Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Even iets rechtzetten!
- Van Nieuwe bewoner (Beginner) [nl] op 15-11-2008 18:42 Edited 15-11-2008 18:44
Beste forummers,

Ik weet dat het waarschijnlijk bij de mods de strot uit zal komen, maar ik wil even iets rechtzetten omdat ik misverstanden wil voorkomen. Misschien was het inmiddels al bekend hier op dit forum maar dat weet ik niet omdat ik zo lui was om niet de moeite te nemen om alle posts door te worstelen.

Het betreft Allekabels uit Rimburg, gem. Landgraaf, ook opererende onder de naam Peters Internetservice.

Na het intoetsen bij Google van Peters Internetservice kwam ik op dit forum terecht. Ik schrok best wel een beetje van wat ik hier las, vooral vanwege het adres, Rinckberg 13b in Landgraaf. Ik ben namelijk sinds 1 augustus de nieuwe bewoner op dat adres en voor zover ik weet heeft dit appartement sinds mei van dit jaar te huur gestaan. Peters woont hier dus naar alle waarschijnlijkheid sinds april/mei niet meer.

De verhuurder van het appartement, Ton Eygelshoven, heeft beneden een kruidenierszaak en staat ook nog met wat andere bedrijfsnamen geregistreerd, o.a. een VOF. Hij heeft dus verder niets met de gang van zaken op dit adres te maken.
Waar Peters momenteel naartoe verhuisd is weet ik niet. Eerlijk gezegd interesseert het me ook vrij weinig. Mocht er iemand zijn die dat graag zou willen weten dan zou ik zeggen: loop even beneden bij kruidenier Ton Eygelshoven binnen of neem telefonisch contact met hem op. Wellicht heeft hij meer informatie.

@ de moderators: van mij mag hier weer een slotje op, want ik denk dat de discussie betreffende Allekabels/Peters Internetservice nu écht ten einde is. :-)

Ik ga eens lekker door dit forum heen "bladeren". Een RX8 is en blijft een mooie en aparte auto. Dat vond ik trouwens destijds van de RX7 al. Ik heb alleen nooit aan die lelijke kleur metallic groen kunnen wennen. Doe mij maar 'n zwarte of een zilvergrijze. :-)

Groeten van de "Nieuwe bewoner". ;-)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 15-11-2008 18:48
Veel geluk in je nieuwe woning.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-11-2008 19:20
We zullen geen bombrieven naar je sturen ;)
- Van Lings (SuperForumposter) [nl] op 16-11-2008 13:18
doe gewoon een metallic blauw die is het mooi's vooral komen alle vormen naar buiten.
en veel geluk met je nieuwe huis.
Groetjes Lings
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Even iets rechtzetten!

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill