Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Vent gauge holder
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 11-03-2015 19:46
Voorbeeld foto's:
http://www.rx8club.com/series-i-interior-audio-electronics-24/dual-vent-gauge-pod-rx8-203584/

Officiele topic met keuzes en prijzen:
http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?123753844-Custom-Defrost-Vent-Gauge-Pods-for-your-MS3-MS6-CX-7-RX-8

Ik ben van plan om een houder te bestellen in de VS. Schijnt perfect te passen en ik vind het er persoonlijk ook mooi uitzien. Zijn er nog meer gegadigden? Misschien kunnen we een kleine korting bedingen...
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-03-2015 01:21
De maker denkt snel rijk te worden...  :-)

Olof
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 12-03-2015 06:48
Tsja... zijn normale prijzen voor op maat gemaakte houders. Daarbij vind ik het ook heel strak uitzien. Ik kan het niet zelf maken...
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-03-2015 20:28
Wel vette rex volgens mij..
flippers op stuur..cruise control..
- Van socky (Deelnemer) op 20-03-2015 14:00
Het ziet er inderdaad wel fraai uit maar ik zou niet welke welke gauges ik hier in zou moeten plaatsen... Water / olie temp misschien? Maar dan moeten die al passen.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 20-03-2015 15:58
is allemaal standaard maat; 52 of 60mm
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 26-03-2015 22:10
ik heb er zojuist 1 besteld voor een 60mm meter.

Deze 'multi' meter zal erin geplaatst gaan worden...
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 16:26
Interessant, ben benieuwd naar de verzending en kwaliteit van de gaugepod, ook de pasvorm in combinatie met de meter.
Hou ons op de hoogte Tzeunis! :)
- Van woudenbaard (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 16:38
Ik ben ook benieuwd, waar haal je de meters vandaan?

Ik zou zelf denk ik wel eerder voor deze gegaan zijn:
- Van woudenbaard (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 16:46
Deze digitale zien er ook wel erg gaaf uit! alleen is een analoge meter denk ik toch praktischer.
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 16:50
Ter info: met de Racing Beat meters breng je kleine "leidingen" je auto in, het zijn namelijk slangetjes en geen kabels die naar de meters gaan... Grootste nadeel? Je brengt als het ware gloeiend hete motorolie je auto in, lekt er iets dan is het leed niet te overzien.

De houder is echter perfect :)
- Van woudenbaard (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 17:12
Ik bedoelde ook met name de houder, positie op het dashboard en uitstraling van de meters. Vooral het cosmetische aspect.
Maar goed om te weten dat dit zo werkt!
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 17:23
Cosmetisch inderdaad heel mooi, sluit goed aan bij het radio/verwarmings paneel en past op de originele montagepunten van de asbak.

Wat plaatsing betreft een heel klein beetje onhandig omdat je naar beneden moet kijken wat tijdens rijden niet ideaal is en je bent de 12V "aansteker" aansluiting kwijt wat niet altijd ideaal kan zijn.

Houd er ook rekening mee dat als je andere meters erin wilt plaatsen dat niet alleen de diameter van de meters belangrijk is maar ook vooral de inbouwdiepte! Er zit als het ware een bracket onder de meters die anders niet past.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 28-03-2015 20:13 Edited 28-03-2015 20:18
Ik bedoelde deze: http://deporacing.eu/catalogue/multi/view/278/

Ik vind die klokjes onderin echt de meest waardeloze plek; steeds omlaag kijken en de 12v kwijt... ieder zijn smaak natuurlijk; Bij bovenstaand klokje vind ik het wel mooi dat het meerdere waardes in 1 weergeeft en ik niet 3 of 4 van die meter moet inbouwen; maakt het interieur er meestal niet strakker op.

Dit zou de andere optie zijn... http://deporacing.eu/catalogue/multi/view/291/
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 28-03-2015 22:39
Ik heb de racingbeat meters al jaren, en dat van naar beneden kijken is op zich best te doen hoor. Je kijkt ook geen minuut lang om te lezen wat er op staat.

Een kleine blik op de meters is voldoende om te zien of de temperaturen/druk normaal zijn als je eenmaal weet waar ze zich bevinden bij normale temperaturen/druk
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 10-04-2015 14:38
Hier nogmaals de foto's om het topic compleet te houden. Ik heb de enkele genomen. Hij heeft ze ook voor 2 en 3 meters.
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Vent gauge holder

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill