Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / even voorstellen gerry.
- Van gerry (Deelnemer) [nl] op 21-06-2009 16:01
gerry van berlo wij wonen in milheeze klein dorp in zuid oost brabant .leuk om een keer aan te komen rijden (wel even bellen 0492-344076) ben 64 jaar al zeven jaar met pensioen.mijn andere hobby is voetbal,zelf 9 jaar betaald voetbal gespeeld en 35 jaar trainer bij o.a willem 2 .fc eindhoven,geldrop.deurne. mijn andere hobby is paardrijden ,ikmet mijn vrouw betsy,die wij op de boerderij in milheeze hebben ,ben nu gestopt met trainen .en heb nu een nieuwe hobby het rijden in een prachtige auto rennesis hp maart 2006 zilver grijs.mijn kleinzoon 15 jaar is er al helemaal weg. hopenlijk zien we elkaar wel ergens of in milheeze.koffie is bruin en het bier is ook heir lekker koud; vr gr g,v,b,
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 23-06-2009 16:19
Welkom Gerry! Veel plezier met je nieuwe hobby. Dat gaat zeker lukken. Hmm, ik ben er laatst nog geweest, Milheeze, al kan ik me totaal niet meer herinneren waarvoor :-). Maar jouw Rex heb ik gemist in ieder geval.
- Van gerry (Deelnemer) [nl] op 23-06-2009 17:22
als je nog eens in de buurt ben val maar op de klep(das brabants) koffie is bruin en het bier is er koud.!!!!
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 23-06-2009 17:28
Welkom Gerry! Veel plezier met je Rex en wie weet komen we elkaar een keer tegen op een meeting o.i.d.

Even een stukje forumcursus: Onder elk bericht staat een linkje "Antwoorden" het is de bedoeling dat je die gebruikt om op een bericht van iemand anders te antwoorden. Als je het over iets heel anders wil hebben, kun je "Plaats onderwerp" gebruiken.

Groeten,
Pascal
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 23-06-2009 19:31
Dank je voor de forumcursus Melkie! Het is een beetje wennen voor de nieuwelingen soms.
Ik heb het zaakje weer een beetje bij elkaar geveegd in één thread, zonder Antwoorden wordt het anders lastig om er achter te komen wie nu waar op reageert.
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 23-06-2009 20:18 Edited 23-06-2009 20:20
Gerrie ik hoop dat je net zoveel plezier aan deze site  zult beleven als ik, maar zeker ook van je auto.
Tot ziens op een of ander meeting, bijvoorbeeld die op 5 juli in de achterhoek.

Trouwens waar zouden we zijn zonder een goed stel beheerders van deze site??????? NERGENS........................!!!!

Groetjes tjeu.
- Van gerry (Deelnemer) [nl] op 23-06-2009 20:42
fijn om iets te leren je bent er nooit oud genoeg voor.heb decomputer pas een half jaar/ op aanraden van mijn kleinzoon aniel ben ik er toch maar mee begonnen moet zeggen bavalt uitstekend soms nog wel met fouten maar alles went. je ziet dat we snel leren.caecil had gevraagd voor fotos van de rx die zijn inmiddels gemaakt,moet deze nog verzenden vr.gr.g.v.b.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 23-06-2009 21:03
Alleen maar te prijzen dat je wat bij wilt-durft-kan leren! Ik liep in het begin te klooien met foto's plaatsen en dat lukt mij nu ook aardig:-).
- Van gerry (Deelnemer) [nl] op 23-06-2009 21:20
casper het is aniel zijn hobby dus wat wil je nog meer voor zon (ouwe bok) haha
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / even voorstellen gerry.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill