Welkom Briantel.
Welkom Briantel. Hoi Briantel,
Hoi Briantel, Briantel,
Briantel, Sohn adapter is best een mooi systeem mede ook om zo min mogelijk carbon afzetting in de verbrandingsruimte te bereiken.
Sohn adapter is best een mooi systeem mede ook om zo min mogelijk carbon afzetting in de verbrandingsruimte te bereiken. Het meeste werk bij het plaatsen van een Sohn adapter is het aanpassen/vervangen van het ruitenwiswater reservoir of plaatsen van een extra 2 takt olie tank ergens waar het niet in de weg zit en toch hoog genoeg is geplaatst.
Het meeste werk bij het plaatsen van een Sohn adapter is het aanpassen/vervangen van het ruitenwiswater reservoir of plaatsen van een extra 2 takt olie tank ergens waar het niet in de weg zit en toch hoog genoeg is geplaatst.
 Dat rustiger lopen komt door de premix. Kenners kunnen dat horen. Mijn ervaring is dat het brandstofverbruik ook met 4% afneemt.
Dat rustiger lopen komt door de premix. Kenners kunnen dat horen. Mijn ervaring is dat het brandstofverbruik ook met 4% afneemt. Ik onderschrijf beide constateringen van Olof geheel.
Ik onderschrijf beide constateringen van Olof geheel. 

Het is een plaatje! En het uiterlijk nog helemaal origineel. Zo zie ik ze het liefst.
Het is een plaatje! En het uiterlijk nog helemaal origineel. Zo zie ik ze het liefst.  Betr: ......updates voor een zo lang mogelijk leven zoals een Sohn adapter.
Betr: ......updates voor een zo lang mogelijk leven zoals een Sohn adapter. Deze heb ik liggen voor inbouw:
Deze heb ik liggen voor inbouw: Op de website staat vermeld dat je nu ook synthetische olie mag gebruiken. Die restrictie gold volgens mij alleen voor de RX-7 en daarvóór. In de RX-8 was synthetische olie vanaf het begin al in het carter toegestaan.
Op de website staat vermeld dat je nu ook synthetische olie mag gebruiken. Die restrictie gold volgens mij alleen voor de RX-7 en daarvóór. In de RX-8 was synthetische olie vanaf het begin al in het carter toegestaan. Je hebt gelijk, ik heb het ook wel erg onhandig geformuleerd. Ik bedoelde het volgende:
Je hebt gelijk, ik heb het ook wel erg onhandig geformuleerd. Ik bedoelde het volgende:Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill