Geweldig wagen/tweewielerpark zeg..........heel mooi ook de "mix".........
Geweldig wagen/tweewielerpark zeg..........heel mooi ook de "mix"......... Dat is inderdaad een prachtige collectie! Leuke hobby projecten zitten er bij!
Dat is inderdaad een prachtige collectie! Leuke hobby projecten zitten er bij!  Foto is genomen op de 'route des crêtes' in zuid-Frankrijk tijdens mijn zomervakantie vorig jaar. (Vandaar ook het bagagerek op de klep.
Foto is genomen op de 'route des crêtes' in zuid-Frankrijk tijdens mijn zomervakantie vorig jaar. (Vandaar ook het bagagerek op de klep.  Inderdaad, geweldige route! Ik heb hem vaak gereden. Als je daar toch in de buurt bent, moet je ook eens de Gorge (Canyon) du Verdon rijden. Als je tenminste geen last hebt van hoogtevrees, want af en toe kijk je honderden meters bijna loodrecht naar beneden over een laag vangrailachtig muurtje in de berm.
Inderdaad, geweldige route! Ik heb hem vaak gereden. Als je daar toch in de buurt bent, moet je ook eens de Gorge (Canyon) du Verdon rijden. Als je tenminste geen last hebt van hoogtevrees, want af en toe kijk je honderden meters bijna loodrecht naar beneden over een laag vangrailachtig muurtje in de berm. Mooie hoek van Frankrijk is dat!
Mooie hoek van Frankrijk is dat! Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill