Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Warme start
- Van brian (Deelnemer) [nl] op 29-05-2015 05:39
Hallo
Ik heb dinsdag mijn motor vervangen omdat mijn oude defect was
Voor 1 met 62.000km
Maar nu wil hij warm niet aanpakken en motormangement lampje knippert af en toe
Uitgelezen cillinder 2 ontstekingsonderdrukking erkent
Bobines van mijn oude motor en kabel geplaatst omdat deze zo goed als nieuw waren
Alleen de bougies zijn nog wat in deze motor zaten wou dit het probleem kunnen zijn motor loopt super en rookt niet.
P code p0302
Zit al een 2kw starter aan
- Van BartvdEnde (SuperForumposter) [nl] op 29-05-2015 06:42
Lijkt inderdaad op ontsteking. Zijn alle kabels goed aangesloten en aangedrukt na de rebuild? Is er wel een compressietest gedaan op de nieuwe motor, 62Mm is geen garantie voor een feilloze motor...
Heb je de hele rebuild zelf gedaan?
- Van brian (Deelnemer) [nl] op 29-05-2015 08:16
Ja heb alles zelf gedaan bougie kabels en bobines ook zelf gedaan omdat ik eerst de oude heb laten zitten maar deden het na 10km niks meer dus vervangen en liep weer compressie test nnog niet uitgevoerd
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 20-06-2015 19:22
De bougies al eens gecheckt? Deze kunnen zelfs nieuw al slecht functioneren en veroorzaken dergelijke code.
- Van brian (Deelnemer) [nl] op 23-06-2015 16:45
Wat zou ik er aan moeten checken zijn niet zwart of iets electrode afstand is goed.moet zeggen hij start nu warm beter maar nog niet helemaal super.duurt redelijk lang voordat die aanpakt zit ook al een 2.0 kw starter onder omdat oude motor slecht was zit nu andere motor met 51k op de klok en compressie test was goed.geeft het alleen op rotor 2 aan zeg maar.is nu de hele week goed gegaan lampje niet gaan branden maar starten is nog niet super.
- Van PayDay (Powerposter) [nl] op 24-06-2015 06:44
Hoe heb je de compressietest gedaan? Je moet 6 waardes hebben. Heb je er maar 2, is het een foute compressietest. Je hebt dan alleen de waardes van de beste kamer van de 1e en de 2e rotor.
- Van Midas (Deelnemer) [nl] op 26-06-2015 22:43
Heb je de ecu gereset? (20 x rempedaal binnen 8 sec)
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Warme start

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill