Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Opvallend rustig
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-01-2016 16:32
Even een weinig zeggend berichtje, zodat het toch lijkt of hier wat activiteit is:  :-)
Ik vind het opvallend rustig op het forum. Misschien zijn er leden afgehaakt omdat het vaak en lang uit de lucht is geweest. Ik hoop dat het binnen afzienbare tijd weer als vanouds wordt, hier.

N.B.
Dit is géén kritiek op Leo hoor. Ik ben heel blij met zijn inzet!

Groeten,
Olof
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-01-2016 19:52 Edited 11-01-2016 20:00
Ik weet dat idd er div. mensen hier niet komen omdat het forum geregeld en soms erg lang onbereikbaar was.
Dat doet een forum geen goed, dus wijken mensen snel uit naar bijv. facebook...

Zelf heb ik wat mijn rex betreft, net voor de grote uitval, een heel verslag gedaan in topic roest....., maar met weinig reacties, wellicht door
de lange uitval van het forum....

En nu heb ik weinig te melden over de rex omdat het winter is, en we er dus niet mee rijden.

Groetjes M&M
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-01-2016 22:27
Is idd erg rustig, wellicht ook door lange uitval van het forum.........dan gaat de regelmaat om het forum te bezoeken er een beetje uit....
Is nu ook winterperiode.......Duitse en UK-RX-8 forum vertonen hetzelfde verschijnsel......
Zal naar het voorjaar toe wel weer wat aantrekken........verder neemt het aantal Rexen natuurlijk ook geleidelijk af, kilometrages lopen op (zie aanbod AutoWeek) en daarmee zo nu en dan het definitief wegvallen van een RX-8
Het ligt op dit moment in elk geval niet aan Leo............nogmaals mijn dank voor al je werk.......(en wij...ook/vooral ik...zitten maar te zeiken als het stilligt, sorry,sorry)
Proficiat Leo!!!
mvg, Ruud
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 13-01-2016 17:31
Inderdaad. Rustig.
Facebook gebruik ik niet, dus geen idee wat daar gebeurt.
Mijn Rex staat op winterbanden en wordt nog regelmatig gebruikt.
Onlangs hebben we (mijn vrouw) een Mazda 6 Sportbreak van december 2012 (het nieuwe model) aangeschaft als vervanging voor haar leaseauto.
Rijdt erg lekker, maar de Rex heb ik toch liever.
We zijn in december met de 6 naar Val Thorens op wintersport geweest, heerlijk geskied.
De Rex had dus even stilgestaan, maar ondanks de kou startte hij meteen. Kilometerstand nu boven de 160.000.
Heb er vandaag nog mee gereden. Het blijft mijn favoriete auto (tot nu toe).
Als de lente komt, ga ik weer lange ritten maken met de Rex ( naar Polen). Op naar de 200.000km.
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-01-2016 17:35
........" Kilometerstand nu boven de 160.000"......
Prachtig resultaat met de eerste motor..........goed hoor!
mvg, Ruud
- Van woudenbaard (SuperForumposter) [nl] op 14-01-2016 08:49
Inderdaad een hoge kilometerstand. wat is je geheim?
Vanaf welke km stand is de auto in je bezit? wat voor ritten maak je er voornamelijk mee?
wel of niet premixen? Zou fantastisch zijn als je over de 200.000 haalt op 1e motor!
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 14-01-2016 15:39
Er wordt gewoon te  weinig georganiseerd  waardoor er dan ook weer  weinig te praten valt niet waar?
Er is weinig tot geen initiatief onder de leden(ook FB) om eens een wat te organiseren
(op een bepaald aantal personen na).
Als er wat meer activiteiten zouden zijn wordt er vanzelf wat meer over gepraat en komt er weer meer leven op het forum.
En voor de meeste onder ons hoeft het niet eens heel groot te zijn(tijd, datum en locatie kan al voldoende zijn)  of aansluiten bij een andere meeting.

Het forum zelf is goed ingedeeld, de kwaliteit van de  berichten zijn ruim voldoende maar de uitstraling van het forum zelf is verouderd.
Natuurlijk heeft het forum ook de nodige downtime te verduren gehad in 2015
waardoor het weer niet echt uitnodigt om met regelmaat op het forum te kijken.
(En zie dit niet als kritiek,aanval, afstraffing  of beoordeling op de beheerder maar slechts als aangewezen oorzaken met als gevolg een stil forum in mijn ogen)

‘swinters  zal het uiteraard wat rustiger zijn daar de  meeste activiteiten dan enigszins stil liggen.
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 15-01-2016 12:24
Geheim? :-)
Nee, hoor ik behandel de auto op de hier op het forum welbekende manier.
Altijd goed warm rijden, voordat ik hem zwaar belast of uitzet. Ik rijd nogal eens door Duitsland en rijd dan regelmatig boven de 200. In Nederland rijd ik er over het algemeen erg rustig mee. Lage toerentallen; voor mij geen probleem.
Ik premix niet, Rijd gemiddeld 1:8.
Ik rijd naast regelmatig kleine stukjes, ook vaak hele lange stukken van rond de duizend kilometer. Dat is goed voor elke motor. Doe niet aan winterstops. Rijd er het hele jaar door mee.
Geheim? Nee, ik denk eerder geluk.
Geluk dat hij door de eerste eigenaar blijkbaar goed is behandeld en geluk dat ik niet in de verkeerde garages terecht ben gekomen.
Laatste beurt heb ik bij Hoebeke laten doen. Een eind rijden, maar dat verdient mijn Rex.
Bijna vijf jaar geleden gekocht met 88.000km op de teller. Ik heb er nu meer dan 72.000km mee gereden.
Roest begint (op de achterklep) wel een probleem te worden.
Hij staat altijd buiten..... :-(

Groet,
Ger
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [de] op 17-01-2016 14:26 Upvotes 1
Het zegt wel iets dat een probleem dat binnen 2 minuten verholpen is zodra ik er van hoor blijkbaar weken kan lopen, zoals misschien (ik weet niet precies wanneer het begon) in december het geval was. Blijkbaar is het forum ook zonder  storing dan al op sterven na dood, als niemand de moeite neemt een berichtje op Facebook te sturen, en mensen gewoon lekker uitwijken naar datzelfde Facebook. Maar goed, ik verwacht dat de bestand-is-beschadigd bug nu definitief is opgelost, en dan kan het forum langzaam de vergetelheid in glijden.
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-01-2016 15:24
Goed om te weten, Leo, dat je op Facebook te bereiken bent. Ik kijk standaard elke dag even op het forum (maar niet op Facebook). Zo kan ik je een seintje geven als er iets mis is. Ik wil me ook graag beschikbaar stellen als je iemand zoekt om serverproblemen te herstellen, al is dat niet mijn specialiteit.

Vriendelijke groet,
Olof
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-01-2016 21:49
wij hadden zelf al het idee dat jij (leo) er niet altijd vanaf wist dat het forum plat ligt!
Maar ik had ook geen idee hoe wij jou hier van op de hoogte konden brengen.

De chat werkt, wanneer het forum plat ligt, nog altijd wel!
Daar kun je precies zien wanneer de storing begint en eindigt ;)

Groetjes M&M
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 24-01-2016 21:34
Forum is momenteel (24-01-2016) zeer actief!
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-01-2016 21:19
Nou gelukkig is de rust weer voorbij!!

Groetjes M&M
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-01-2016 21:28
"quote"
Van Olof (ForumPro) [nl] op 17-01-2016 16:24
Goed om te weten, Leo, dat je op Facebook te bereiken bent. Ik kijk standaard elke dag even op het forum (maar niet op Facebook). Zo kan ik je een seintje geven als er iets mis is. Ik wil me ook graag beschikbaar stellen als je iemand zoekt om serverproblemen te herstellen, al is dat niet mijn specialiteit.

Vriendelijke groet,
Olof
"unquote"

Wat zeg je ervan Leo, maak je Olof jouw second in command / reserve beheerder?

Ps de citaat functie werkt niet.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-01-2016 18:54
Ps de citaat functie werkt niet.

idd dit veel net ook op, in een ander topic.

Groetjes M&M
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 11-02-2016 20:45
Zo, ik ben ook weer (even) terug van weg geweest. Vaak op forum gewild eind november-december maar forum regelmatig uit de lucht en geen idee hoe Leo te benaderen. FB en dergelijke doe ik niet aan mee. Regelmatig een REX'je gespot maar geen zin om te noteren wanneer en waar gezien om het maanden later te posten als het forum weer in de lucht is ;-). Dat ik al jaren geen REX meer heb speelt inmiddels ook een beetje mee, kan toch iets minder mee praten met jullie. Neemt niet weg dat ik de REX natuurlijk nog steeds een warm hart toe draag. Het is en blijft mijn eerste echt grote liefde...

Op de achtergrond blijf ik hier nog wel komen denk ik, maar misschien iets minder actief.
Het gaat jullie allen goed, weten jullie in ieder geval dat ik iets minder actief ben als normaal.
Omhoog Onderwerp Forum / Over het forum / Opvallend rustig

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill