Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Voor de RX 8 nieuwe RVS accenten voor de luchtuitlaat roosters
- Van Marco (Beginner) [nl] op 26-10-2005 19:36 Edited 02-11-2005 18:16
Deze gloednieuwe hoge kwaliteit RVS Accenten, komen compleet inclusief al het bevestigingsmateriaal en voorzien van een goede montage handleiding!
U kunt ze eenvoudig zelf monteren!

Er is speciaal voor RVS gekozen, omdat de bestaande aluminium accenten te lijden hebben onder de weerstomstandigheden, met name pekel.

Dit is met de RVS uitvoering verledentijd! Slechts een simpele droge doek over de delen halen en ze glimmen weer als nieuw!

Prijs per set EUR 90,- Eventuele verzendkosten EUR 5,50 binnen Nederland

Bij interesse stuur een mail naar onderdelen@kabelfoon.net

Marco
- Van Marco (Beginner) [nl] op 02-09-2006 07:17
Nu blijvend in prijs verlaagd!!!!

De prijs per set is nu verlaagd van EUR 90,- naar EUR 80,- ( exclusief verzendkosten ), zonder in te leveren op de kwaliteit of service snelheid.

Dus geinteresseerd, stuur een mail naar onderdelen@kabelfoon.net en u wordt beantwoord.

Marco
- Van Arjan (Deelnemer) [nl] op 05-01-2007 20:15
Voor ieder die intresse heeft in de accenten ik heb ze van Marco gekocht en ze zijn van goede kwaliteit en snel geleverd.
- Van alfred (SuperForumposter) op 06-01-2007 13:25
Ik neem aan dat een set uit vier stuks bestaat (en dus geen twee)
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 07-01-2007 00:19
Ik heb die accenten ook via marco besteld maar heb meteen ook dat rotorembleem voor in de voorbumper mee besteld.
Ziet er zeer mooi uit. Ik heb van veel mensen al complimenten gekregen.
groetjes "tjeu-groesselt"
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Voor de RX 8 nieuwe RVS accenten voor de luchtuitlaat roosters

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill