Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Gebruikers-ervaring RX8
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 23-01-2011 15:01
Na aandachtig de problemen die er aangedragen worden gelezen te hebben. Oa met het lampje wat aangaat tijdens het rijden.
Volgens mij heeft dit ook met het gebruik te maken. Met mijn eerste RX8 heb ik bijna alle problemen gehad, maar ik gebruikte hem ook dagelijks als eerste auto.
55000 km gereden in twee jaar. Nu met mijn tweede RX8 heb ik maar 4000 km gereden in 16 maanden en nog geen enkel probleem gehad.
Volgens mij heeft dit te maken met het geringe gebruik en nu als 2e auto cq hobby-autogebruik.
Natuurlijk heeft het ook te maken met dat ik in de gelukkige omstandigheid ben om hem als tweede auto te kunnen gebruiken.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 24-01-2011 10:51
Mijn tweede RX-8 gebruik ik als derde auto (en om naar te kijken). Heeft nu nog maar net iets meer dan 3000 km gereden in 2,5 jaar. Probleemloos, hahaha.
Nou verwacht ik op langere termijn ook minder "problemen" dan met de 1ste. Hij is 4 jaar jonger, niet alleen op kenteken maar ook werkelijk later geproduceerd en ik neem aan dat de bekende kinderziektes verholpen zijn. Misschien een onterechte aanname, maar ik kan er ook niet echt van wakker liggen.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Gebruikers-ervaring RX8

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill