Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Diepe zucht.
- Van Renesis (ForumPro) op 13-05-2009 16:37 Edited 13-05-2009 17:00
Mijn vriendin stond gisteren voor het stoplicht om linksaf te slaan. Zij stond op de buitenste baan om bij het volgende kruispunt rechtsaf te gaan.
Het licht spingt op groen, ze rijd weg en boem. De auto in de binnenbocht maakte contact met de Rex.

De eigenaar was schijnbaar vergeten dat hij naar links moest sturen. Gelukkig gaf hij dat zelf toe en kunnen we de verzekeringsmaatschappijen hun werk laten doen.

Rest alleen de volgende vraag. Wat is het volgende? :?

Voor de oplettende kijker. De stri(a)kes waren nog niet vervangen. De nieuwe roosters zitten er pas een aantal weken op.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 13-05-2009 19:10
Shit man.

Daar heeft de uitdeuker en spuiter flink werk aan.
Let even op bij de zwarte strip van de voordeur (raamlijst).
Dat is een plakstrip die over de lak moet worden aangebracht.
Als ze die niet speciaal bestellen spuiten ze hem waarschijnlijk gewoon zwart.

Outjer
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 13-05-2009 19:40
Da's een flinke schade. Sterkte ermee!
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-05-2009 19:53
Wat een hoop schade, de voordeur komt denk ik gewoon een nieuwe in, de rest is uitdeuken en spuiten.
Gelukkig doet de tegenpartij niet moeilijk :)

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 13-05-2009 20:15 Edited 13-05-2009 20:17
Wat een ongelooflijke pech hebben jullie dit jaar zeg! Sterkte en succes met de afwikkeling. Hopelijk blijft de schuldige ook schuld bekennen.

Enige lichtpuntje, je kunt ook meteen een nieuwe velg claimen, ik zie dat jouwe ook van die blaasjes krijgt in het midden.
- Van Wouter (Deelnemer) [be] op 13-05-2009 20:40
Auch...
Ziet er inderdaad pijnlijk uit.
Veel pech hebben jullie al gehad.
Is jullie Rex toevallig de 13de die van de band rolde?
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 15-05-2009 21:59
Dit zijn echt buikpijnfoto's!!! sterkte!

Groetjes tjeu.
- Van Renesis (ForumPro) op 16-05-2009 12:14
Bedankt voor het medeleven. :)

Ik heb de "dader" gisterenavond gesproken. Die wilde de schade zelf betalen.
Ik wilde dat niet, dus dit is gewoon verzekeringswerk.

Toch zegt mijn gevoel dat ik goed moet opletten.

De dader bekend schuld(hij was zich kapot geschrokken) en werkt mee. Toch vertrouw ik hem niet helemaal.

Wordt vervolgd. 
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 16-05-2009 15:43
Dat heb je goed Renesis, eerst werken ze 100% mee en later begint het gezeik... hou ze in de gaten en succes ermee.
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 16-05-2009 17:46
Ik kan het mij wel voorstellen dat iemand dat graag wil ivm met terugval in no-claim maar als hij de schade zelf wil betalen kan hij volgens mij dat ook met de eigen verzekering afrekenen.
Je hebt dus groot gelijk niet aan beginnen laat hem het maar met z'n verzekering regelen.

Groetjes tjeu.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 17-05-2009 19:24
Dit soort zaken inderdaad altijd via de verzekering. Anders kun je ook nog gezeur krijgen dat de dader er een stem in wil hebben waar er gerepareerd wordt (omdat hij/zij zelf een goedkoop adresje weet of zo). Plus dat je nog maar aan je geld moet zien te komen als dader het zelf wil betalen. Ik denk dat het bedrag hem/haar nog wel eens tegen kan vallen.
- Van henkie (SuperForumposter) [nl] op 17-05-2009 21:31
Hier zit meer schaden aan dan je denkt dit gaat de tegenpartij nooit zelf betalen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 17-05-2009 22:52
Ja, dat bedoelde ik dus.
- Van Renesis (ForumPro) op 21-05-2009 10:41
Maandag de taxatie en het inplannen van de reparatie.
Met een beetje geluk hebben we hem vrijdag weer terug.
Mazda Nooteboom heeft deze verantwoording gekregen.

De verzekering werkt mee(gelukkig).

Bij verdere info plaats ik het meteen.
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-05-2009 11:06
Renesis:

> Maandag de taxatie en het inplannen van de reparatie.
> Met een beetje geluk hebben we hem vrijdag weer terug.
> Mazda Nooteboom heeft deze verantwoording gekregen.
>
> De verzekering werkt mee(gelukkig).
>
> Bij verdere info plaats ik het meteen.


Idd, te riskant om met de veroorzaker zelf de schade af te handelen...........hij zal het uiteindelijk nooit met je eens zijn, denk ik.........
Veel sterkte met de reparatie..........
Zal voor je duimen dat je er uiteindelijk niets meer van ziet..........

Groetjes, Ruud
- Van Renesis (ForumPro) op 21-05-2009 11:37
Zeker te riskant. Ik heb de "dader" ontmoet. Dat was absoluut geen zuivere koffie te noemen. ;)
Ik hou ook helemaal niet van zulke types en de daarbij behorende "goede" bedoelingen.

Zulke zaken moet je inderdaad aan de verzekering over laten(hoewel dat ook onbetrouwbare hufters kunnen zijn).

Bedankt voor het meeduimen. Dat doe ik zelf ook(nu nog een grotere duim). ;)
- Van Renesis (ForumPro) op 27-06-2009 15:50
Update.. 1.

De verzekeringen zijn nogal traag en die van ons is het zat.
We zitten nu al weken te wachten op een formaliteit terwijl de rest allemaal in orde is.
Onze verzekeringsmaatschappij gaat de claim waarschijnlijk opschroeven vanwege deze trage situatie.

Voordeel is dus in ieder geval dat alles in orde bleek te zijn. De schades worden dus gewoon gedekt.
Nu nog even afwachten.
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 29-06-2009 07:00
Ik heb dit een tijdje vanaf een afstand gevolgd. Hoe ben jij verzekerd? Niet volledig casco. Bij volledig casco heb je in eerste instantie niets te maken met de tegenpartij.
De schade wordt betaald door je eigen maatschappij minus aftrek van het eigen risico. Dan gaan de maatschappijen in gesprek of gevecht over de schuldvraag.
Indien de schade dan verhaald is bij de tegenpartij, krijg je het eigen risico ook terug en de eventuele te claimen waardevermindering. Hier ( de waardevermindering) moet je wel specifiek om vragen.
Door dit verhaal is de noodzaak van een volledig casco verzekering weer eens aangetoond. Als je niet volledig casco verzekerd bent, moet je altijd een goede rechtsbijstandverzekering afsluiten. Die regelen dan de afwikkeling van je schade.
- Van Renesis (ForumPro) op 30-06-2009 21:08
Ja zeker wel. Ik heb geen verstand van verzekeringen. Ben echter wel zeker goed verzekerd.
Ik weet niet wat er met die jongens aan de hand is. Ik heb echter wel veel ervaring met trage en vervelende verzekeringen.

Na de brand verleden jaar heb ik niets anders gemerkt. ;)
- Van GUY (Powerposter) [be] op 03-07-2009 15:51
Als ik in de toekomst nog een medewerker nodig heb zal ik aan jou denken charlyrx8

Bank en verzekeringskantoor
Guy Mangelschots bvba en charlyrx8 partner
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Diepe zucht.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill