Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Te koop, een als nieuwe rode RX-8, ex RX-8 van Jos...
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 21-05-2015 14:38 Edited 26-06-2015 23:59
Wellicht nog bekend bij de, wat "oudere", RX-8 eigenaren, maar de oude RX-8 van Jos gaat in de verkoop...
Mijn vader heeft m nu iets langer dan 3 jaar in bezit en heeft er slechts 7000 km mee gereden.
Nu heeft hij besloten om deze RX-8 toch weer van de hand te doen, niet dat ie niet goed bevalt, maar omdat hij er veel te veel "sunt" van maakt.
De auto heeft altijd, maar dan ook altijd binnen gestaan. vanaf eind 2003... en is alleen naar buiten geweest met mooi weer. Heeft nergens geparkeerd gestaan als bij ons in de garage sinds dat hij hem heeft...
En dat is te zien!!!

De auto heeft nergens ook maar 1 deukje of krasje, geen verkleurde plastic delen, smetteloze velgen (jawel, zelfs aan de binnenkant) en smetteloze uitlaatpijpjes.

Hieronder even de tekst gekopieerd van Jos, destijds dat hij hem verkocht.

Het is een SP op kenteken 12 dec 2003 (waarschijnlijk de eerste in Nederland) met geheel zwarte bekleding, 21.500 km op de teller (nu iets meer dan 28.000) en alleen van nieuw te onderscheiden door de accessoires waaronder fender strakes, rotorsymbool in voorfront, originele HP sportpedalen, MP3 speler, voetplaat passagierskant, luxe chroom dorpels, pianolak deurstijlen, originele sideskirts, originele cruise-control, extra gecertificeerd alarm, 1,5 sm spacers (deze zijn NIET meer aanwezig! en wellicht vergeet ik er nog een paar.
De auto gaat zeker niet weg voor een dumpprijs en de echte liefhebber zal hem (bij bezichtiging) op waarde weten te schatten. Zonder verder in superlatieven te treden, kennen de "oudjes" onder ons de kwaliteit van mijn auto.

De foto's die ik plaats zijn de foto's van Jos, aangezien de auto niets veranderd is op 2 punten na.

Er zijn 3 jaar geleden nieuwe falken 912 banden rondom geplaatst en de spacers zijn verwijderd (en verkocht).

De verkoopprijs vind ik moeilijk te bepalen voor deze werkelijk schitterende auto... maar hij moet zeker nog €11.000 opbrengen, wat niet veel is voor een nieuwe auto van 12 jaar oud...

De auto hoeft zeker niet weg, maar als ie weg gaat graag aan iemand die er net zo mee omgaat als de vorige en huidige eigenaar.
We zetten de auto niet op marktplaats of autoscout o.i.d. omdat we denken dat iemand die graag een hele mooie RX-8 wil aanschaffen ook even kijkt op het RX-8 forum.

Dus... ben je op zoek naar een prachtige rode mazda rx-8 in nieuwstaat, dan is dit je kans!

Tel. 0135053979 (nummer nu goed)
@ pj.schoofs@gmail.com
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-05-2015 15:12
Prachtig, maar ik heb er al een! Ik zal hem aanraden bij kennissen die al eens aangegeven hebben dat ze geïnteresserd zijn in mijn Rex, als ik hem ooit verkoop (maar dat doe ik niet).  :-)

Succes!
Olof
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-05-2015 16:53
wat een plaatje!!!!!

Groetjes M&M
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 21-05-2015 19:55
Ik heb deze in het echt mogen zien en het is NIET NORMAAL wat een plaatje. Schandalig mooi.... :-)
- Van jos (SuperForumposter) op 22-05-2015 08:31
Als ik plek voor hem had kocht ik hem terug.
Verkoop deze auto svp niet aan een hufter die hem niet op waarde kan schatten.
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 22-05-2015 10:38
Dat gaan we zeker NIET doen!

Maar iedereen bedankt voor de positieve reacties...
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-05-2015 13:17 Edited 22-05-2015 13:24


citaat 1)............verkoop deze auto svp niet aan een hufter ...........
citaat 2)............iedereen bedankt voor de positieve reacties.........


't Is maar een weet: .......een hufter conformeert zich niet aan de geldende sociale regels en omgangsvormen !!!

(..............Hufter is een informele aanduiding voor iemand die zich bij herhaling niet conformeert aan de geldende sociale regels en omgangsvormen en zich daarmee schuldig maakt aan asociaal gedrag. Voorbeelden van hufterig gedrag kunnen zijn: bumperkleven, met opzet geen voorrang verlenen in het verkeer of regelmatig geluidsoverlast veroorzaken. In Nederland...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Hufter...........)
- Van Relfer (SuperForumposter) [nl] op 02-06-2015 11:46
Goedemiddag, Ik heb net jullie telefoonnummer gedraaid maar is dit wel goed? Ik krijg steeds een mevrouw aan de telefoon die van niets weet. Ik heb zelf namelijk een hele mooie RX8 in mijn bezit (zie bijlage) en heb een collega die nu heel enthousiast is geworden nadat hij met mij op stap is geweest.
Mijn eerste vraag is of je de auto nog in je bezit hebt en/of ik eventueel een afspraak kan maken voor bezichtiging. Waar moet ik dan naar toe rijden? Laat even wat horen of stuur even een PB,tje

Groeten, Ruud
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 02-06-2015 16:35
Hoi Ruud,
Het telefoonnummer is inderdaad FOUT! En moet zijn:
0135053979
Dom van me.... Ik kan het ook niet meer aanpassen in het eerste bericht...
Erg mooie RX8 heb je... Bel even voor het maken van een afspraak. Ik hoor wel hoe het afloopt.
Mvg.
Hans
- Van chinees (Deelnemer) [nl] op 03-06-2015 13:01
hoi ruud mooi interieur is dat is dat half leder half alcantara?

Groeten,

Chris
- Van Relfer (SuperForumposter) [nl] op 03-06-2015 13:05
Yes! Bedankt! Is ook één van de reden dat ik naar Spanje ben gegaan om hem daar op te halen. Deze uitvoering is in Nederland namelijk niet ingevoerd. Ik ben toen vooral gevallen voor de combinatie van lak en interieur. Ik zal een kijken of ik nog een beter fotootje heb....

Groeten van Ruud
- Van chinees (Deelnemer) [nl] op 03-06-2015 13:28
ik ben er ook blij mee ruud ik heb het zelfde interieur als jou alleen mijn auto is phantom blue mica.

ik dacht dat ik de enige was met dat interieur haha.

Zal vanavond wat fotootjes droppen hier.

groeten,

Christiaan
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Te koop, een als nieuwe rode RX-8, ex RX-8 van Jos...

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill