Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Seat Incrash
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 08-08-2008 16:43
Tja, omdat ik mijn resterende voertuig in mijn handtekening heb staan, moet ik nu toch maar even rectificeren. Ik heb eergisteren mijn Inca tegen een voorligger zijn trekhaak gereden. Trekhaak krom, als je niet goed keek zag je eigenlijk niets aan die auto. Die van mij is waarschijnlijk economisch total loss, dus dat wordt een andere auto ben ik bang. Eigen schuld, dikke bult, ik zat denk ik niet op te letten, maar dat weet ik niet zeker want ik was vermoedelijk met heel andere dingen bezig. Ik heb hem op de parkeerplaats naast de snelweg maar naast een zwarte engelse HP RX-8 gezet, en met eigenaar nog even een praatje mee gemaakt na invulling des schadeformuliers. In de gele autoambulance-truck gezeten zag ik nog -ik denk bij Voorthuizen-  een zilveren 8 de kruising overkomen. Normaal zie ik zo goed als nooit 8'en, en nu opeens twee. Maar ja, ik zal normaal wel niet zo goed op zitten letten, iets dat ik na deze vergissing inmiddels weer beter ben gaan doen, denk ik.
Hoewel ik dat nieuw verkregen oplettend vermogen nog hoofdzakelijk heb kunnen gebruiken om op mijn eerste treinreis (naar huis na het werk) in tijden, te moeten horen dat er in verband met problemen tussen Apeldoorn en Amersfoort geen treinen reden. Of ik maar even over Zwolle naar Beverwijk zou willen gaan. Met een halve wereldreis tot gevolg.
De trein is zo gek nog niet, want anders had ik naar huis moeten *lopen*, dat zou zeker een half uur langer geduurd hebben.
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 09-08-2008 21:34
Wat een pech voor je Leo, maar je had dan toch weer geluk bij een ongeluk. (het zien van 2 rx-8ten)
Volgens mij wordt er hier op de site wel een en ander aangeboden misschien zit er wel iets voor jou tussen?

Groetjes "tjeu-groeselt" en sterkte de komende dagen in de trein.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 10-08-2008 09:48
Heel veel sterkte met de afwikkeling.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 10-08-2008 10:12
Ja Leo wat een pech. Gelukkig ben je zelf ongedeerd. Misschien weer tijd voor RX8? Sterkte!
- Van Lings (SuperForumposter) [nl] op 10-08-2008 15:41
wat erg voor je Inca, gelukkig ben je ongedeerd gebleven dat is belangrijk Leo.
altijd uit kijken als je achter het stuur zit en ook nog een halve wereldreis met de trein.
zat je die dag niet echt mee.
sterkte en doe maar gewoon die RX8 het zit je beter...

Groetjes Lings
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 10-08-2008 18:18
Dat is balen!

Wordt het toch tijd voor een actie "Help Leo de winter door".
Wie heeft nog wat rijdbaars staan?

Outjer
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [dk] op 11-08-2008 19:41
Dank voor de hartverwarmende reacties!
Als ik weer terug ben in Nederland zal mijn eerste zorg iets rijdends zijn, spannende voertuigen komen ooit wel weer eens! In Kopenhagen trouwens nog geen RX-8 gezien.
- Van Lings (SuperForumposter) [nl] op 12-08-2008 17:31
ik heb nog een  ford probe staan,
dan kan je de winter mee als het moet...(in bruikleen)

Groetjes Lings
- Van Renesis (ForumPro) op 12-08-2008 17:39
Ik heb nog een leuke mx5 te koop staan. ;)
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 03-09-2008 11:19
Update:
Hoera, ik heb weer eigen vervoer!
Ik zal mijn signature ook maar weer updaten.
Nee, nog geen RX-8, voor de dagelijkse kilometers heb ik toch wat praktischers nodig.
Ik heb nu een mooie tweedehands Volkswagen Transporter 2.5 TDI DC, dus in plaats van twee rotors 5 cilinders, maar ja je kunt niet alles hebben. :-)
Ik ben er evengoed heel blij mee! En hij is ook te gebruiken om op de toertochten als bezemwagen uitgevallen deelnemers op te pikken, en eventueel een reserveblok achterin. ;-) Nahh, zo erg is het gelukkig niet gesteld met de achten.
- Van GiLa_TeK (ForumGeweldenaar) [nl] op 03-09-2008 16:09
Leo:

> Update:
> Hoera, ik heb weer eigen vervoer!
> Ik zal mijn signature ook maar weer updaten.
> Nee, nog geen RX-8, voor de dagelijkse kilometers
> heb ik toch wat praktischers nodig.
> Ik heb nu een mooie tweedehands Volkswagen
> Transporter 2.5 TDI DC, dus in plaats van twee
> rotors 5 cilinders, maar ja je kunt niet alles
> hebben. :-)
> Ik ben er evengoed heel blij mee! En hij is ook te
> gebruiken om op de toertochten als bezemwagen
> uitgevallen deelnemers op te pikken, en eventueel
> een reserveblok achterin. ;-) Nahh, zo erg is het
> gelukkig niet gesteld met de achten.


Gefeli met je nieuwe bak :D Mag je mij komen helpen met servers rondbrengen :P
- Van Renesis (ForumPro) op 03-09-2008 18:49
Droog... :D

Veel fijne roffelende kilometers toegewenst.
En veel ruimte is altijd makkelijk natuurlijk, daar kun je bijna een compleet bed in kwijt. ;)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Seat Incrash

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill