Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Gezocht: Voodoo expert om vloek te verbreken.
- Van FricoRico (Powerposter) [nl] op 07-03-2015 13:01
Lief dagboek,

Natuurlijk ben ik niet echt op zoek naar een voodoo expert. Ik wilde alleen mijn frustraties delen met jullie, wederom problemen met mijn RX-8. Na het kopen van mijn RX-8 was ik gezegend met slecht onderhoud van de vorige eigenaar en kon ik een nieuw blok laten plaatsen in mijn liefde. Vervolgens mag ik tot de conclusie komen dat de kilometerteller van mijn RX-8 ruim 200.000km is terug gedraaid.

Het afgelopen jaar is het jaar van de schade, de eerste schade is er in gereden door een mafkees terwijl mijn auto geparkeerd stond. Uiteraard niet gemeld! :-@ Vervolgens klapt ruim een maand of twee later iemand op mijn achterkant. Nu kom ik er vandaag achter dat er WEER iemand tegen mijn auto heeft aangezeten terwijl ik geparkeerd stond... Om moe van te worden, natuurlijk geen briefje onder de ruit.

Ik denk dat mijn auto vervloekt is, je zou hem bijna weg doen uit frustratie. Het haalt de lol er wel een beetje van af!

Tot de volgende keer! :o)
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 07-03-2015 19:42
Ik zeg weg doen..
sparen voor goede of andere.
En boel vergeten
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 08-03-2015 08:34
Gewoon houden...

De RX-8 is motorisch in principe goed, zit immers een nieuw blok in. De rest, hoe vervelend ook, is gewoon pure pech (en andermans onkunde). Daar kan de RX-8 niets aan doen.
- Van FricoRico (Powerposter) [nl] op 08-03-2015 14:19
Nou ik zal jullie eerlijk stellen dat ik inderdaad overweeg over te stappen naar een andere auto. Ik haat mijn RX-8 net zoveel als dat ik verliefd ben op hem, hoewel dat een beetje overdreven klinkt. Sinds dag één geeft mijn REX me kopzorgen. Natuurlijk kan de RX-8 er 'zelf' niets aan doen en komt het door onkunde van de mensen er omheen. Uiteindelijk betaal ik wel zelf telkens de rekening natuurlijk, en daar baal ik onderhand van.

Iedereen weet natuurlijk dat de RX-8 niet een fiscaal aantrekkelijke auto is. Maar op deze manier wordt dat wel iets té.

Op het moment heeft Mazda de Privé Lease aanbiedingen, ik zal dan morgen toch eens verder gaan informeren hierover. De Mazda 3 heeft namelijk al enige tijd mijn oog een stiekem ook een beetje van mijn hart gewonnen. Het liefst zou ik hem als Diesel rijden want die motoren zijn geweldig goed, toch lees ik ook veel positieve verhalen over de SkyActiv-G modellen.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Gezocht: Voodoo expert om vloek te verbreken.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill