Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Cijfers en Letters
- Van deerik (Deelnemer) [nl] op 02-07-2004 07:58
Ik heb het liefst zo weinig mogelijk cijfers en letters op mijn auto. Nu vind ik het lettertype waarmee RX-8 achter op mijn bolide staat wel aardig. Maar het liefst zou ik MAZDA (niet vawege het merk) er afhalen. Nu zit dit volgens mijn Dealer met een paar puntjes vast, dus niet gewoon gelijmd. Klopt dit? Heeft iemand hier ervaring mee???
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 02-07-2004 09:33
Volgen mijn dealer zat het alleen maar gelijmd, dus ik meteen met een fohn geprobeerd het er af te halen.
Blijkt dat zowel mazda als rx8 gelijmd zit, maar ook met puntjes in de auto. Dus blijf er maar af, of via een spuiter dicht laten maken en spuiten.
- Van alfred (SuperForumposter) op 09-07-2004 12:35
Zal ik je eens wat vertellen? De eerste de beste dag dat ik mijn auto had werd 'MAZDA' er van af gejat. Die stomme vandaal liet RX-8 zitten terwijl die aanduiding toch veel zeldzamer is. Ik heb wel een nieuw mazdaplaatje moeten kopen, want inderdaad, het zit met puntjes in het plaatwerk geboord. Mooi laten zitten dus!
- Van Pjeir (Beginner) [be] op 06-12-2005 10:42
Bij mijn mazda6 was het enkel gelijmd,maar als jullie het al "onderzocht" hebben zal ik het op mijn rex maar laten opstaan zeker?
Of zou het bij de wagens voor de Belgische markt anders zijn,wat me zou verwonderen natuurlijk (u never now )
- Van bartfrinking (Powerposter) [nl] op 13-08-2006 16:36
het "8" tje was bij onze splinternieuwe auto al enigszins beschadigd. We hebben er van de week een nieuwe voor in de plaats gekregen. Bleek gewoon met lijm vastgezet zonder puntjes dus was zo 2 minuten werk.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 16-07-2009 13:48
Gisteren tijdens het wassen merkte ik dat het RX-stukje gedeeltelijk los had gelaten (door de gloeiend hete zwarte lak??). Na het streepje en de 8 gecontroleerd te hebben, rijd ik nu rond zonder RX-8 op de achterkant, want die lieten dus ook al los. Alles zat inderdaad gewoon gelijmd. Er zitten nog een paar minieme lijmrestjes, maar die slijten er vanzelf wel af. Ik durf niet met aggressief spul in de weer te gaan, anders gaat de lak er wellicht aan...

Om het verhaal even kort samen te vatten: RX-8 logo te koop! ;)

Groet,
Pascal
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Cijfers en Letters

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill