Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / En natuurlijk geen briefje onder de ruitenwisser
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 11-02-2012 15:35 Edited 11-02-2012 15:40
Zie ik ineens schade aan mijn Rex. Geen idee wanneer en waar dit gebeurd is .... en natuurlijk geen briefje onder de ruitenwisser.
Ook (nog) geen idee wat het me gaat kosten. Wel weet ik dat een all risk verzekering nergens op slaat. Ik heb een zgn top 20 korting van 10%. Die gaat er dan vanaf en dat kost me de eerste 8 jaar, 71,87 euro per jaar. Da's 575 euro. Bovendien moet ik niet binnen nu en 5 jaar schade hebben, want dan zak ik van trede 20 naar trede 13. Rij je dus járen schadevrij ... Dieven zijn het!
- Van Nick-Rx8 (Powerposter) [be] op 11-02-2012 17:58
moet ie uitgedeukt worden of niet? mss dat ze enkel de kant moeten uitfaden, anders zou ik toch rekenen op een 4 a 500 euro afhankelijk van de schade aan de lak.. pinkertje zal best meevallen normaal gezien
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 11-02-2012 19:03
Moet wel uitgedeukt worden. Helaas geen mooi rond deukje, maar een nare strakke rechthoek. Vanmiddag waren de schadeherstel bedrijven al gesloten. Maandag na het werk maar eens gaan kijken ...
- Van ray (SuperForumposter) [be] op 11-02-2012 19:10
spijtige zaak, ze kijken nergens meer naar,  het gebrek aan fatsoen zeker?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-02-2012 22:50
Zwaar klote.....ik weet helaas ook hoe het voelt....

2 Keer schade gehad... 1 keer een deuk met flinke krassen achter de voorwiel en ook geen briefjes of wat dan ook (wel in de carnavalsperiode, wat verdacht is....hij stond gewoon in de straat.. ) en 1 keer hagelschade.  Allemaal niks meer van te zien gelukkig, en heeft me niks gekost verder met mijn verzekering.

Als je interesse hebt, heb ik nog wel 2 oranje sidemarkers voor je. Mag je voor verzendkosten hebben :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 12-02-2012 11:04
Wat een narigheid. Helaas ken ik het fenomeen ook. 2 deuken, geen briefjes.

Succes met de afhandeling.
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 12-02-2012 11:11
Faxie:

> Als je interesse hebt, heb ik nog wel 2 oranje
> sidemarkers voor je. Mag je voor verzendkosten
> hebben :)


Oranje? Lief hoor, bedankt ..... maar nee. ;)
- Van BenM (Deelnemer) [nl] op 12-02-2012 13:09
Je kan ook een claim indienen bij het waarborgfonds motorverkeer.
Hiervoor moet je een getuige hebben dat je de auto zonder schade hebt geparkeerd en dat je bij terugkomst de schade is geconstateerd.
Ook moet je aangifte doen bij de politie. Zo heb ik ook een keer de schade aan mij auto vergoed gekregen.
zie www.wbf.nl.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 12-02-2012 14:18
Ik heb nog een set witte liggen... Mag je voor dezelfde prijs hebben. :-)
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 12-02-2012 18:04
BenM:

> Je kan ook een claim indienen bij het waarborgfonds
> motorverkeer.
> Hiervoor moet je een getuige hebben dat je de auto
> zonder schade hebt geparkeerd en dat je bij
> terugkomst de schade is geconstateerd.
> Ook moet je aangifte doen bij de politie. Zo heb ik
> ook een keer de schade aan mij auto vergoed
> gekregen.
> zie www.wbf.nl.


Ja, dat weet ik. Probleem is echter dat ik de schade pas zag bij het uitstappen. Leek eerst ijs op het spatbord te zitten en dat wilde ik weg vegen, en toen bleek dat het dus schade was en geen ijs.
Maar omdat ik niet weet wanneer het gebeurd is (donderdag, vrijdag of zaterdag) heeft het weinig zin om aangifte te doen. Het hoeft ook geen ander motorvoertuig te zijn geweest, misschien wel een winkelwagentje. Dat ook zo aan de verzekeringsmaatschappij verteld. Waarborgfonds valt dan blijkbaar al af ....
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 12-02-2012 18:05
Melkie:

> Ik heb nog een set witte liggen... Mag je voor
> dezelfde prijs hebben. :-)


Dat zou dan wél weer heel mooi zijn. Ik stuur je ff een DM.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / En natuurlijk geen briefje onder de ruitenwisser

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill