Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Tips bij aanschaf Pre-Mix
- Van j1n0 (Deelnemer) [nl] op 18-06-2015 11:15
Over 2 weken ga ik met Rex ophalen en ben me nog even aan het verdiepen in het hele pre-mix verhaal. Hebben jullie enige tips of plekken waar deze aan te schaffen zijn ? Eventueel met foto van de verpakking ? Nooit eerder hoeven pre-mixen met mijn vorige auto (Mazda 3). Hopelijk hebben jullie enkele tips/aanbevelingen over bepaalde pre-mix soorten.
- Van Roell (Powerposter) [gb] op 19-06-2015 06:23
Goed idee om meteen met pre-mixen te beginnen. Ik heb dat pas na een half jaar gedaan, maar ik merk echt het verschil.
Ik heb (na beetje rondkijken hier op het forum) gekozen om met de volgende olie te pre-mixen:

https://www.deolieconcurrent.nl/products/MPM-2takt-synthetisch-tc%252b-1liter.html

Ik heb ook 4 plastic flesjes van 250mL gekocht. En elke keer voordat ik tank, gooi ik de hele inhoud van een flesje in de tank.
Aangezien ik vrijwel altijd rond de 50L tank, zit ik dan ongeveer op een mengverhouding van 1:200. Soms iets hoger, soms iets lager.
Je kunt er echter ook voor kiezen om een andere verhouding te kiezen. Die keus is helemaal aan jou!

Groetjes,

Roel
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Tips bij aanschaf Pre-Mix

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill