Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Geen notificaties meer!
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 04-03-2016 22:38
Sinds enige tijd krijg ik weer geen notificaties meer.
Kan iemand dat fixen?

Grtz Dennis
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 11-03-2016 20:04
Is er uberhaupt nog iemand met het forum bezig?
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-03-2016 21:38
Na de laatste langdurige crash, heb ik mijn hulp aangeboden, al heb ik niet zo veel verstand van website software. Nog steeds geen reactie gehad...   :-(

Groeten,
Olof
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 11-03-2016 21:51
Nu kreeg ik dus wel een notificatie!
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-03-2016 22:11
En, wie weet, krijg ik nu ook een reactie?   :-)
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 11-03-2016 22:13
:-)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-03-2016 08:19
Is er uberhaupt nog iemand met het forum bezig?

Helaas zitten er veel mensen op de facebooksite, en dat is erg jammer!!
Maar voor de jeugd is dat erg makkelijk, kunnen ze elke vraag tig keer opnieuw stellen en hoef je niets te zoeken, kun je elkaar
lekker bezig houden.....

Groetjes M&M
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 12-03-2016 09:00
Ja klopt, zo gaat dat.
Ik zit ook veel op FB en probeer ze ook naar het forum te verwijzen.
Een aantal zit hier dan ook al.

Wat me wel opvalt is dat er veel jonge gasten nu een RX8 kopen maar weinig weten wat het nou is.
Uiteraard kun je voor een paar duizend euro nu een RX8 kopen maar dan verdiep je je toch eerst?

Bovendien zie je ze ook pas wanneer er problemen zijn...

Grtz Dennis.
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 12-03-2016 10:57
Nu wil ik niet ambetant zijn, maar een forum is identiek aan FB op dat gebied. Hoeveel keer word dezelfde vraag gesteld op beide?  Dit heeft niks met FB te maken of het forum, enkel dat de persoon die het post geen zin heeft om te zoeken. Meer niet.

Ik begrijp niet waarom er zo een "hekel" is aan FB. Niemand dwingt iemand om verder te moeten op FB ipv hier op het forum, enkel even onthouden: de laatste posts hier, staan ook op FB, verder is er 0,0 activiteit hier op het forum.
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-03-2016 11:04
Daar gaan we weer... echt kansloos dit. Ik leg me erbij neer, dit forum is dood.
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-03-2016 11:27
We hebben trouwens ook een groepsapp wat al 3 jaar loopt met 12 actieve leden. Ik zou zeggen neem dit in het vervolg ook mee in jullie negatief commentaar.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 14-03-2016 09:27
Ik wil ook nog wel even een bijdrage doen hierover:

1. nog steeds veel respect voor Leo om alles draaiende te houden. Echter wanneer het forum lang eruit geweest is, dropt direct het aantal visits. Nu is dit de afgelopen weken niet meer gebeurd en lijkt dit opgelost.
2. de "jeugd" op facebook? Mwoah M&M.... jullie zijn ook beiden in de FB groep en of wij ons nu nog onder de jeugd kunnen scharen... De respons tijd op FB bij een probleem of vraag is minuten terwijl we hier over uren danwel dagen spreken. Niet echt de bedoeling wanneer er iets stuk is of je een klus wilt uitvoeren en vastloopt denk ik. Binnen de app binnen minuten respons op elkaar.
3. het forum is "verouderd"; foto's zijn van 2005? en er wordt niks actueels of iets van nieuwe activiteiten gepost op de intro pagina. Dat wordt binnen de FB groep wel veel gedaan; enkele meets per jaar en dit jaar wederom Japfest. Ik snap dat jullie de "harde kern" van de RX8 pagina en club zijn, maar vernieuwing tegenhouden in verschillende opzichten is stilstand. Jij bent toch ook blij dat er 24/5 onderdelen geleverd kunnen worden ipv een week wachten?

Ik vind het leuk hier mijn topic levendig te houden, post dubbel: zowel hier al op FB en ik denk dat we beide werelden moeten combineren om het kleine clubje bij elkaar te houden. Dit zeggende over dit veelbesproken issue.

PS: ik wil net zoals Olof best helpen de site vernieuwen en actueel maken met nieuwe foto's, meetings of activiteiten.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-03-2016 19:15
Wij hebben zeker geen hekel aan Facebook! Sterker nog; we zijn fan van Facebook en we hebben ons dus ook aangemeld bij RX-8 pagina.
MAAR we plaatsen nooit een bericht op Facebook sites van een autoclub waar we ook lid van zijn.
Simpelweg omdat dat de doodsteek is voor een forum!

We zijn wel van mening dat de site wat verouderd is en dat er wel eens nieuwe foto's geplaatst zouden mogen worden!

En wat betreft de meetings, dat mag natuurlijk ook gewoon hier georganiseerd worden, daarin ben je gewoon vrij!

Groetjes M&M
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 15-03-2016 18:28
Ach, beide hebben voordelen.
Je moet gewoon doen wat je het beste lijkt.
Niemand "moet" iets.
Maar ondertussen, waar het feitelijk over ging, heb ik geen notificatie gehad over deze post.
Vandaar mijn late reactie.
Natuurlijk hoeft een probleem niet onmiddellijk opgelost te worden maar dat er helemaal niks gebeurt vind ik wel jammer en is misschien ook wel symbool voor wat het nog is.
Komt wel weer goed denk ik dan. :-)

Grtz Dennis.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-03-2016 15:32
Dennis:

> Is er uberhaupt nog iemand met het forum bezig?


Nee, dit forum is intelligent en volledig autonoom. Eerste in de wereld. Goed hè.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-03-2016 15:35 Upvotes 1
V.M.Ly:

> Daar gaan we weer... echt kansloos dit. Ik leg me
> erbij neer, dit forum is dood.


Doodverklaard door V.M.Ly.

Dit forum bestaat al langer dan Facebook. En het zal me niks verbazen dat het er nog is als FB allang weer uit de mode is.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 25-03-2016 15:59
Leo,

kunnen we iets ondernemen om het forum wat meer up to date en meer bezocht  te maken?

Ik denk dan aan:
- meeting pagina?
- nieuwe foto's op de intro pagina en meeting info?
- foto van de maand?
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [de] op 25-03-2016 18:22
Dennis:

> Sinds enige tijd krijg ik weer geen notificaties meer.
> Kan iemand dat fixen?
>
> Grtz Dennis


Bedoel je daar de subscription op een topic mee? Die heb ik namelijk al heel lang uitstaan.
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [eu] op 25-03-2016 18:25
Nee, topics gaat wel goed.
Ik bedoel de boards.
- Van joopvangutsem (Deelnemer) op 26-03-2016 08:38
Ik ben heel verbaast. Ik krijg opeens alles weer binnen na een hele lange tijd. Leuk om weer alles te lezen.
Groet, Joop.
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-04-2016 11:01
Wat een gezeik met die --------rancsalvador@yahoo.com -------postings; alles vervuild......tjonge .....
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 20-04-2016 18:34
ja spammen kan hij wel :(

Ik heb trouwens wel gelijk een diploma bij hem besteld ;) hahaaha :)
Krijg korting als ik er meer bestel.....groupbay misschien?? :):):) hahaha

Maar ik hoop dat Leo het snel weg haalt!

Groetjes M&M
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Geen notificaties meer!

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill