Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Even voorstellen (rx-8 winning blue tuning)
- Van SLAYER666 (Deelnemer) [be] op 16-03-2010 20:56 Edited 16-03-2010 21:37
Hoi,
Bij deze stel ik mij en vooral de wagen even kort voor.
Kristof Rogiers afkomstig uit belgië.
Rijd sinds een dik jaar met een (verschiet niet) rx-8 :-)
Kleur winning blue de gewone renesis versie.
Verder is er wel wat aan veranderd sinds ik hem origineel kocht.
Andere sportspiegels(mazda sportoptie)
Hele MAZDASPEED bodykit voorbumper,sideskirts,achterlip en kofferspoiler (achterlip is samengesmolten en in zijn geheel gespoten)
Real Chromé barracude velgen
Ruitjes zwart getint (achterste drie)
K&N tyfoon kit ipv originele luchtfilter.

Zou bij deze wat informatie en/of ideeën opwillen doen door lid te worden van deze site




- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-03-2010 22:00
Hoi Kristof,
Prachtige auto geworden met deze modificaties...........
Chapeau..............
mvg, Ruud
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 16-03-2010 22:15
Welkom!
- Van Yohsm (Powerposter) [be] op 16-03-2010 22:40
Zeer mooie Rex! Welkom!
Is het een originele Mazdaspeed bodykit? Wie heeft de bodykit geplaatst/gespoten?
Heeft dit veel geld gekost?
Thx.
- Van SLAYER666 (Deelnemer) [be] op 16-03-2010 23:03
dank je wel voor de positieve reacties :)
om even te reageren, ja het is wel degelijk de originele bodykit van mazdaspeed dit hield in dat ik wel een dikke 6maand op moeten wachten heb voor die arriveerde vanuit japan (langs amerika)  Deze komen gespoten vanuit het fabriek binnen , ik had zeer veel schrik voor kleurverschil omdat zoals jullie wel weten iedere kleur nog verschillende codes heeft naargelang bouwjaar enzo .. maar tot mijn grootste opluchting ondervind ik niks verschil , enkel de sideskirts waren niet leverbaar op dat moment in mijn kleur die zijn binnengekomen in zilver maar die heb ik dan afgeschuurt en laten herspuiten met de juiste kleurcode .. de prijs op de euro na van de voorbumper, sideskirts,achterspoiler,achterbumperlip^, zou ik moeten opzoeken ,, tss de 5000 en 6000 euro (zonder de aanpassingen van de achterbumper erbij te rekenen)..
grtz
Ze hadden mij wel replica's aangeboden die kosten zeer weinig (ongespoten dan wel) maar met vorige tuning ervaringen van een vorige wagen vond ik toch dat ik zekerheid wou op de pefecte pasvorm van alle stukken en zeer hoge kwaliteit ervan aangezien het van hetzelfde materiaal is dan de originele bumpers. Aan iedereen die een bodykit neemt zou ik deze toch aanraden omdat volgens mijn weten mazdaspeed de beste en meeste ervaring heeft met de rx-8 en hun bodykit uitgerekent is op betere aerodynimics de voorbumper lijkt eigenlijk sterk op de originele behalve dat hij precies is uitgeroken grotere gaten zorgen voor betere koeling en ook een mooie bodemplaat , spoiler uitgerekent voor de downforce (verstelbaar)... het is enkel nog wachten op de mistlichthouders vooraan.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-03-2010 18:13
Hele mooie rex!! Alleen al die kleur is prachtig, en met deze set erbij is hij helemaal af :)
Ik mis alleen een foto van de achterkant ;)

Groetjes M&M
- Van SLAYER666 (Deelnemer) [be] op 17-03-2010 18:49
Martine:

> Hele mooie rex!! Alleen al die kleur is prachtig,
> en met deze set erbij is hij helemaal af :)
> Ik mis alleen een foto van de achterkant ;)
>
> Groetjes M&M




Hey!
erg bedankt voor de comment!!
Ah jij wilt al direct mijn kont zien :)
Zal eens snuffellen of ik iets vind maar denk niet dat het een deftige foto zal zijn van de achterkant ..


- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-03-2010 19:15

> Hey!
> erg bedankt voor de comment!!
> Ah jij wilt al direct mijn kont zien :)
> ..


Hihihi ik ben gek op kontjes ;)

Groetjes M&M
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 17-03-2010 19:29
Martine:

> Hihihi ik ben gek op kontjes ;)


Mmm.
Mooie kontjes en mooie auto's, daar kan ik blijven naar kijken :-)

(_!_)

Ontopic: tuning is niet direct mijn stijl, maar de winning blue is wel een mooi blauw.
- Van SLAYER666 (Deelnemer) [be] op 17-03-2010 19:34
Bartman:

> Martine:
>
> Mmm.
> Mooie kontjes en mooie auto's, daar kan ik blijven
> naar kijken :-)
>
> (_!_)
>
> Ontopic: tuning is niet direct mijn stijl, maar de
> winning blue is wel een mooi blauw.


haha :) waar ben ik terecht gekomen , eu toegegeven kijk ik daar ok graag naar :) toch van de vrouwelijke auto's ;) .. ja idd daar moet je voor zijn, vind het wel raar voor een rx-8 eigenaar dat die dat niet mooi vind ok mss de spoiler niet maar de rest is bijna net hetzelfde als origineel , de voorbumper heeft krak dezelfde vorm enkel de gaten zijn groter en de onderlip achteraan zit ook niet zo veel verschil op , sideskirts zijn gwn recht zonder gaten of dergelijk in :)maar kom smaken verschillen gelukkig anders reden we allemaal met dezelfde wagen :)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Even voorstellen (rx-8 winning blue tuning)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill