Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Forum mogelijk uit de lucht
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 29-02-2008 01:28
De colocation provider waar mijn server hangt waar dit forum op draait is vanmiddag failliet verklaard. Spoedig zullen er stekkers uit verbindingen en stroomkabels worden getrokken. De server is nu alleen nog fysiek bereikbaar via de curator, ook al is het ding gewoon van mij. :-(

Als ik voor die tijd nog niet verhuist heb (en dit forum heeft helaas niet mijn hoogste prioriteit momenteel), zou het kunnen dat je enige tijd weinig meer te zien krijgt.
'T is maar dat je 't weet...
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 29-02-2008 10:56 Edited 29-02-2008 12:11
Ojee...

Vorige week lag het Dacia forum er ook al uit.

Outjer
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 29-02-2008 15:28
Succes Leo. Kan me voorstellen dat je betalende klanten voorrang hebben en dat je daar als eerste een alternatief voor zoekt. Hopelijk zijn wij niet al te lang uit de lucht.....
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 29-02-2008 21:51
Niet gehinderd door enige kennis op dit vlak vraag ik mij af: moeten of kunnen wij op een of andere manier een bijdrage leveren om dit onheil te voorkomen?

Groetjes "tjeu-groesselt"
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 02-03-2008 14:16
Dank je Tjeu. Helaas kun je me momenteel even niet helpen. Het forum draait nu overigens bij mij in Beverwijk op de Flexo, het vrijdag gebouwde broertje van de Bender, waarop normaal  het forum op draait. (ja ook servers hebben namen ;-) ) Op een ADSL lijn, dus het zal wel wat trager zijn.
- Van Lings (SuperForumposter) [nl] op 03-03-2008 12:03
jammer ,ik vertrouw er op dat het je je lukt, voor een oplossing
succes er mee anders hoor ik het wel als wij moeten bij springen
Groetjes Romeo
- Van GiLa_TeK (ForumGeweldenaar) [nl] op 03-03-2008 16:08
En desnoods een handtekeningen actie :P
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-05-2008 20:31
Gisteren konden we niet op site komen, klopt dat of ligt dat weer aan onze compie?

Groetjes M&M
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-05-2008 23:17
Ja dat klopt, de site draait na het vorige voorval nog steeds in uitwijk op een XS4ALL KPN verbinding, en jullie hebben vast wel iets meegekregen over de grootste internetstoring uit de Nederlandse geschiedenis, afgelopen dagen.....
- Van Brakefire (SuperForumposter) [de] op 16-05-2008 06:17
Sorry maar dat snap ik niet. KPN heeft toch een betrouwbare verbinding?
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-05-2008 23:02 Edited 18-05-2008 23:04
LOL Brake, die had ik nog niet gezien! Met Google Adwords kun je jezelf lelijk in de staart bijten. :-)
Ik klik maar snel op Plaatsen, voor de lijn er weer uit piept. (zes dagen na dato is de verbinding nog steeds niet 100% betrouwbaar grmbl)
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Forum mogelijk uit de lucht

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill