Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Nieuwe gril
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 14-09-2014 21:22 Edited 14-09-2014 21:25
Voor een maandje terug heb ik besloten om de originele gril te vervangen voor een exemplaar van Leg Motor Sports uit Japan.
deze gril wordt verkocht in 2 uitvoeringen Carbon look (echt carbon gelamineerd dus geen hydro film of wrap) en FRP
Ik heb voor de Carbon Look gekozen, en het resultaat mag er zijn vind ik.

Ik zit nog te wachten op 2 cosmetische aanpassingen maar hiervan zullen de foto's volgen wanneer ik deze binnen heb.
Odula carbon GT wing
Seibon OEM front lip Carbon

- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-09-2014 11:04
Even een waarschuwing: volgens mij wordt-ie zo afgekeurd met je kentekenplaat onder de motorkap...   :-)

Olof
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 16-09-2014 13:15
@Olof als de kentekenplaat zit aan de onderzijde van de bumper onder mistlamp gemonteerd ;-)

Echter als dit het enige is dat opvalt aan mijn kenteken plaat ben ik heel blij ;-)

Kenteken plaat is namelijk maar 35×7,5cm ipv 52x11cm
En mag vanwege deze afmetingen eigenlijk al niet gevoerd worden
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-09-2014 14:03
Voordeel van zo'n kleine plaat is dat hij onder de mistlamp past. Dat vind ik trouwens een mooie plek, zoals bij Alpha's. Zo blijft de gril (die ik overigens best mooi vind staan) zichtbaar.
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 16-09-2014 15:16
Grilletje is stoer! Maakt de voorkant mooier. Die achterspoiler die je krijgt vind ik weer aan de forse kant. Maar ieder zijn ding :-)

Hoe krijg je een nieuwe, kleinere kentekenplaat? Ik ben wel gecharmeerd van die plek net onder het mistlicht; de hele voorkant wordt verkracht door de plaat in het midden.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 16-09-2014 20:24
Enige reden dat er een kenteken aan de voorkant zit is om de staat te spekken.denk ik.
vooral met flitspalen.
als ie er dan toch moet zitten vind ik symetrisch mooier dan rechts of links.
- Van mluyben (SuperForumposter) [nl] op 17-09-2014 08:16
Ha ja, bij Alfa is het net of de designers de plaat gewoon vergeten waren en achteraf ze hem maar aan de zijkant hebben gezet.
Zo van 'oops'...vergeten.

Maar mooie grill Martijn, nummerplaat is idd een klote ding zo op de voorkant.
Sluit de halve grill nog af ook.
Engelse optie van een sticker op de neus mag hier zeker niet?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 17-09-2014 21:05
In Nederland moet het kenteken op de voorkant een replica zijn van het kenteken op de achterkant of vice versa.
Daarbij komt ook nog eens dat in een kentekenplaat nummers geslagen zijn welke geregistreerd zijn bij RDW en deze moeten dus ook aanwezig zijn.

Ik berust mij bij mijn kleine kenteken plaat op gedoogbeleid maar als een agent kwaad wilt kan hij en mag hij mij hiervoor bekeuren.
Ik kwam op het idee doordat ik bij mij in de buurt regelmatig Ferraries zie rijden met een sticker op de bumper(welke officieel ook niet mag).
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-09-2014 16:05
kentekenplaten op de voorkant zooo lelijk, en helaas moet het :( :( op de achterkant staat het meestal niet echt slecht.

Groetjes M&M
- Van FricoRico (Powerposter) [nl] op 29-09-2014 14:57
Hoeveel heb je betaald voor deze grill en nog belangrijker, waar heb je hem besteld? Er is bijna niets over te vinden.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 29-09-2014 18:28
gril heb ik besteld bij Japanparts.com, hier kun je ook zien hoeveel ik ervoor betaald heb plus nog €99,- inklaringskosten en belastingen ;-)
maar heb begrepen dat ik de gril nog voor de oude prijs heb en is sinds kort even €100,- duurder geworden :(
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Nieuwe gril

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill