Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Nieuwe server
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 23-05-2006 20:11 Edited 23-05-2006 22:08
Vanavond heb ik het forum naar de nieuwe server gezet. Het kan zijn dat je tijdelijk in de url-balk een nummer ziet in plaats van forum.rx8nl.com, dat gaat vanzelf weg zodra je DNS geheugen ververst wordt  (iets wat in je computer en/of bij je provider internetadressen voor je onthoudt). Dat is meestal binnen 24 uur wel gebeurd. In die periode kan het ook zijn dat je je opnieuw moet aanmelden. Ik bedoel daarmee dat je opnieuw moet inloggen, niet dat je je opnieuw hoeft te registreren hoor!

Ook zonder dat je aangemeld/ingelogd bent kun je natuurlijk het forum bekijken, je mist dan alleen een boel handige zaken, zo kun je dan bijvoorbeeld niet zien wat je al gelezen hebt en wat niet. Iets wat voor sommige bezoekers van het forum misschien nuttig is om te weten, namelijk de niet onaanzienlijke groep zich niet registreert maar wel regelmatig het forum bekijkt. Die missen dus wel de nodige handige zaken, 't is maar dat je het weet!

Mijn nieuwe server is merkbaar flink sneller dan de oude. Gelukkig maar dat een Dual Pentium 4 op 2.8 Gigaherz met 3 gigabyte RAM toch merkbaar sneller is dan een Dual Pentium II op 450 megaherz en 384 megabyte RAM, anders zou ik toch wel enigszins teleurgesteld zijn geweest.

Mochten je problemen zien door deze verhuizing, stuur me snel even een Persoonlijk Bericht, alvast bedankt daarvoor.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 24-05-2006 11:58
Hij gaat weer lekker Leo!

Heeft niets met de nieuwe server te maken, maar toch even het volgende. Sinds de nieuwe software (december jl.) mis ik de mogelijkheid om te kunnen citeren uit een vorig bericht. Kan dit nog worden aangepast?
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-05-2006 14:29
Caecil:

> Hij gaat weer lekker Leo!
>
> Heeft niets met de nieuwe server te maken, maar
> toch even het volgende. Sinds de nieuwe software
> (december jl.) mis ik de mogelijkheid om te kunnen
> citeren uit een vorig bericht. Kan dit nog worden
> aangepast?


Ik heb even cpan> install Text::Flowed ingetikt, en nu werkt het weer! :-) Logisch he.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 26-05-2006 22:33
Ja, heel logisch. Dat ik daar zelf nou niet op kwam. Stom.
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Nieuwe server

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill