Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Cobb accesport
- Van MrRotary (Beginner) [be] op 25-07-2010 09:13
Heeft er iemand al ervaring met de cobb accesport? Wil namelijk terug een rx8 kopen maar deze keer een hp...wil voor een volledige N/A tuning gaan. Heb ook een filmpje gezien van een gast op youtube,die heeft een rx8 JAP SPEC en zou naar verluid 247pk stock hebben. Weet iemand waar dit aan ligt?  US en EU hebben thans beide 231pk...
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-07-2010 17:44
Emissie eisen... minder streng in Japan als ik me niet vergis.

Accesport heb ik geen ervaring mee, maar als ik de berichten lees op andere fora is het wel een van de beste manieren om de RX8 te tunen.
- Van MrRotary (Beginner) [be] op 25-07-2010 19:24
Mja emissie eisen had ik wel gedacht van maar vroeg me af wat het verschil is qua setup...of zit het hem ook in motormanagement...als vb setup is kan ik moelijk aannemen dat je nog kan verder tunen. Die gast waar ik over sprak had jap spec (dus 247pk) maar dan nog tal van andere parts zoals racing beat header,fujitsubo catback...
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 16-08-2010 09:50
Ik heb een AccessPort besteld, ik hoop dat ik die deze maand nog heb, maar aangezien ze die niet meer maken voor de rx8 is er een stormloop geweest. Staat in backorder op dit moment. Dus een nieuwe bestellen gaat niet meer sinds 31/07/2010.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Cobb accesport

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill