Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Spontane toertocht meeting 1: 9 maart 2014
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 05-03-2014 14:31
Wie heeft er zin om a.s. zondag, 9 maart, een toertochtje te maken?

Volgens de voorspellingen wordt het mooi weer en ik heb zin in een tochtje. De witte moet nodig wat kilometers maken, hij staat te trappelen in de garage.

Rembrandt en ik zullen rond 12.30 uur bij Restaurant Planken Wambuis in Ede zijn en van daaruit ergens rond 13.30 uur over de ANWB Zuid Veluwe route (23) rijden.
Deze route is niet met een speciaal doel gekozen, andere suggesties zijn welkom, maar zo'n route is lekker makkelijk met bordjes aangegeven. Even ter oriƫntatie, deze Veluweroute maakt grofweg gezien een rondje van Arnhem naar Ede, naar Apeldoorn en via Dieren weer naar Arnhem. De totale route is 90 kilometer, maar dat hoeven we niet helemaal af te maken natuurlijk, iedereen kan afhaken wanneer ie wil.

Dus, wie zin heeft in een spontane (mini)meeting, met of zonder RX-8, met of zonder vriend, vriendin, vrouw, man of kinderen, kom
zondag 9 maart om 12.30 uur naar
Restaurant Planken Wambuis, Verlengde Arnhemseweg 146, Ede.  http://www.plankenwambuis.nl/contact/
- Van RxAlex (Deelnemer) op 05-03-2014 16:13
Had graag mee willen gaan maar mijn rex staat nog met kapotte bobines :(
Na 5 april zal ik zeker proberen weer mee te gaan doen.
Groeten,
Alex
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 05-03-2014 17:07
Ik moet nog even kijken of ik kan,
moet eigenlijk de auto van mijn vader een beurtje geven zaterdag

Maar als alles mee zit dan ben ik zeker van de partij
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 05-03-2014 18:39
Verdorie! Ik heb al wat anders a.s. zondag.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 05-03-2014 20:27
Ik kan er helaas niet bij zijn want ik moet werken
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 06-03-2014 05:27
Ik heb zondag iets staan waar ik al voor gereserveerd had....  :(
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 08-03-2014 10:56
Ik ben morgen van de partij heb nog een paar vrienden gevraagd of die ook mee willen rijden, oud rx8 rijder Roy
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 08-03-2014 22:38
Rx8 meeting zonder rx8 ?
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 09-03-2014 08:57
Met en Zonder RX-8... Niks mis mee toch.
Mensen enthousiast maken voor het merk kan ook wat waard zijn he.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2014 11:54
Zal kijken of ik effe kom kijken daar
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2014 12:51
Zie een witte staan . Een zwarte en een porsche.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2014 12:53
Geen idee hoe jullie er uit zien dus wacht effe buiten
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2014 14:03
Leuk  zo, n spontane actie. Jammer van de opkomst haha. Sorry dat ik niet mee kon rijden, had al motor ritje gepland maar heb wel paar van jullie kunnen zien.
Volgende keer beter
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 09-03-2014 18:01
Leuk dat we je nog even gezien hebben.

We hadden er al rekening mee gehouden dat er helemaal niemand bij zo'n last-minute actie zou kunnen komen, dus 3 RX8en en een Porsche was al een flinke score. En een toerritje met slechts 2 voertuigen heeft een paar voordelen, ik had de staart van de kolonne steeds direct in mijn binnenspiegel en bij het zoeken naar een terrasje is het geen probleem om even te keren als je verkeerd gereden bent.

Bij een volgende (mini)meeting zal ik proberen rekening te houden met de leerpuntjes van vandaag:
-het is erg druk op een eerste mooi-weer-zondag van het jaar, met name bij natuurparken, attractieparken, etc
-het begrip "ruime parkeergelegenheid" is op zo'n dag zeer relatief
-op zondagen rijden er meer museumstukken rond, en met name de museumstukken die achter het stuur van een brommobiel zitten irriteren me.

Heren en dame, ik vond het gezellig. Hopelijk tot een volgende keer.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2014 18:29
Ondanks dat geef ik je toch compliment voor het initiatief.
das de rede dat ik me toch liet zien. Ondanks dat ik niet mee kon.
Was er om half 2 maar nu weet ik hoe je eruit ziet haha. 
Mocht er weer zoiets zijn komen jullie maar naar mijn huis toe. Gratis drinken en voldiende parkeer gelegenheid, en hemels breed nog geen 5 kilometer van jullie lokatie
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2014 18:31
En die museum stukken.....
ja mee eens. Gelukkig kon ik er met mijn rex moeiteloos langs op..haha
en later op de dag met de honda cbr helemaal snel
Bijlage: IMG-20140223-WA0004.jpg (2196k)
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 10-03-2014 07:42
Van de museumstukken heb ik bijna geen last gehad bij terugrijden. Met behulp van de Flitsmeister heb ik toch nog diverse keren de 200 aan kunnen tikken en heb het grootste gedeelte van het voetbal nog kunnen zien.
Was leuk en misschien een keertje de oude garde uitnodigen met de auto's die ze nu rijden?
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Spontane toertocht meeting 1: 9 maart 2014

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill