Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Dinlicht/stadslicht vervangen
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 24-07-2014 16:58
Jonge, jonge, jonge....

vandaag mijn defecte lamp vervangen: 2uur werk! Wat een gepiel! Ongelofelijk wat een systeem... pffff..

Ik had mijn stadslampje alvast met een witte led willen vervangen maar ik kan niet bij de betreffende ingang komen met mijn hand... iemand suggesties?
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 24-07-2014 17:17
De bestuurderskant moet normaal zo lukken, ofwel de deksel van de zekeringdoos er af halen. De passagierskant is een ander verhaal, die kreeg ik ook niet zonder demonteren. De deksel aan die kant afhalen heeft niet veel nut, want veel plaats win je er niet mee.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 24-07-2014 17:18
meen je... ik ben via het spatbord gegaan zoals in het boekje beschreven staat... Dus van bovenaf zijn de lampen ook te benaderen?!?!? OMG.... (blond modus)
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-07-2014 11:03
Ik heb zowel binnen als buiten ook al mijn lampjes vervangen voor led. Zelfs in de spiegels en kenteken verlichting.
Ik kreeg die in de koplampen wel gewoon van bovenaf er in
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 25-07-2014 13:56
Ik merkte op dat er een gat tussen de kentekenplaatverlichting zit. Er zit ook veel ruimte rondom de lensjes van de kentekenverlichting. Mis ik een afdekplaatje of hebben jullie dit allemaal?
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 25-07-2014 15:41
Ik heb ook alles door led vervangen, enkel de mistlichten niet, maar daar zitten wel witte in. Corksport verkoopt wel een DRL led kit voor de mistlichten.

De achterlichten heb ik ook gehad in led, maar dat was het niet, slechte lichtopbrengst. En dat gat tusse de kentekenverlichting heb ik ook, dus dat zal wel normaal zijn :p
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 27-07-2014 16:44
Yep, dat gat zit standaard in de bumper :)
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 02-08-2014 15:18
Die zit er voor je zwart geld haha..
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 07-08-2014 14:12
Zwart geld heb je wel nodig voor het onderhoud van een Rx-8 pfff
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-10-2014 19:24
Even een vraag, hoe vervang ik het lampje van de kentekenverlichting?
Ik ben best wel handig, maar nu mis ik toch even iets...

Groetjes M&M
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 28-10-2014 21:17
Volgens mij was dat met een schroevendraaier voorzichtig loswippen in die uitsparing...
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Dinlicht/stadslicht vervangen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill