Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Uitnodiging van RX-7 Club. 17 oktober a.s.
- Van jaap de With (Powerposter) [nl] op 14-09-2010 22:39
Fryske Wâldentoer          Noordwijk, 14 september 2010

Beste mensen,

Hierbij nodigen we jullie uit op zondag 17 oktober voor alweer ons laatste 'rijdend' evenement van dit jaar
waarbij we onze RX-en uitlaten. Dit doen we overigens, in navolging van vorig jaar, samen met de
MX-5 Ownersclub. Ook de Mazda Classics en jullie, RX-8 rijders, zijn dit keer uitgenodigd.

Het Fryske Wâldengebied is een prachtig boomrijk gebied op de grens van Groningen en Friesland. Kenmerkend zijn de bochtige wegen en de vele laantjes. Het is een klassiek coulissenlandschap met veel authentieke en inmiddels beschermde boom- en houtwallen.

We starten vanaf dorpshuis 'De Weme' te Noordwijk (Gn). Een prachtrit verzekerd, maar met niet al te veel kilometers.
De organisatie is in handen van Arnt Haanappel (MX-5 Owners) en Jaap de With (RX-7 Club).

Jullie worden vanaf 11.00 uur verwacht in dorpshuis 'De Weme', Westerweg 12, 9824 PG  Noordwijk Gn. Dit is nabij de A7 tussen Drachten en Groningen. We starten met een plaatselijke lekkernij waarna er een toelichting op de rit plaatsvindt. De finish en prijsuitreiking vinden hier ook plaats en wel onder het genot van een hapje en een drankje. Van hieruit heeft iedereen via de A7 een goede verbinding naar huis.

Je kunt je aanmelden voor dit evenement t/m woensdag 13 oktober bij Jaap de With:
jsdewith@kpnplanet.nl of 0594-659767 of 06-28809817.
Geef bij aanmelding aan met hoeveel personen je komt.

Voor niet RX-7 club -leden zijn er kosten aan deelname verbonden. De € 5,00 p.p. dien je, na aanmelding,  over te maken op rek.nr. 56.27.50.061 t.n.v. RX-7 Club o.v.v. waldentour 2010.
Voor buitenlandse bezoekers:  IBAN: NL31 ABNA 0562 7500 61     BIC: ABNANL2A.
 
Ik hoop jullie allen te mogen begroeten,

Jaap de With.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-09-2010 00:30
Het lijkt me heel leuk, maar het is kwa afstand voor mij niet te doen...
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 15-09-2010 12:39
Inderdaad interessant, maar inderdaad ook te ver, spijtig genoeg.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 15-09-2010 13:20
Same here...
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-09-2010 20:25
Mannen mannen, mogen we de rex een keer uitlaten, vindt het baasje het te ver.....
Het is toch een geweldig om met de rex een stuk te kunnen rijden, we hebben hem toch voor het plezier?

Groetjes M&M
- Van Renesis (ForumPro) op 15-09-2010 21:08
Ik heb tot December geen eens tijd. Ik ben te druk met een behoorlijk project en daarbij ook gewoon sporten.
Dat gaat in de weekenden gewoon door.

Dus een weekendje Friesland zit er al helemaal niet in.
1 schrale troost. Het is eigenbelang. ;)
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-09-2010 21:24
Martine:

> Mannen mannen, mogen we de rex een keer uitlaten,
> vindt het baasje het te ver.....
> Het is toch een geweldig om met de rex een stuk te
> kunnen rijden, we hebben hem toch voor het plezier?
>
> Groetjes M&M


Kost me bijna 200,- aan benzine zo'n daggie..... da's me iets te gortig :P
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-09-2010 17:27
Maar verder niemand :(:(

Groetjes M&M
- Van Brakefire (SuperForumposter) [de] op 18-09-2010 20:15
Faxie:

> Martine:
>
> Kost me bijna 200,- aan benzine zo'n daggie.....
> da's me iets te gortig :P


Voor ons is het maar 40 km ofwel 10 Euro minder.

Heel leuk initiatief, maar ook wij gaan deze keer laten passeren. Als het de volgende keer iets centraler ligt of we zijn iets minder druk in de weekenden dan gaan we er zeker bij zijn.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-09-2010 20:24
Ja wij gaan mee :)  (ja ook voor ons is het ver rijden, maar het lijkt ons gewoon leuk)

Groetjes M&M

Ps ik zie het niet op de rx-7 club staan (wel in de agenda, maar niet in een topic)
- Van Erik (Beginner) [nl] op 23-09-2010 19:23
Volgende keer ben ik erbij, dit is nl wel heeeeeel erg ver voor mij
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-10-2010 19:06
De meeting was weer erg gezellig :):) echt super mooi weer erbij!!

Het was echt een hele leuke puzzel/tourrit, die best moeilijk was.
Erg leuk om al die verschillende rexen te zien van jong tot oud :)

Groetjes M&M
- Van jaap de With (Powerposter) [nl] op 14-11-2010 12:26
Het was een mooie meeting en een heel mooi deelnemersveld. Prachtig weer ook trouwens. M&M, het was super dat jullie weer aanwezig waren. Volgend jaar 16 oktober weer en ook dan zijn jullie weer van harte uitgenodigd. Dit geldt trouwens voor alle RX-8 liefhebbers.
Noteer ook alvast de datum 11 juni in de agenda want dat wordt voor Wankelmotorliefhebbers een bijzondere dag!
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-11-2010 18:29
Ow ben benieuwd :P Die houd ik vrij :)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-11-2010 19:13
Dank je wel Jaap :):)

natuurlijk gaan we ook volgend jaar proberen om er weer bij te zijn! :)

Groetjes M&M
- Van johnny c (Powerposter) op 06-12-2010 09:58
jammer dat het zo ver is, als het redelijk in me buurt is, hou ik me zeker aanbevolen, word dan de eerste meeting waar ik aan deelneem dan
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Uitnodiging van RX-7 Club. 17 oktober a.s.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill