Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / K N lucht fiter kit VERKOCHT
- Van j knollema (Beginner) [nl] op 09-08-2010 06:58
K N kit 7 maand oud te koop als nieuw
ik heb ook nog een seibon carbon motorkap te koop
email alban08@hotmail.com
- Van xena (Powerposter) [nl] op 11-08-2010 14:54
Foto doet wonderen evenals een prijs bij je onderdelen. Heb je misschien een foto van de Seibon motorkap?
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 30-08-2010 07:20
K&N filter verkocht aan ondergetekende!

Heb 'm gisteren ingebouwd. Moest het zaakje wel eerst goed schoonmaken, want er zat aardig wat olie in de luchtfilterbuis en tussen de verschillende onderdelen. Dus eerst het hele ding gedemonteerd, mede doordat ik ook al had gezien dat het inlaatroostertje scheef zat.

Alles verliep soepeltjes totdat ik de rubberen verbindingsbuis op het gashuis van de motor moest aansluiten. De meegeleverde slangklem kreeg ik maar niet vast, hij leek net 1 mm te klein te zijn. Na een half uur geprobeerd te hebben en inmiddels krampverschijnselen in mijn handen, heb ik de originele slangklem maar geprobeerd. Deze bleek net te passen: de originele rubber is veel dikker, dus ik kon deze slangklem helemaal dichtdraaien. (plaatje 27 in deze installatiehandleiding: http://www.knfilters.com/instructions/69-6030-1_inst.pdf)

Enfin, alles is nu geinstalleerd en lijkt naar behoren te werken. Bij rustig rijden is er geen merkbaar verschil te horen, totdat je het gas doordrapt, dan komt er opeens een leeuw de cockpit in brullen. :)

Ik ga wel nog even een filterreinigingsset bestellen, want het filter zelf kan ook nog wel een grondige schoonmaakbeurt gebruiken.
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / K N lucht fiter kit VERKOCHT

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill