Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Gezocht: Dashboard paneel rechts (boven bijrijders airbag)
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-01-2024 00:41 Edited 28-01-2024 12:33
Tijdens het schoonmaken van de voorruit ontdekte ik een beginnend scheurtje in bovenstaand paneel. Op de rand van het gedeelte dat moet uitbreken bij het afgaan van de bijrijders airbag. Ik weet dat dit vaker voorkomt bij Rexen die altijd buiten staan, vooral in de zon. De mijne is bijna 18 jaar oud en dus nu aan de beurt.

Yoshiparts.com heeft het helaas niet nieuw in het assortiment. Heeft iemand dit onderdeel misschien nog ergens liggen? Ik ga intussen verder zoeken.

Alvast bedankt en groeten,
Olof

Aanvulling:
Zojuist het workshop manual bestudeerd. Als ik het goed begrijp, vormt het betreffende paneel één geheel met de passenger air bag. Dit maakt het probleem groter dan ik dacht.  :-(

Aanvulling 2:
Mazda heeft een repair set bedacht voor alleen het paneel. De air bag kan dan blijven zitten. Part number: panel only: FEY1-57-K5X Air Bag Door LEFT HAND DRIVE. Schijnt helaas overal 'sold out te zijn. Ik blijf zoeken.
- Van SirHamsterAlot (Deelnemer) [nl] op 28-01-2024 11:43
De persoon bij wie ik de nieuwe motor voor het project vandaan heb heeft een rex helemaal in onderdelen liggen, als je geluk hebt heeft hij misschien wel een paneel; https://www.marktplaats.nl/u/n/16550997/

Zeg maar hoi van de koper van de motor haha
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-01-2024 12:34
Bedankt! Ik ga zeker kijken.
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Gezocht: Dashboard paneel rechts (boven bijrijders airbag)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill