Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Tour de lux op 17/18-9-05
1 2 Terug Volgende  
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 08-06-2005 10:55
Op het duitse forum staat een oproep voor een groots treffen in het grensgebied tussen Duitsland en Luxemburg.Dit is dus precies hetzelfde gebied waar we ofgelopen weekeinde onder weg waren (naar Altlussheim) Er is sprake van meer dan 50 Rexen. Ik zie dat ook onze franse vrienden komen. MAG komt met ongeveer 10 franse clubleden.
Er wordt gewerkt met inschrijfformulieren.Ik wil zelf ook komen. Ik kan alleen niet ontdekken waar het precies is. Weet jij er meer van MAG?? Indien we wat meer weten moeten we het op onze kalender plaatsen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-06-2005 17:44 Edited 13-06-2005 20:59
http://www.r-x-8.de/wbb2/thread.php?threadid=4743&sid=

"Nach einer ersten, sehr vorsichtigen Schätzung, kommen wir schon auf 64 Rexe, und +-116 Teilnehmer.

Mitte bis Ende Juli wird das Anmeldeformular raus kommen, dann weden wir wohl mit unserer Planung soweit sein."

Nou las ik ergens halverwege in die thread dat de franse club is uitgenodigd aan de reactie van Mag te zien.
Ik ga er voor het gemak van uit dat Bernd ons clubje over het hoofd heeft gezien.
Outjer, vraag jij aan Bernd of ze voorbereid zijn op onze massale aanwezigheid?

Edit: ik zag net hier http://www.rx8france.com/forum/ftopic1715-0-asc-0.php dat je al contact opgenomen hebt met Mag. Ik neem aan dat de belangstellenden via de franse club kunnen aanmelden?
In die thread staat ook een linkje naar Colmar-berg, het rijvaardigheidstrainingscentrum.   http://www.cfc.lu/
- Van Luxy (Beginner) [lu] op 13-06-2005 20:38
Hello,
my name is Luxy, from the german forum.
I am activ in German and French forum.
In witch language can I post in your Forum? I personally prefer German or French.
Nederlands is to havy for me, and my english is not so good.
So, myself, and three other RX-8 drivers are organizer of the Tour de Lux in September.
If you have more questions about the meeting, please contact myself, or one of the other organizers in the german, or french forum.
Until today, we have about 70 RX-8 who are comming to Luxemburg in September.
We are: Luxy (german and french forum), Bernd (german forum), RXPsycho (german and french forum), rotaryengine (german and french forum) our Nicknames are the same in the two forums.

Greetings from Luxemburg.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-06-2005 20:51
Hi Luxy,

Welcome here!
I think your English is good enough, and there are more messages in English on this forum, but some words in German will be understood too.

I was looking on the German forum for a link with pictures of the TdL 2004 to get an impression of what was going on, but couldn't find it. Maybe you can place it here.

Greetings,
Caecil
- Van Luxy (Beginner) [lu] op 13-06-2005 21:05
http://www.r-x-8.de/wbb2/thread.php?threadid=2962&sid=&threadview=0&hilight=Fazit+Tour+de+Lux&hilightuser=0&page=2
Here You can see some pictures of the TdL in 2004. You have to be registered in the german forum to see the pictiures.
I don't know, how to post pictures in the nedelands forum, maybe you can help me.
Now it's too late, and I go to bed.
Good night.

Greetings from Luxemburg.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-06-2005 21:18 Edited 14-06-2005 06:02
Eerlijk gekopiëerd uit die thread

Paar Nederlanders er tussen zou niet misstaan.
- Van RX-PSYCHO (Beginner) [eu] op 14-06-2005 09:36 Edited 14-06-2005 10:08
Hello everyone
Luxy informed me about this Forum and the wish of yours to take part of the Tour de Lux. 2005 . The participation form will be accessible in the next days at the german and french forums.
But I have to confirm that theres is only enough space on the Training center track for 33 cars (perhaps 44),  the rest of the RX-8 drivers can take part of an interactive tour through Luxembourg. Till now we have one french and two german groups planned for the training, because of the language problem, we had to seperate them. If there are dutch speaking people participating at the training, I propose them to take part of one of the two german groups.

Her is another link to pictures of the TDL 2004: http://www.mx5-twins.de/touren/Tour%20de%20Lux%202004/index.html

regards,
RX-PSYCHO
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 14-06-2005 10:34
Ik heb me al eerder aangemeld op het duitse forum (onder mijn eigen naam) en er zijn veel mooie foto's te zien.
Vanuit Sittard naar Colmar is het slechts 175 km rijden.Ik ga er zeker naar toe. Ik denk niet dat ik aan de training meedoe.
Op een verslag op het duitse forum van de wankeldagen in Altlussheim (4/5-6-05) zijn enkele RX-8 rijders (tevens RO-80 rijders) te zien die we daar ook gezien hebben op 5-6-05. Die zien we dan natuurlijk ook weer in Colmar.
Ben best trots als we dan met de hele club (Belgen en Nederlanders) in Colmar staan. Ben benieuwd!!
- Van Eric (ForumPro) op 14-06-2005 11:04
Hi Luxy and RX-PSYCHO

Welcome on our Dutch forum. It's always nice to meet RX8 enthousiasts.
It is great to see so many 8ths at your meetings. The 8 still is quit rare in Holland.

Greetings,

Eric
- Van RX-PSYCHO (Beginner) [eu] op 14-06-2005 12:33
Eric:

> The 8 still is quit rare in Holland.


Thats the same thing in Luxembourg, there not very much 8's driving around here, too.
- Van Luxy (Beginner) [lu] op 14-06-2005 17:50
Hi everybody,

@ outjer, when I understand your dutch right, you mean that the first RX-8 is an Nederlands, but this isn't so, its my Rex, we have yellow immatriculatin tabels too.
We are proud, too see that our meeting has a so great success.
We think that this is giving the first European meeting.

More infos next time here.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-06-2005 21:49
Ik zag dit aanmeldingsformulier op Rx8France
http://rx8france.com/forum/upload/RX8_Anmeldung_TDL05_francais%20version%20definitive.pdf

en deze op het Duitse forum
http://www.r-x-8.de/tdl05.pdf
- Van Bernd (Beginner) [lu] op 29-06-2005 15:16 Edited 01-07-2005 06:06
Hello everybody,

first of all I want to introduce myself:
my name is Bernd, I am 38 years old, and I drive an RX-8 Revolution in titanium grey with 192hp since March, 02, 2004.
The car has now 23500km on the clock and the rotary driving pleasure still makes me smile every time when accelerating from 5.000 rev up. :-) But I am sure that you know this feeling :-) :-)
I live in Luxemburg for 12 years now, and am actively participating in the german forum www.rx8-fan.de.

I have been to some RX-8 meetings in Germany of which the last one in Gelsenkirchen was with 50 RX-8s, and organised together with "Luxy" the first Luxembourg meeting "TDL 2004" last year.
As you know from LUXY,  RX-PSYCHO, and maybe ROTARYENGINE, we 4 are actively preparing the "TDL 2005", which will take place on September 17./18. this year.
We organised a full day driving training course at the GoodYear Training Centre in Luxembourg. Information about the track can be found at  www.cfc.lu   On the TDL last year, we did this already for half a day and it was just perfect.
In the evening, we will have an italian buffet in Trier (D), where the participants can also book of course hotel rooms to stay the night.

However, the reason why I write this is:

We would all really like to meet some of you there on the TDL 2005, I think this can be the first "Euro-Meeting" (we will have RX-8 Drivers from D, L, CH, we are expecting participants from France, and hopefully also from this Forum - means from NL and B :-) :-) :-)

Please feel free to ask one of us if you want to know more details or more info about the registration form posted before.
You can, for example, send me an e-mail to bfeider@gmx.net.

Regards from Luxembourg & Let Rotary rule the world !!!

Bernd

P.S.: sorry, I had to write this in English, since my Dutch is virtually non-existing .........
- Van Bernd (Beginner) [lu] op 12-07-2005 07:29
Hello guys,

to give you a snapshot of the registrations until now;

26 cars are registered until now for this event - unfortunately none from NL..... :-( ,
And, also unfortunately, no feedback in this thread .....

Don't hesitate to ask us if you need more information !

Regards,
BERND
- Van Eric (ForumPro) op 12-07-2005 10:47
Hi Bernd,

Thanks for your info on this forum. You are more than welcome to post your messages here.
I am sorry that you did not get any feedback on your previous message concerning the TDL.

Nice to know that 26 cars have registered until know. Must make nice pictures!!

I am sure there will be some Dutch participation. Just wait somewhat longer.

Good luck with the organistion and who knows ..........

Eric van Dun
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 31-07-2005 18:04 Edited 31-07-2005 18:16
Bernd:

> > 26 cars are registered until now for this event -
> unfortunately none from NL..... :-( ,
>


Hello Bernd ,Luxy and RX-PSYCHO.

I will come with my wife!!
I just registred!

Wie gaat er nog meer mee??
Waar blijven jullie nou, Mart , Ria , Jolanda, Barry, Jos , Ben , Henke , Charles , Rx-sport , Anneke , Eric (2x) , Corrie , Sandra , Lyckele , Rene , Petra ,Caecil ,  Ad , etc. etc.

Hoewel de inschrijving volgens het aanmeld formulier op 1-8-05 binnen moet zijn , zijn er zeker nog mogelijkheden.
Ik zie dat Tertou en Rasputin al aan gemeld zijn.
En ga nou niet zeggen dat er alleen RX-8 gekken aanwezig zullen zijn want mij vrouw Danielle gaat ook mee en die gaat liever winkelen dan auto's kijken.

Outjer
- Van Bernd (Beginner) [lu] op 01-08-2005 08:36
@ Outjer :

This is perfect !   I have received your e-mail, thanks very much.

FYI, we have today changed the deadline for the registration to 15th of August, to make it easier for those who still cannot say today if they will have time on Sept. 17th/18th.

If I understand your dutch correctly, you are promoting this meeting in the NL-Forum and ask also the others to participate, thanks very much also for this :-)

See you in Luxembourg & Best Regards,

BERND
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 01-08-2005 10:36
Bernd, Luxy, RX8-PSYCHO, Rotaryengine,

Is it also possible to join only on sunday?

@Outjer: heb jij je voor het hele weekend aangemeld?
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 01-08-2005 13:44
We gaan inderdaad zaterdag en zondag met een hotelovernachting in Trier (circa 45 euro voor een 2-persoonskamer) en een gezamelijk avondeten op zaterdag en ontbijt op zondag. Gezellig lijkt mij toch!
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 05-08-2005 10:04
Caecil:

>
> Is it also possible to join only on sunday?


Het programma op zondag is als volgt:
10.00 u Vertrek uit het hotel
10.45 u Bezichtiging van een Museum en een rit langs de Mosel
13.00 u Afsluiting.

Als je alleen zondag wil komen moet je vroeg zijn en zijn de mogelijkheden dus beperkt zoals je ziet lijkt mij.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 06-08-2005 18:39
Er is nog een week tijd om je aan te melden.
Let op: Het aanmeld formulier moet je printen , invullen , ondertekenen en opsturen. Je kunt het niet terugmailen.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 16-08-2005 19:35
Hallo ALLEMAAL

Het is nog steeds mogelijk je aan te melden.WIE ??

Er zijn nu 50 aanmeldingen binnen.
43 Rexen uit Duitsland en Luxemburg , 4 uit Belgie , 2 uit Frankrijk  en EEN uit Nederland !!!!
Dat ben (zijn) ik (wij) dus.
Dat moeten er toch meer kunnen zijn.

PS. De benzine kost circa 1 euro in Luxemburg. 

Outjer
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 02-09-2005 13:08 Edited 02-09-2005 13:15
De tour de Lux is over 2 weken.
Er zijn dus nog 2 weken om je aan te melden.
Er zijn nu 54 Rexen aangemeld.
Omdat er zelfs Rexen uit Oostenrijk en Zwitserland en natuurlijk uit heel duitsland komen ,komen erop vrijdag al circa 25 bij elkaar!!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 02-09-2005 15:49
Je bent niet de enige uit NL Outjer. Het heeft even geduurd, maar sinds vandaag is het zeker. Die rode kat uit Drenthe (Garfield) en ik gaan er zaterdag en zondag ook heen.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 06-09-2005 10:15
Perfect. Zijn we al met 2 auto's en 5 mensen uit nederland.Wie volgt?
Zie je gelijk op je eerste treffen 55 Rexen , Garfield!!
- Van Garfield (Wijvenbakfan) [nl] op 07-09-2005 07:13
Ik zal er zijn ;-)
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 07-09-2005 11:20
Ik zie net op het duitse Forum dat je aanmelding binnen is, Caecil.
Er komen verder nog 3 damesrijders !! :KH , Fixe Hexe, Giaconda. (wat een mooie namen)
Er werd geopperd een dames-contest te houden.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-09-2005 20:52 Edited 08-09-2005 06:10
Outjer:

>
> Er werd geopperd een dames-contest te houden.


Sh*t. Ik krijg mijn Powerslide cursus pas de 21ste. Hoe moet ik de NL eer nu hoog houden? ;)
- Van henkie (SuperForumposter) [nl] op 09-09-2005 21:42
Ik wil wel maar kan niet[ik word 18-9 weer een jaar ouder] sh*t
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 09-09-2005 23:34 Edited 10-09-2005 00:07
Dat kun je ook in Luxemburg vieren.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-09-2005 16:19
Nog 1 nachtje!!!!!

Mochten er spijtoptanten zijn, iedereen kan nog mee.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 16-09-2005 17:40
Klopt.
Vanochtend  4.30 u zijn de eerste rijders al uit zwitserland vertrokken. Die overnachten dus 2 maal in Trier.
Goed Nieuws : De benzine kost in Luxemburg nog maar 1,11 euro!!
- Van sonyvomvater (Beginner) [de] op 19-09-2005 10:16
leider kann ich kein holländisch und nach einiger suche habe ich den tdl beitrag hier gefunden
ich hatte in einer andren rubrik schonmal geschrieben
ich poste hier meinen beitrag nochmal:

hallo erstmal

ich bin ein deutscher rx8 besitzer und seit einiger zeit im deutschen forum aktiv
ich komme aus den neuen bundesländern.
alte bundesländer gibt es nicht mehr, die heißen jetzt gebrauchte! ;o)
die tdl war mein 3. treffen das ich besuchte
ich habe dort einige sehr nette holländer kennenlernen dürfen
ich denke wir hatten sehr viel spass auch wenn meine witze langsam immer schlechter wurden ;o)
leider beschänkt sich mein holländisch auf:

LECKERRRRRRRRRRR LICKENNNNNNNNNNNN und
kuhlkasten

das habe ich im deutschen radio (www.radiosaw.de  mo-fr 0-4 uhr die nachtschicht) gelernt.
dort ruft öfter mal ein holländischer blumenhändler an.
der kann sogar singen nur seine witze sind noch schlechter wie meine (und das ist schon schwer!)

so genug fürs erste
ich muß mich nurn wieder um meine ausbildung kümmern

gruß christian und carmen
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 19-09-2005 15:55
En het was een treffen om nooit te vergeten. Zoveel rexen bij elkaar zul je niet vaak zien.Deelnemers uit 6 europese landen.Duitsland,Luxemburg,Frankrijk,Belgie,Zwitserland en Nederland(Caecil,Leo,Ivo,Danielle en ik).Er werd duits,frans,engels en nederlands door elkaar heen gesproken. Prachtig. Op het duitse forum staan intussen een paar honderd foto's.Misschien dat Caecil,Leo of Ivo hun foto's hier kunnen plaatsen of anders enkele foto's uit het duitse forum kunnen kopiëren. Wij staan er namelijk vaak op. Hebben blijkbaar indruk gemaakt.(vooral de velgen van Caecil) 
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 18:04
sonyvomvater:

> ich bin ein deutscher rx8 besitzer und seit einiger
> zeit im deutschen forum aktiv
> ich komme aus den neuen bundesländern.
> alte bundesländer gibt es nicht mehr, die heißen
> jetzt gebrauchte! ;o)


Wilkommen aufs Forum Sonyvomvater!

> die tdl war mein 3. treffen das ich besuchte
> ich habe dort einige sehr nette holländer
> kennenlernen dürfen


Das is ja schade, wir waren auch da und haben die nette hollaender nicht begegnet! ;-)

> ich denke wir hatten sehr viel spass auch wenn
> meine witze langsam immer schlechter wurden ;o)


Es wahr toll...

> leider beschänkt sich mein holländisch auf:
> LECKERRRRRRRRRRR LICKENNNNNNNNNNNN und


das ist lekker likken Sony!

> kuhlkasten


....koelkasten

> so genug fürs erste
> ich muß mich nurn wieder um meine ausbildung kümmern


Darum kuemmere ich mich auch schon wie du siehst....

> gruß christian und carmen

- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 18:10 Edited 19-09-2005 18:14
Outjer:

> Er werd duits,frans,engels en nederlands door elkaar heen
> gesproken.


En niet te vergeten een flinke portie Drentsch! :)

De camera's hebben inderdaad heel wat batterijtjes leeg gestookt en geheugenkaartjes vol gemaakt. Op de foto's van Ivo zul je nog even moeten wachten, die staan namelijk op mijn laptop en die moet hij er eerst maar weer eens vanaf zien te krijgen. ;)

Het was geweldig om zoveel Rexen bij elkaar te zien! Velen waren "gewoon" standaard, maar ook een flink aantal licht tot zwaar "gepimpt".
En eindelijk een STRATO BLUE 8, van Fixe-hexe, in het echt mogen aanschouwen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 18:25
sonyvomvater:

> leider kann ich kein holländisch


Willkommen sonyvomvater!
Leider ist mein Deutsch sehr slecht. Aber when sie Rudi Carell lieben, sollen sie mich verstehen.

> die tdl war mein 3. treffen das ich besuchte
> ich habe dort einige sehr nette holländer
> kennenlernen dürfen


Besuche mahl een Hollandischen treffen, dan lernst du auch allen anderen netten Holländer unseren forum kennen.

> ich denke wir hatten sehr viel spass auch wenn
> meine witze langsam immer schlechter wurden ;o)


Ich denke der Kehrpunkt von guten bis slechten war um 22.04 uhr. Nach 22.10 uhr hatten wir viel spass gehabt.

> leider beschänkt sich mein holländisch auf:
> LECKERRRRRRRRRRR LICKENNNNNNNNNNNN und
> kuhlkasten


Het klonk echt beroerd! ;)

gruss, Caecil
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 19:11 Edited 19-09-2005 19:37
Foto's:
http://www.japansportscars.lu/tdl/pics/index.html

http://www.erix8.de/
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 19:12
Terwijl er twee rode Hollandse rexen ergens aan het toeren waren:
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 20:01
..
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 20:02
Fixe-hexe
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-09-2005 20:59
http://www.rx8france.com/forum/ftopic2483.php
- Van Garfield (Wijvenbakfan) [nl] op 20-09-2005 09:59
Volgende keer ben ik er weer bij (indien mogelijk)

Echt helemaal goed daarzo met al die 8en

En daarbij heb ik een paar limbo's leren kennen en uiteraard een paar "prettig gestoorde" Duitsers ;-)

Het was allemaal erg gezellig en het eten was ook super :thumb:
- Van Rasputin (SuperForumposter) [be] op 20-09-2005 14:17
Leo, Outjer,

Op dit pagina is er een foto van jullie : http://www.r-x-8.de/wbb2/thread.php?threadid=4743&sid=&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=37

Cheers,

Fabrice
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 20-09-2005 20:19
Ik had de foto al gezien op het duitse forum.
Toch toevallig dat ik altijd vooraan sta bij het eten.haha.
Had ook te maken met het wachten doordat de prijsuitreikingen en toespraken vrij lang duurden.
Jammer dat je toen niet meer bij was, Fabrice.
Er waren nog enkele duitsers die naar jouw producten vroegen.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 20-09-2005 21:13
Buiten de meer gebruikelijke opleukingen als velgen/spoilers/uitlaten/spoorverbreders/verlaagd/zilveren tankdeksels etc. waren er ook veel origenele ideeen te bewonderen.

-Metalic zwart (de auto was direct na aankoop geheel overgespoten !!)
-Blauw interieur ( bij een blauwe buitenkant natuurlijk)
-Langere strikes en rondom een zilveren striping.
-Roosters links en rechts naast het mistachterlicht vervangen door zilveren roosters met teksten als zoom zoom en rotary power.
-Booskijkers op de koplampen
-RX-8 logo IN het derde remlicht
-Oranje knipperlichten voor (amerikaans)
-Blauwe of rode interieur verlichting (ook de lampjes in de buitenspiegels)

Gewoon te veel om op te noemen

Natuurlijk waren er veel nummerplaten verplaatst naar onder. Toen ik een eigenaar naar eventuele temperatuurproblemen vroeg bleek dat hij de originele rubber flappen achter de gril had weggehaald zodat er toch nog voldoende koellucht naar de radiator kan.Alleen wordt de koellucht dan hoger ingelaten.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 21-09-2005 21:49
Tja we hebben wat gemist helaas.... Leuk dat jullie je zo geamuseerd hebben. Ja, Ceacil die blauwe is idd een te gekke bak!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 19:41 Edited 22-09-2005 21:18
Outjer:

> Buiten de meer gebruikelijke opleukingen als
> velgen/spoilers/uitlaten/spoorverbreders/verlaagd/zilveren tankdeksels etc. waren er ook veel origenele ideeen te
> bewonderen.
>
> -Metalic zwart (de auto was direct na aankoop
> geheel overgespoten !!)
> -Blauw interieur ( bij een blauwe buitenkant natuurlijk)
> -Langere strikes en rondom een zilveren striping.
> -Roosters links en rechts naast het mistachterlicht
> vervangen door zilveren roosters met teksten als
> zoom zoom en rotary power.
> -Booskijkers op de koplampen
> -RX-8 logo IN het derde remlicht
> -Oranje knipperlichten voor (amerikaans)
> -Blauwe of rode interieur verlichting (ook de
> lampjes in de buitenspiegels)
>
> Gewoon te veel om op te noemen
>
> Natuurlijk waren er veel nummerplaten verplaatst
> naar onder. Toen ik een eigenaar naar eventuele
> temperatuurproblemen vroeg bleek dat hij de
> originele rubber flappen achter de gril had
> weggehaald zodat er toch nog voldoende koellucht
> naar de radiator kan.Alleen wordt de koellucht dan
> hoger ingelaten.


Eens kijken of ik de bijpassende foto's kan vinden. Leo, Garfield (Ivo) en ik hebben er de nodige gemaakt. Zie volgende bladzijde. ->
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 19:42 Edited 23-09-2005 20:43
We beginnen met velgen. Ik ga me verder onthouden van persoonlijk commentaar op de 8-en, maar deze van Rotaryengine is echt heeeeeel erg mooi.
De velgen zijn 20 inch.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 19:54 Edited 22-09-2005 19:57
Fixe-hexe nog een keer:
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 19:57
..
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:02 Edited 22-09-2005 20:06
Deze 8 is voor aflevering in een zwart metallic lak van Renault gespoten.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:11
..
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:14 Edited 22-09-2005 20:19
En er was ook nog iemand met zwarte velgen, maar die zijn wel bekend denk ik. ;)

Speciaal voor Jos, die zich afvroeg hoe een in kleur gespoten achterbumperonderkant er op een rode zou uitzien. Bij deze was er een fors kleurverschil.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:20
..
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:25 Edited 22-09-2005 20:33
een streepje erover, hij heeft er 20 minuten over gedaan.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:34
achterkantje
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:36
Home-made strakes. Zullen niet roesten vermoed ik.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:37
Wazige foto, van bovenaf genomen om de bevestiging te laten zien.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:38 Edited 22-09-2005 20:52
Spoiler:
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:49 Edited 22-09-2005 20:52
Of een complete Mazda Speed bodykit:
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:53
voorkant, compleet met booskijkers
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 20:57 Edited 22-09-2005 21:01
zoomzoom
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:01 Edited 22-09-2005 21:04
..
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:08
Ook veel aan gedaan:
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:09
blauwe bekleding!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:13
Onder de Renaultzwarte motorkap:
- Van henkie (SuperForumposter) [nl] op 22-09-2005 21:18
Ik heb echt wel wat gemist!!!!!!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:19
Ja, dat heb je zeker. Nog gefeliciteerd trouwens!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:20 Edited 22-09-2005 21:23
We hebben geen foto's van de blauw of rood gekleurde lampjes. Volgende keer in het donker ook nog wat foto's maken.
Door met wat sfeerimpressies.
Opgesteld voor de hellingproef.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:27
de achterwielslip
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:31
Er was ook een witte RX-8
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:38
Herinneringen aan andere meetings worden opgehaald
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:38
Caecil koopt binnenkort een tweede RX-8
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:41 Edited 22-09-2005 21:49
De tweede auto van Rocky is een gele RX-8, schaal 1:1. Daar heeft hij de winterbanden onder, dus hij was genoodzaakt om met deze auto naar de meeting te komen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:50
Zwarte velgen zouden onder die zomerauto ook niet misstaan.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:51
Echt bruut, al vind ik de voorkant het minst mooi.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:52
Sorry, nog één.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 21:56
Uitzicht vanuit de hotelkamer. Het Italiaanse restaurant dat de catering verzorgd heeft, was enthousiast over onze komt.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-09-2005 22:15 Edited 22-09-2005 22:31
Zondagmorgen, 9 uur, verzamelen voor het tochtje naar het mijnbouwmuseum in Luxemburg.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Tour de lux op 17/18-9-05
1 2 Terug Volgende  

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill