Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Zwarte sp in Winterswijk
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 27-01-2009 15:37
Vandaag de REX gezien waarin ik voor het eerst kennis maakte met het fenomeen RX-8, zwarte sp, 52-NX-GG, Winterswijk.
- Van terriet (Deelnemer) [nl] op 27-01-2009 23:44 Edited 28-01-2009 00:00
Hallo Casper

Leuk dat je mijn ReX hebt gezien....
Ben sinds kort de nieuwe eigenaar!!
Er zit een raar kastje in de middenconsole ;-).... is dat ingebouwd toen jij eigenaar was??
Er zit nl geen gebruiksaanwijzing meer bij, dus ik hou me aanbevolen voor tips hoe eea in te stellen

NB. nog geen lampjes zien branden zoals ik lees in je eerdere forumberichten. Was dat met deze Rex?

Groeten terriet
- Van Renesis (ForumPro) op 28-01-2009 10:20
@terriet.

Zolang je onthoud dat een Rex een beetje eigenwijs is kun je er grotendeels om lachen.
Op zich zijn het geen slechte auto's. De elektronica heeft weleens kuren.
Maar eerlijk gezegd is dat een kwaaltje van alle met elektronica volgepropte auto's. ;)
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 28-01-2009 16:15
Hey Terriet,

Jouw Rex is niet in mijn bezit geweest, ik heb er 2x een uitgebreide proefrit in gemaakt maar Winkelhorst wilde mij de zwarte niet verkopen,was van een handelaar,geen goed gevoel bij,bla bla bla. En inderdaad,bij de proefritten gingen ook 3 of 4 lampjes branden(ABS-handrem-Traction Control en Akropolis lampje). Ik heb toen de zilveren REX gekocht van een van hun vaste klanten, een man uit Enschede. Inderdaad in topstaat, voor dezelfde prijs. Alleen kreeg ik later ook last van brandende lampjes en daarom heb ik uiteindelijk mijn REX weer weg gedaan.

Jij hebt waarschijnlijk wel geluk gehad met de prijs, Winkelhorst heeft ongeveer 5000-6000 euro er af gedaan zag ik laatst. Je REX zag er trouwens mooi uit, mooi gewassen en gepoetst volgens mij. Heb je em al lang? Veel plezier en geluk ermee!!
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 28-01-2009 16:30
He Terriet,

ik lees nu net mijn antwoord terug en dat komt misschien een beetje negatief over en zo had ik het niet bedoeld!!
Het kan best zijn dat toen ik in jouw huidige REX reed,hij lang stil had gestaan ofzo of dat de accu leeg was geweest en dat hij daarom een beetje kuren had! Dus don't worry...
- Van terriet (Deelnemer) [nl] op 28-01-2009 22:29
He Casper,

Hij heeft idd lang stilgestaan. Er zit een nieuwe accu in en en nog geen last gehad van brandende lampjes tot nu toe...
Heb 'm direkt laten behandelen met een teflon coating.... Valt dus blijkbaar wel op.... :D

@mx5rx8owner

Helemaal mee eens das is het nadeel van veel elektronica... .
Ben gelukkig wel wat gewend als oud peugeot rijder. Daar maakte ik me bijna al zorgen als er tijdens een ritje geen storing was geweest ;-)
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 29-01-2009 15:52
Hey,

gelukkig was het dus maar gewoon de accu toen, veel plezier met je Rex!

Die teflon laag valt zeker op, hij stond er prachtig bij:-).
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Zwarte sp in Winterswijk

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill