Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / RX-7 & Friends 18 oktober 2015
- Van jaap de With (Powerposter) [nl] op 06-10-2015 09:32
Beste mensen,

Hierbij de uitnodiging voor RX-7 & Friends.

Enige jaren geleden gestart en sindsdien steevast op de agenda. Een meeting, beurtelings georganiseerd door de RX-7 Club en MX-5 Owners Club NL. Leden van het RX-8 forum, Mazda Classics, Eunos Cosmo Club en Hadi Mazda Club worden daarbij ook uitgenodigd te komen. Ook worden de NSU Ro80 rijders en Nippon Classics op de uitnodiging gezet. We hebben nogal veel vrienden.

Dit jaar is de organisatie in handen van de RX-7 Club en vindt de rit plaats op zondag 18 oktober!

We brengen een bezoek aan het Groningse Westerkwartier. Tegen de Kop van Drenthe en het Friese Woudengebied heeft deze streek dan ook van allebei de provincies kenmerken: bos, heide en vennen. Het gebied wordt inmiddels door een toenemend aantal toeristen ontdekt.
Groningen ver? Via de A7 is er een snelle verbinding dus de aanrijdtijd valt enorm mee. Anderhalf uur rustig rijdend vanaf Utrecht.

Wat gaan we doen? Vanuit het Groningse Noordwijk rijden we een puzzelrit door de omgeving. De fotovragen dwingen weliswaar met scherpe blik naar de omgeving te kijken maar de rust en prachtige omgeving maken het zeer relaxt. De route is reeds gereden en dus beproefd. De moeilijkheidsgraad is laag.

We verzamelen tussen 11.30u.-12.00u en beginnen met een gezamenlijke lunch.
Om 13.00u starten we met de rit.
Rond 16.00u zal de prijsuitreiking zijn met afsluiting met drankje en Groninger hapjes.

Kosten voor dit alles zijn € 5,-- per auto, ter plekke te voldoen.

Verzamelpunt is Dorpshuis De Weme Westerweg 12, 9824 PG Noordwijk.

Let op! Gewijzigde aanrijdroute via Parallelweg, Zethuisterweg en Heideweg! Zie Google Maps.

Aanmelden uiterlijk woensdag 14 oktober!

Aanmelden via: a.v.roode@gmail.com  en cc. jsdewith@ziggo.nl

Hopend jullie allen te mogen begroeten!

Jaap de With

Evenementen RX-7 Club.

Tel: 06-28809817
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 06-10-2015 14:42
Leuk initiatief wederom, maar helaas te kort dag voor mij om mijn weekenddienst te ruilen... jammer. Misschien volgend jaar iets ruimer de datum vastpinnen?

Desalniettemin, top om iets samen te doen; erg leuk Jaap!
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-10-2015 11:33
leuk leuk :):)

Wij zijn er natuurlijk weer bij:)
We hebben er al weer zin in!!

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-10-2015 09:54
Gaat er verder niemand van hier??
Jammer hoor :(

Groetjes M&M
- Van BartvdEnde (SuperForumposter) [nl] op 14-10-2015 11:27
Helaas te ver weg voor mij....
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-10-2015 15:54
te ver weg???? is het dan een straf om de rx-8 te rijden.....

Groetjes M&M
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 16-10-2015 18:49
Als jullie de brandstof voor 550 km op en neer rijden willen betalen, kom ik wel.....
- Van BartvdEnde (SuperForumposter) [nl] op 18-10-2015 10:45
Buiten de kosten, staat mijn RX nu op steunen omdat de voorwielophaninging (soort van) los/kapot is. Dus zelfs als ik het wil kan ik nog niet komen :)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / RX-7 & Friends 18 oktober 2015

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill