In mijn rx-8 wel te verstaan.

Harry
- Van Harry (Deelnemer) [nl] op 13-04-2006 16:25
Alfred

Rijd jij soms een uit Duitsland ingevoerde rx-8? Bijna een jaar geleden kwam ik bij de TinQ in Valkenswaard iemand tegen, die me vertelde dat hij zo aan zijn rex gekomen was. Was jij dat? Ik reed toen nog 1:10 met Mazda.

Harry
- Van alfred (SuperForumposter) op 14-04-2006 19:00
Nee, mijn Mazda komt gewoon uit Rooi (wel de enige daar). Overigens wel heel toevallig. Dezelfde dag dat ik de Mazda bij de dealer had opgehaald, heb ik bij Tinq in Valkenswaard getankt. Ik werd toen aangesproken door iemand die vol bewondering naar mijn RX 8 keek en die me er verschillende vragen over stelde. Ik heb inderdaad geprobeerd een RX 8 te importeren, maar het prijsverschil voor een nieuwe was dankzij de BPM zo gering dat ik hem toch maar dichterbij huis gehaald heb. Misschien heb ik dat toen wel verteld tegen deze belangstellende medetanker. En misschien was jij dat dus wel. Overigens is dat geen jaar geleden, maar zondag op de kop af twee jaar. Mijn auto is van 16 april 2004.
Vandaag wel een titanium gespot in Eindhoven. Eentje in de showroom van Muzenberg en eentje ervoor. Was jij soms even op bezoek bij de dealer? Mij kun je niet herkend hebben. Ik reed incognito in onze Suzuki Wagon R+.
- Van Harry (Deelnemer) [nl] op 15-04-2006 10:14
alfred:

> Vandaag wel een titanium gespot in Eindhoven. Eentje in de showroom van Muzenberg en eentje ervoor. Was jij soms even op bezoek bij de dealer?


Nee, was ik niet. Het is de RX-8 van de dealer. Je kunt hem bijna alle dagen daar spotten. Hij is ook een keer hier gespot vlakbij zijn woonhuis. Ik heb zelf in afwachting van mijn eigen RX-8 ca 4 maanden in die auto rondgereden, maar dat is nu alweer 5 maanden terug.
Heb je gezien dat de titanium in de showroom een open dak heeft?

Harry
- Van alfred (SuperForumposter) op 15-04-2006 19:42
Toen ik de mijne kocht waren die open daken alleen nog maar in Duitsland leverbaar. Mijn dealer zei dat er achteraf geen dak in te bouwen was, vanwege de bijzondere constructie zonder b-stijl. Een half jaar later werden de open daken af fabriek ook in Nederland verkocht. Toch nog een beetje spijt dat ik niet genoeg geduld gehad heb, al was m'n Prelude (met open dak) wel helemaal op en weet ik niet of die het nog een half jaar had uitgehouden.
- Van alfred (SuperForumposter) op 19-04-2006 15:37
Was het de dealercar (titanium 78-RL-ZR), was het Harry of nog een andere genieter die vandaag 19 april het parkeerterrein van het Catharinaziekenhuis opreed toen ik er af kwam ? De chauffeur keek mijn kant op, maar keek niet echt vrolijk en ik ontwaarde geen blik van herkenning. Kan natuurlijk ook met het bezoek aan het ziekenhuis te maken hebben. Daar ga je meestal niet voor je lol naar toe (behalve naar de kraamafdeling dan wellicht)
- Van Harry (Deelnemer) [nl] op 22-04-2006 14:34
Alfred:
Was het de dealercar (titanium 78-RL-ZR), was het Harry of nog een andere genieter die vandaag 19 april

Ik was het niet.
Het kenteken is wel hetzelfde als op de titanium, die ik in Waalre was tegengekomen.
Zal wel niet dit forum lezen.

Harry
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Gespot Waalre titanium rex

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill