Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / RX8 onderdelen (tuning & race) (uitlaten, turbo kits, ophanging en meer)
- Van A.S. Motorsport (Beginner) [nl] op 18-02-2010 14:05
Hallo iedereen,

Graag zou ik A.S. Motorsport willen voorstellen,

Wij zijn gespecialiseerd in het importeren en exporteren van hoogwaardig race en tuning delen voor sport auto's en Japanse auto's.
A.S. Motorsport importeert zelf onderdelen voornamelijk uit de VS en Japan.
Neem eens een kijkje op onze web site http://www.AS-Motorsport.com

Wij leveren een zeer groot assortiment aan RX-8 en RX-7 onderdelen van turbo kits, tot schroef sets en carbon carrosserieën.
Installatie ook mogelijk!

Huidige acties:
KW RX8 V3 Schroef set - €1.552 incl BTW (€110 korting!)
met verstelbare rebound en compressie
20-50mm verlaging voor 15-45mm verlaging achter

Merken die o.a. leveren:
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-02-2010 16:53
Kunnen jullie een Borla uitlaat leveren? :D
- Van Accel (Powerposter) [nl] op 18-02-2010 20:19
Kunnen jullie producten leveren van exoticspeed? Het gaat mij om een uitlaatsysteem van voor naar achteren, type RII Titan.
- Van PaulVerhallen (Deelnemer) op 19-02-2010 19:35
Sorry dat ik het zeg, maar ik hoop dat jullie nog wat aan je website gaan doen want dit is nou niet echt een goed visitekaartje.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 19-02-2010 22:11
Ik vond em ook niet echt handig in gebruik/overzichtelijk enzovoorts... :-(
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 20-02-2010 01:40
Ja idd, de website is ruk haha :)
- Van PaulVerhallen (Deelnemer) op 22-02-2010 17:24
Jullie noemen turbo kits voor de RX8. Welke hebben jullie dan in de aanbieding?
Meeste merken die ik zo zie zijn volgens mij weinig specifiek voor de rotary engines
- Van Renesis (ForumPro) op 23-02-2010 01:39
Een turbo kit op een RX-8?...

Tegen een boom parkeren lijkt me verstandiger. :?

Het kan wel. Vraag alleen niet hoe.
- Van A.S. Motorsport (Beginner) [nl] op 24-02-2010 10:50
Wij leveren the Greddy RX-8 Turbo kit
- Van PaulVerhallen (Deelnemer) op 16-03-2010 17:43
Renesis:

> Een turbo kit op een RX-8?...
>
> Tegen een boom parkeren lijkt me verstandiger. :?
>
> Het kan wel. Vraag alleen niet hoe.


Hoezo dat? Ik vind de power die de RX8 heeft redelijk ondergewaardeerd voor de wegligging...

A.S. Motorsport:

> Wij leveren the Greddy RX-8 Turbo kit


Was eigenlijk meer op zoek naar een esmeril kit :)
- Van Renesis (ForumPro) op 18-03-2010 01:20
Jij hebt duidelijk weinig verstand van ons motorblok. :(

Niet bepaald het makkelijkste blok om te tunen.
- Van PaulVerhallen (Deelnemer) op 19-03-2010 11:25
Dus omdat het niet het makkelijste blok dan maar niet doen.. Beetje slap excuus als je het mij vraagt.
Uiteraard ben je er met alleen een turbo niet, echter levert esmeril ook andere upgrades naast alleen een turbo.
Zoals verbeterde apex seals en een onstekingsupgrade..

Wat is dan volgens jou het grootste probleem?
- Van Renesis (ForumPro) op 19-03-2010 12:48
Wat denk je van de levensduur?
En de minimale vermogenstoename tegen maximale kosten.
Daarbij mag je gelijk de hele aandrijflijn vervangen. Gaat een stuk meer wegen en echt niet veel lekkerder rijden.
Om nog maar te zwijgen over de complete verkrachting van je motorkarakter bij 90% van de turbo-tuners. Doodval bij 7000 toeren bijvoorbeeld.

Alles kan. Bij deze auto gaat het echter te ver voor de minimale winst. Kost een godsvermogen. Daar koop je een Rex voor. ;)

Koop dan gewoon een RX-7 voor erbij. :)
- Van Accel (Powerposter) [nl] op 21-03-2010 08:59
Wat is voor jou een minimale vermogenswinst? Indien de greddy turbokit op een SP wort gemonteerd ga je van 192 pk naar 280 - 300 pk. Toch een leuke vermogenswinst  En als je naar een goede tuner gaat wordt ie top afgesteld. Wat betreft de levensduur, wordt aanzienlijk minder, maar je wilt sneller of niet. Als je motortuning wilt toepassen gaat alles sneller kapot. Een 350Z met een turbo kit gaat ook snel kapot. Dat is gewoon het risico wat je neemt, en dat moet ieder voor zichzelf weten. De aandrijflijn van de rex kan wel wat hebben.

PS ik zou zelf ook geen turbo tuning doen op 13b motor. Ikzelf zou er een andere motor in monteren, de 20b (dan hou je lekker dat lekkere karakter van een ongeblazen wankelmotor). Als je zelf een beetje handig bent (en veel tijd over hebt) ben je tussen de 10.000 en 12.000 euro klaar  (kun idd bijna een andere REX voor kopen).

Maar goed allemaal leuke (kostbare) ideeen.
- Van Renesis (ForumPro) op 21-03-2010 19:05
Nou. Kijkend op dit forum durf ik toch echt twijfels te  krijgen over de sterkte van de aandrijflijn. Die is niet op veel meer berekend.

Ander feitje. Ons blokje levert in de racerij zo´n 250pk. Daar mag je uit opmaken dat het blok al aardig getergd is.

300pk uit een SP met GReddy turbokit? In welk jaartal??

Beetje tuner spreekt over maximaal 60pk uit een HP.
Voorbeeld: http://www.rtec.ch/webshop/product_info.php?products_id=153

In dit geval nog vrij betaalbaar. Je bent dan echter nog lang niet klaar.

Het kan best wel gekker. Maar de meeste tuners stappen dan over naar een ander wankelmotortje.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-03-2010 19:30
Het was toch met de kit van Esmeril dat er 400 wiel pk verkregen was op een 2 rotor? Dat was wel met extreme aanpassingen....

Ow even linkje gezocht.... 414 wiel pk.

http://www.rx8club.com/showthread.php?t=159170
- Van Renesis (ForumPro) op 21-03-2010 20:24
Je zegt het goed. Extreme aanpassingen.
Maw. Elke 4000km een nieuw motorblok. :(
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-03-2010 22:30
Haha ja erg betrouwbaar zal het wel niet zijn.

Maar ik denk dat 300 pk toch wel mogelijk moet zijn. Maar dat kost je flink knaken....
- Van Renesis (ForumPro) op 22-03-2010 07:55
300 Pk is ook zeker mogelijk. Echter niet met de Greddy kit. ;)
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 22-03-2010 08:55
327pk en 290 Nm met Pettit SC (RX-8 HP):

- Van A.S. Motorsport (Beginner) [nl] op 29-03-2010 14:19 Edited 29-03-2010 14:31
Waar je wel op moet letten is dat je PK aantal van vliegwiel of wielen gebruikt, meeste mensen halen dat meteen door elkaar kan 10-20% schelen.
Een wankel is inderdaad niet makkelijk op tevoren maar als het goed gedaan word kan er aardig wat gedaan worden.

Dit zijn natuurlijk niet de engste producten die wij leveren op aanvraag kunnen we ook een specifiek deel importeren (bijvoorbeeld een Re-Amemiya delen van uit Japan)

Wij importeren vrijwel alles zelf uit het buitenland en zo als jullie al weten meestal voor speciale of exclusieve auto's (wij zijn bijvoorbeeld gespecialiseerd in de NSX)
- Van A.S. Motorsport (Beginner) [nl] op 29-03-2010 14:22
PaulVerhallen:

> Renesis:
>
> Hoezo dat? Ik vind de power die de RX8 heeft
> redelijk ondergewaardeerd voor de wegligging...
>
> A.S. Motorsport:
>
> Was eigenlijk meer op zoek naar een esmeril kit :)


Kan eventueel wel kijken of ik voor jouw een esmeril kit kan importeren natuurlijk tegen een zeer scherpe prijs.
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 29-03-2010 14:27
Als ik mij op uw spelling en grammatica moet baseren, dan laat ik u liever niet aan mijn RX-8 prutsen. Lijkt me niet echt professioneel, uw zaakje .. :-s
- Van A.S. Motorsport (Beginner) [nl] op 29-03-2010 14:32
Bartman:

> Als ik mij op uw spelling en grammatica moet
> baseren, dan laat ik u liever niet aan mijn RX-8
> prutsen. Lijkt me niet echt professioneel, uw
> zaakje .. :-s


Zijn genoeg klanten die anders van mening zijn hoor.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 04-04-2010 20:59
Ik moet eerlijk zijn en zeggen dat de taalvaardigheid hier enigszins eng onnauwkeurig is. een forum post kan wel een paar fouten bevatten maar dit is wel ernstig, zelf op de webpagina zijn er genoeg te vinden. neem het als een tip ;)
- Van alfred (SuperForumposter) op 05-04-2010 14:20
Laten we eerlijk zijn. Wie de gemiddelde bijdragen aan dit forum op spelling en taalfouten controleert, schrikt zich wezenloos. Toch ga ik er van uit dat RX-8 rijders gemiddeld niet slechter zijn in taal dan andere Nederlanders. Of zijn we wel in meerderheid techneuten met weinig taalgevoel?
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 06-04-2010 19:57
Een d of een t op de verkeerde plek kan mij weinig schelen, zo lang ik het maar begrijp. Maar er zullen inderdaad veel spellingsfouten gemaakt worden, ik zie het zelf ook wel eens...(en ook bij mijzelf)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 06-04-2010 20:41
Ik denk dat er een heleboel techneuten zijn die hier wel meelezen, maar niet eens een bericht plaatsen omdat ze weten dat hun schrijfkunst niet denderend is.

Zelf heb ik er niet zo'n problemen mee als iemand eens een d of t verkeerd zet, zolang nog te begrijpen is wat de strekking van het verhaal is. Hoofdletters, punten en komma's vind ik handige hulpmiddelen bv.
Ik ben technisch niet vaardig.
Ik laat liever een vakman aan mijn auto werken die weet wat hij aan het doen is, schrijf ik er zelf wel een rapportje over als dat noodzakelijk is.
- Van Nick-Rx8 (Powerposter) [be] op 21-01-2015 10:40
Hoeveel vragen jullie voor de Greddy turbo kit? Is te combineren met Aem intake voor de luchtweg denk ik. En zit er ook een blow-off valve en boost control bij?
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / RX8 onderdelen (tuning & race) (uitlaten, turbo kits, ophanging en meer)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill