Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Moeilijk allemaal met die RX8
- Van goudriaan (Deelnemer) [nl] op 12-01-2009 14:06
Leuk om hier een hoop fans te zien van de RX8, is er misschien niet iemand die die van mij wil overnemen tegen een schappelijke prijs en zeker niet de hoofdprijs. Ik heb hem hier reeds neergezet om wat informatie te vinden over wat ik voor dat ding mag vragen.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 12-01-2009 16:01
Ondanks dat ik mijn REX elke dag mis ben ik "blij" dat ik er vanaf ben, zie bericht waarom ik em weg heb gedaan... Ik denk dat je het beste je verlies kan nemen en een andere,meer gangbare,auto kan kopen.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-01-2009 19:42 Edited 12-01-2009 19:54
CasperRX-8:

> Ondanks dat ik mijn REX elke dag mis ben ik "blij"
> dat ik er vanaf ben, zie bericht waarom ik em weg
> heb gedaan... Ik denk dat je het beste je verlies
> kan nemen en een andere,meer gangbare,auto kan
> kopen.


Als je in aanmerking neemt dat dit sowieso al een heel slecht moment is om een auto te verkopen, en de RX-8 een fantastische wagen is als ie het doet (en laten we eerlijk zijn, meestal doet ie het), zou ik eerder zeggen: "hou hem en geniet ervan". Dit is de auto die Jeremy tot de beste wagen waar ie dat jaar in gereden had verklaarde! Jee, een "gangbare" auto kopen, dat vind ik vloeken in de kerk hoor, op dit forum! Hier gaan we voor "bijzonder", en niet voor "gangbaar".
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 12-01-2009 21:33 Edited 12-01-2009 21:39
Goudriaan wil weten waarom hij zijn REX niet kwijt raakt en/of wel kwijt raakt maar voor een te lage prijs. Dat komt mijn inziens doordat de REX geen "gangbare" auto is en dus inderdaad bijzonder is! Tweede punt is dat de automarkt in het algemeen al een paar maanden op zijn gat ligt'...
Vandaar dat ik vind dat zijn volgende auto misschien een wat "gangbaarder" type moet worden dan heeft hij dat probleem niet meer! Daardoor zal hij zijn REX waarschijnlijk dus moeten verkopen met verlies.

Verder hou ik zelf ook van bijzonder, anders had ik wel een Mazda 3 1.6 gekocht. Respect voor de kerk:-)
- Van jasper_vermaas (SuperForumposter) [nl] op 12-01-2009 23:29
over dat gangbaar ben ik het hellemaal met je eens ik kreeg mijn kerst-pakket van werk niet eens in de achterbak. een snowboard mee nemen naar de uithof om ff te gaan boarden... zit er niet in. Kite surfen oke de kite kan in de achterbak maar dat board... dat mag je met een zak op de midden console achter in leggen ;)

ik moet eerlijk zeggen als de nieuwe 3-MPS er is ga ik zeker eens een ridje er mee maken. en dan misschien overwegen om die dan te kopen of een 6 GTM. vind de 3-MPS van nu ook wel gaaf maar die ga ik niet kopen als er nieuwe aan zit te kommen die waarschijnlijk zuiniger is en sneller is en misschien AWD heeft.

voor de rest ja een RX-8 is een beetje een vreemde auto. en ja die auto markt he... ik zou zeggen kom eens kijken in rotterdam bij de car-terminal (die zijn gevestigd tegen over mijn werk en kan er dagelijks op naar kijken) daar staat het zo vol van auto's dat ze ze maar overal en nergens zetten.

als je hem kwijt wil dan moet je verlies nemen en blij zijn. maar ja hoelang dit nog gaat duren... als de credit verstrekers weer eens normaal hier in NL crediet gaan verstreken en niet met de staart tussen de bennen gaan zitten komt het wel goed maar nu doen ze gewoon heel dom op safe spelen :s.

en voor mij geen respect voor de kerk of wat voor andere manier van gedachte indoctrinatie,onderdruking en oorlogs machine... weg met geloof. en ga voor je zelf denken inplaats je door een boek te geloven van 2000jaar oud. ;)
- Van GiLa_TeK (ForumGeweldenaar) [nl] op 13-01-2009 11:40
jasper_vermaas:

> over dat gangbaar ben ik het hellemaal met je eens
> ik kreeg mijn kerst-pakket van werk niet eens in de
> achterbak. een snowboard mee nemen naar de uithof
> om ff te gaan boarden... zit er niet in. Kite
> surfen oke de kite kan in de achterbak maar dat
> board... dat mag je met een zak op de midden
> console achter in leggen ;)
>
> ik moet eerlijk zeggen als de nieuwe 3-MPS er is ga
> ik zeker eens een ridje er mee maken. en dan
> misschien overwegen om die dan te kopen of een 6
> GTM. vind de 3-MPS van nu ook wel gaaf maar die ga
> ik niet kopen als er nieuwe aan zit te kommen die
> waarschijnlijk zuiniger is en sneller is en
> misschien AWD heeft.
>
> voor de rest ja een RX-8 is een beetje een vreemde
> auto. en ja die auto markt he... ik zou zeggen kom
> eens kijken in rotterdam bij de car-terminal (die
> zijn gevestigd tegen over mijn werk en kan er
> dagelijks op naar kijken) daar staat het zo vol van
> auto's dat ze ze maar overal en nergens zetten.
>
> als je hem kwijt wil dan moet je verlies nemen en
> blij zijn. maar ja hoelang dit nog gaat duren...
> als de credit verstrekers weer eens normaal hier in
> NL crediet gaan verstreken en niet met de staart
> tussen de bennen gaan zitten komt het wel goed maar
> nu doen ze gewoon heel dom op safe spelen :s.
>
> en voor mij geen respect voor de kerk of wat voor
> andere manier van gedachte
> indoctrinatie,onderdruking en oorlogs machine...
> weg met geloof. en ga voor je zelf denken inplaats
> je door een boek te geloven van 2000jaar oud. ;)
>


Ieder zn mening; ik geloof én rij in een 'oude' 3 MPS met veel plezier :)
- Van Renesis (ForumPro) op 13-01-2009 14:56
Ik probeer al meer dan een half jaar mijn verbouwde mx5 te verkopen.
Mensen willen hem wel hebben... Voor een grijpstuiver. :(

Het is momenteel geen feestje op de automarkt.
De huidige economische onzekerheid heeft een heleboel verpest.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Moeilijk allemaal met die RX8

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill