Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Trekhaak RX-8
- Van marx-7 (Beginner) [nl] op 17-10-2005 14:46
Zelf heb ik een RX-7 en ik kan het me bijna niet voorstellen dat iemand hier dit wil, maar via een collega kan ik komen aan een trekhaak voor een rx-8. Ik zou zo'n ding er niet onder willen hebben maar je weet maar nooit.....

De trekhaak is nieuw en ongebruikt en schijnt een winkelwaarde te hebben van rond de 900 euro (is me verteld)

Deze is te koop voor een vraagprijs van 400 euro....let op vraagprijs!!

reacties naar mijn collega via mail op rnoteboren@planet.nl

Hij heeft hier zo zijn kanalen voor en iemand hier heeft ooit eens via hem een sebring uitlaat gehaald voor zijn RX-8. Deze had ie meegenomen uit duitsland voor mijn RX-7 maar dit past natuurlijk van zijn lang zal zijn leven niet. maar dat wist hij niet......
- Van Eric (ForumPro) op 17-10-2005 14:52
Leuk dat je ons gevonden hebt en de trekhaak op dit forum plaatst.
Er zullen best berijders zijn die een trekhaak niet zien zitten, maar voor de ander kan het een praktische combinatie zijn.
Succes met de verkoop.

Eric van Dun
- Van marx-7 (Beginner) [nl] op 03-11-2005 16:18
De terkhaak is er nog steeds....niemand??
- Van alfred (SuperForumposter) op 07-11-2005 23:34
Als je er nou echt een koopje van maakt..... 400 euro is nog steeds een berg geld, moet nog gemonteerd worden ook. Doe eens een aantrekkelijk bod, dan valt er misschien te praten.
- Van richard1975 (Beginner) [nl] op 31-12-2005 06:46
alfred:

> Als je er nou echt een koopje van maakt..... 400
> euro is nog steeds een berg geld, moet nog
> gemonteerd worden ook. Doe eens een aantrekkelijk
> bod, dan valt er misschien te praten.


oke alfred bij deze laatste aanbieding moet echt weg ligt in de weg 275 euro en helaas geen cent minder ik hoor het wel

06-51549109
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Trekhaak RX-8

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill