Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / nieuwe auto aangeschaft, helaas geen RX8
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 08:29
Beste mede-forummers,

al een tijdje niet aanwezig geweest op het forum...een tijdje geleden was ik nog ernstig aan het twijfelen om een RX8 aan te schaffen....toendertijd is het toch een audi A4 cabrio 3.0 geworden. Nu met het eventuele korte termijn plan om aan gezinsuitbreiding te denken hebben we sinds januari een nieuwe auto aangeschaft...iets wat wat praktischer was dan de cabrio(die we nog wel hebben overigens)......daarmee viel helaas de RX8 weer af...het is geworden een

audi S4 avant pro-line quattro edition

wat niet wegneemt dat ik de RX8 nog steeds een super mooie en klinkende auto vind(al mag mijn V8 er ook wel wezen:) )

nu nog maar 5000km erop zitten....hij begint nu wat meer los te komen
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 02-04-2006 08:36
Toch zeker geen late 1 april grap he?
Gr
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 02-04-2006 09:02
Is toch ook niet verkeerd? Wel graag een foto plaatsen zodat wij hem ook kunnen zien.
ps was mijn droomauto,maar ja ik heb nog meer dure hobby's.
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 09:21
ehmm hoe kan ik een image uploaden zonder dat ik een eigen webspace heb? als je me het kan uitleggen ben ik happy om even een paar fotootjes te posten...en n ee geen 1 april grap;)
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 09:23
wat zie ik daar staan...een MPS?die moet volgens mij qua prestaties ook erg dicht in de buurt komen van mn S4...volgens mij een erg ondergewaardeerde auto die zich zeker kan meten met een evo qua prestaties, maar dan meer comfort en praktischer...bovendien vind ik de afwerking van mde standaard 6 al een stuk beter dan een evo/impreza dus ik ben erg benieuwd!

en dure hobby's...praat me er niet van *zucht* ik ken het
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 09:25
voorkant
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 09:26
en nog een
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 09:26
zijkant
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 02-04-2006 09:46
Zeer mooi, en ook de cabrio nog gehouden? De MPS volgt begin mei 2006.
- Van CoolDragon (Powerposter) [nl] op 02-04-2006 15:30
Wel jammer dat je je rx8 weg doet....snelheid in plaats van aparte techniek nu?Alhoewel de MPS natuurlijk nog steeds een mooie auto is..

die S4 van mij vergeleken met een RX8 is zoiets van Carl Lewis met Timberlands aan tegenover een iets mindere sprinter die puma's aan heeft hehehe
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / nieuwe auto aangeschaft, helaas geen RX8

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill