Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Te koop: RX-8 2.6i 192Pk VERKOCHT
- Van G_u_e_s_s (Beginner) [be] op 17-02-2011 19:05
Hallo RX-liefhebbers,

Met een dubbel gevoel heb ik mijn RX te koop gezet...  Hij is te bekijken op volgende Kapaza link: http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/mazda-rx-8-2-6i-192pk-reeds-gekeurd-voor-verk-53804156.htm

De wagen is zowel op vlak van koetswerk én interieur in onberispelijke staat.  Liefhebbers die hem willen komen bekijken of inspecteren zijn altijd welkom!  Heeft recent groot onderhoud gehad waarbij de bougies, bougiekabels, oliefilter en multiriem werd vervangen.

Ik rijd nog altijd dolgraag met mijn RX maar omdat ik er niet zoveel kilometers meer mee doe is het gewoon jammer om hem te houden.  Hij verdient een beter baasje dat hem wel regelmatig uitlaat ;-)

Alle vragen en reacties zijn welkom!

Groeten,
Mark
- Van G_u_e_s_s (Beginner) [be] op 05-03-2011 14:26
De wagen werd vandaag verkocht.

Groeten,
Mark
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 05-03-2011 17:43
Gefeliciteert
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 05-03-2011 21:35
..d
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 06-03-2011 14:55
Als ik een schooljuf wil ga ik wel terug naar school...
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 06-03-2011 16:13
Goed, dat moet je dan misschien maar eens doen :-s
Koop anders ook eens veiligheidsschoenen, want blijkbaar ben je snel op je tenen getrapt.
- Van G_u_e_s_s (Beginner) [be] op 06-03-2011 18:52
Bedankt Casper!  En d of t... who cares... 't is het gebaar dat teld euh... ik bedoel telt :D

Ik schrok er eigenlijk zelf van de de RX8 zo snel werd verkocht... als je de brandstofprijzen tegenwoordig ziet en de toch wel oplopende taxen...

Maar hij stond perfect in orde dus ben er gerust in dat de nieuwe eigenaar er nog super veel plezier aan zal beleven.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 06-03-2011 19:48
Ik ben normaal gesproken niet zo snel aangebrand maar ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt. Er worden op dit forum regelmatig spelfouten gemaakt door anderen, er word regelmatig in een soort van msn taal gepraat door sommigen, allemaal dingen waar ik mij zo min mogelijk schuldig aan probeer te maken en dan maak ik eens een spelfoutje en dan word je op zo'n kinderachtige manier gecorrigeerd... Je snapt toch wat ik bedoel, en of er dan een "d' of "t' staat op het eind, who cares...
- Van knaken (Powerposter) [nl] op 07-03-2011 20:58
Mee eens, misschien volgende keer met dt is iedereen blij.

Gr. Ronald
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 08-03-2011 12:11
knaken:

> Mee eens, misschien volgende keer met dt is iedereen blij.
>
> Gr. Ronald


Nee, dat vindt ik nog erger ;-)
- Van sschillemans (Deelnemer) [nl] op 15-03-2011 21:35
jammer, dit onvriendelijke over en weer gedoe hoort niet op deze site, laat andere sites dat maar doen. RX-8 bezitters, bekijk allerlei reacties maar, reageren juist altijd heel vriendelijk op elkaar. Dat is juist zo leuk hier, zou zo moeten blijven!
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 16-03-2011 18:49
We hadden het volgens mij min of meer uitgepraat lees: we hadden het er niet meer over... Maar ik ben het met je eens.
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Te koop: RX-8 2.6i 192Pk VERKOCHT

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill