Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Mazda MX3 1.8 V6
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 01-11-2013 08:54 Edited 01-11-2013 08:59
Niet helemaal RX8 gerelateerd, maar ik wilde ook in dit forum toch onze Mazda MX3 1.8 V6 aanbieden (als dit mag?)

De reden is heel simpel, een RX-8, MX-3 en een bedrijfsauto in de bijtelling is gewoon net teveel van het goede.

Dus bij deze te koop aangeboden:

Mazda MX-3 V6 Xtreme.

Deze Mazda MX-3 rijdt en schakelt goed, de motor loopt zowel koud als warm erg mooi. Technisch werkt alles perfect, ramen, CV, spiegels, airco e.d. De buitenkant ziet er op wat lichte gebruikssporen nog erg mooi uit, ook het interieur verkeert nog in een nette staat.

De voorkant (bumper, bumperlip en motorkap) is opnieuw gespoten i.v.m. steenslag alsook de spiegels en spoiler (verkleuring).

Verder heeft deze MX-3 een paar unieke opties, zoals Airco (werkt perfect), leer interieur (nog erg netjes gezien de leeftijd en KM stand), achterbumper lip en MX-3 Alu instapdorpels en een RVS uitlaatsysteem met Remus (origineel MX-3 V6) einddemper. Dit uitlaat systeem produceert een mooie donkere uitlaat toon welke zeker niet hard is en dus nooit verveeld.

Op onderhoud is nooit bespaard, in de 5 jaar dat wij hiermee gereden hebben zijn o.a. de condensor, radiator, homokineten en DBriem MET hydraulische DB-spanner vervangen. Alle rekeningen hiervan hebben zijn uiteraard aanwezig, alsook de originele boekjes.

Ondanks de redelijk hoge KM stand is dit nog een erg mooie Mazda MX-3, die gewoon heel fijn rijdt.

Ik hoop dan ook dat de auto naar een Mazda liefhebber gaat die een MX-3 weet te waarderen.

Prijs voor forumleden/mazda liefhebbers €1650,-

Hieronder uiteraard wat foto's:
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 04-11-2013 16:43
Prijs verlaagt naar €1250,-

Hoewel ik de auto meer waard vindt, moet ie echt weg omdat we al een ander hebben.

Doe er je voordeel mee, ideaal als bijv. winterauto?!
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-11-2013 20:49
hele mooie auto :):)
Met wat leuke extra's zie ik! :)

Succes met de verkoop

Groetjes M&M
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 05-11-2013 20:52
Bedankt Martine, ik weet ondertussen dat jij een ECHTE mazda liefhebber bent en zo'n auto op waarde weet te schatten.

Ik hoop gewoon dat iemand anders dit ook ziet, het is al een beetje een klassieker in wording...
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 05-11-2013 20:56
Succes met de verkoop! Mooie auto, voor mij ook "jeugdsentiment", heb twee keer in mijn leventje BIJNA zo'n auto gekocht...
Ik heb net de 2e auto de deur uit gedaan dus voor mij weer geen MX-3 maar een erg nette prijs voor een zeer nette auto dus dat komt wel goed denk ik ;-)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-11-2013 20:57
dank je :)

Ja liefhebbers zijn we wel, we hebben een paar Mazda's  waaronder ook een mx-3 v6 :)

Groetjes M&M
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 14-11-2013 11:46
Hij is weer goedgekeurd tot 11 januari 2015! Zonder op of aanmerkingen. Toch sterke kabauters in zo'n V6.
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 21-12-2013 18:11
Auto is verkocht dus er mag een slotje op.....

ergens wel jammer toch :(
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Mazda MX3 1.8 V6

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill