Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / mazda RX8 HP aangeschaft
- Van drokzzparty (Beginner) [nl] op 04-11-2015 21:36
Hoi allemaal,

Ik ben Hein van Kol (21) en kom uit het prachtige rivierengebied in Gelderland.

Sinds deze week ben ik de eigenaar van een grijze Mazda RX8 HP uit 2004 met al een km stand van 101.000.
Tot nu toe loopt de auto goed  en geeft totaal geen problemen (start goed, geeft goed vermogen, geen rare bijgeluiden) en is gewoon een droom die voor me uit komt.

Persoonlijk is het voor mij nog steeds een grote gok. Maar tot nu toe ben ik erg tevreden.
Na veel te hebben gelezen en vrienden die bij Mazda dealers hebben gewerkt gebeld te hebben heb ik er toch voor gekozen om hem te kopen als hobby
/weekend auto.
Dagelijks rij ik in een Nissan micra 1.3 uit 2000 (die willen niet stuk al wil je het graag)

gelukkig kreeg ik bij de auto een hele history van alle beurten en werkzaamheden die die heeft gehad (niet veel gelukkig). dat gaf ook meer vertrouwen om me RX8tje te kopen :D

Ik hoop dat ik er nog wat km aan kan brappen maar ik ben zozo al aan het door sparen voor een extra buffertje.
Ook ga ik in deze weken kijken wat hij doet in compressie. zo weet je zozo altijd al meer. :)

Bij een meeting zal ik zeker langskomen (ben persoonlijk dol op meetings)

Groetjes
Hein van Kol (erg trotse RX8 bezitter)
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 04-11-2015 22:04
Welkom, Hein. Ik hoop dat je veel plezier hebt met je Rex en dat we nuttige ervaringen kunnen uitwisselen.

Groeten,
Olof
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 05-11-2015 01:51
Welkom en veel rijplezier met jouw Rex.

Groet Ger.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 06-11-2015 19:04
Welkom! Heel veel plezier met je Rex. A.s. zondag is er een mini meeting bij de AC de Meern in Utrecht mocht je zin hebben.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 06-11-2015 19:10
Welkom
- Van BartvdEnde (SuperForumposter) [nl] op 07-11-2015 08:47
Welkom en veel plezier met je REX!
- Van drokzzparty (Beginner) [nl] op 07-11-2015 21:00
ik heb nu een week met de auto gereden en hij loopt als een zonnetje :D (beetje show off :P)

de auto en techniek is gewoon in 1 woord super en rijd echt top.
ik wil er wel bij vermelden dat ik deze auto echt waardeer om zijn techniek (looks is een leuke bijzaak)

ik ga deze auto zozo rijden houden en (als die het red en hier ben ik zeer zeker van ;D) na de 120.000 km zozo een kijkje te gaan nemen in de motor en om de seals te gaan vervangen.
ben nu aan het kijken voor een ruimte (schuur of stalplaats/werkplaats) om hem neer te kunnen zetten om dit eventueel te doen.

het is echt een hobby auto en geniet elke kilometer.

groetjes.
Hein van Kol
- Van drokzzparty (Beginner) [nl] op 07-11-2015 21:48
Hoi tzeunis.

ik heb eerlijk wel zin om te komen kijken. hoelaat is de meeting??
ik ga eerst kijken in rosmalen (rc hobby) en daarna heb ik wel zin om te komen :D
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 07-11-2015 23:32
Tussen 12 en 16 uur. Verwacht er niet teveel van. Gewoon babbeltje en kopje koffie of hamburgers. Tis bij AC de Meern.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / mazda RX8 HP aangeschaft

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill