Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Japfest Zondag 25 Mei 2014
1 2 Terug Volgende  
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 28-01-2014 08:14
Ja beste mensen het klinkt nog ver weg en dat is het ook maar ik vroeg me toch af of het een leuk idee is om met een groep naar Japfest te gaan.
Ik hoop dat er animo voor is want het lijkt mij een leuke middag en dan zien we ook weer wat nieuwe gezichten(ik in ieder geval wel :).
http://www.japfest.nl/site/home.html

Ik weet niet wat er allemaal bij komt kijken om dit organiseren mocht er genoeg animno zijn,
maar ik denk als we een verzamelpunt hebben en een tijdstip dan zijn we al een eind op weg lijkt me :)
of is het makkelijker dat iedereen voorzig rijd en we elkaar daar ontmoeten Bijv. 9.00?

Onderstaande heb ik even van de site afgeplukt:

Openingstijden

De bezoekers van het Japanse Autosport Festival zijn welkom van 09:00 tot 18:00 uur. Vanaf 11:00 uur zal het baanprogramma beginnen met verschillende races en demo's. Op de paddock kan de gehele dag Japanse auto’s worden bezichtigd

Tickets

Entreeticket € 18,- € 15,-
Toegang 1 persoon tot de paddock en tribune.
Entreeticket € 5,-  
Toegang 1 kind van 6 t/m 14 jaar tot de paddock en tribune.
Entreeticket gratis  
Toegang 1 kind (tot 6 jaar) tot de paddock en tribune.
Showautoticket € 8,-
Toegang voor de auto tot de showpaddocks. Als je dit ticket in de voorverkoop koopt, heb je gegarandeerd een plek op de paddock.
Parkeerticket € 8,-

Ik denk dat het makkelijkste is als we de tickets gewoon daar ter plaatse bij de kassa kopen?

Mocht ik iets over het hoofd zien of als er toch nog wat meer bij komt kijken dan hoor ik dat graag uiteraard.
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 19-02-2014 14:58
Lijkt me best leuk om naar toe te gaan, mits genoeg animo...
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 19-02-2014 16:42
als er meer gaan ga ik ook
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-02-2014 17:20
Oh er is animo genoeg, er komen duizenden mensen op zo'n dag af ;) hahahaha

Groetjes M&M
- Van RxAlex (Deelnemer) op 19-02-2014 17:38
Als mijn rex weer fit is ben ik ook van de partij.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 19-02-2014 17:42
Nice gezelig mensen
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 24-02-2014 15:28
Spelen er trouwens bij mensen ergens gedachtes voor een 2014 meeting(misschien een topic over beginnen)?
Ik zou het wel leuk vinden om daar bij te zijn :)
Ik wil er ook best 1 organiseren maar ik weet totaal niet waar ik moet beginnen en waar ik rekening mee moet houden dus als iemand me daarbij kan helpen graag.

Hoe wordt bijvoorbeeld de locatie, tijdstip en datum bepaald?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 24-02-2014 16:36
Puur een meeting voor RX-8en heb ik in de tijd dat ik hier lid ben nog maar 1x meegemaakt, heb er zeker wel oren naar.
Ook wel met het eventueel helpen met organiseren.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 24-02-2014 18:27
De meetings die ze hier organiseren zijn in combinatie met.....
japfest of rx7 rijders of gewoon mazda rijders...
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 24-02-2014 22:27
Niet de meetings waar ik het initiatief in nam Nelson, maar helaas is dat nog door niemand overgenomen zag ik.
Geen idee wie jij bedoelt met "ze".
Japfest is een leuke gelegenheid om anderen te onmoeten, maar heeft niks met het RX-8 forum te maken.
Het RX-7 forum is een ander verhaal, veel van onze leden zijn ook daar lid of zelfs lid van de club. En het bestuur van de RX-7club is zo aardig en gastvrij om ons hier op dit forum ook uit te nodigen voor sommige meetings.

Melle, het is niet ingewikkeld, tenminste, je hoeft het niet ingewikkeld te maken, mag natuurlijk wel als daar tijd in zin voor hebt. Ik had er wel zin in, maar altijd te weinig tijd voor. Nu is het te lastig voor mij om dingen lang vooruit te plannen, om in mijn eentje iets te regelen waar ik zelf misschien niet eens bij kan zijn vind ik niks.

Het eenvoudigst is om met bv een dealer samen een datum te prikken wanneer hij/zij ons kan ontvangen. Van daaruit kun je verder kijken voor bv een toertochtje, al dan niet al bestaand, of puzzeltocht, wat dan ook. Restaurant uitzoeken met voldoende RX-8 parkeerplaatsen (dus geen pannenkoekenrestaurant waar als die families hun deur in jouw flank duwen) of eventueel zelf bbq of ander eten regelen mag, wordt vaak erg gewaardeerd, maar is geen verplichting natuurlijk.
Kortom, degene die iets organiseert bepaalt hoe het eruit ziet. Iedereen mag iets bedenken, regelen, hier een oproep plaatsen, etc. Graag zelfs.

Dus, wie wil?
Ik wil helpen, bv contact opnemen met dealers (heb nog wel wat mailadressen), restaurants, etc, ik wil alleen niet de enige aanspreekpersoon zijn.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-02-2014 12:59
@ Caecil bedankt voor de input.

@ iedereen
Ik stel voor dat 2 of 3 personen aanspreek punt zijn (ik zelf en misschien martijn en  Caecil?)

Datum:ik noem bijvoorbeeld even 5 april.

Locatie: vind ik lastig omdat het denk ik wel binnen een cirkel moet zijn wat de meeste mensen acceptabel vinden om te rijden,
dit hangt natuurlijk ook weer af van waar de meeste mensen wonen.
Is Breda,rotterdam of eindhoven een goede locatie?

Activiteit.
Zoals ik het zie hebben we dus 3 mogelijkheden:
1.We kunnen een toertocht maken beginnend bij een dealer of een ander verzamelpunt?
2.We kunnen ook ergens een standplaats/ontmoeting plaats pakken en dat we daar verblijven?
dit zal dan vermoedelijk een open termijn(asfalt) of parkeer plaats worden.
3.We regelen een ontmoeting bij Japfest.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 02-03-2014 18:05
@Mellie,

Lijkt mij leuk om een keer wat te organiseren misschien een keer ergens afspreken om het een en ander te bespreken?
tevens zit ik bij een autoclub en mochten wij vragen hebben over hoe iets aan te pakken kan ik natuurlijk altijd even aan de organisator vragen binnen mijn club.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 03-03-2014 17:54
@ marijn dat is goed. een doordeweekse svod of een zaterdag of zondag?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 03-03-2014 18:01
Ik denk dat een zaterdag of zondag beter is, iets meer tijd dan.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 03-03-2014 20:58
volgens mij kan de moderator zo zien wie er meest bij elkaar in de buurt wonen.
anders zou ik zeggen centraal nederland
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 04-03-2014 15:45
@ Martijn
Okeej een zaterdag of zondag is goed.
ik kijk even of ik er op korte termijn 1 kan wisselen met een collega

@ nelson
Dat is dus Utrecht,Nieuwegein of woerden?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 04-03-2014 15:46
Laat maar weten welke zaterdag, ik hoef over het algemeen niet te werken op zaterdagen dus kan altijd.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 10-03-2014 11:11
Heej Martijn,

Kan je as zondag(16e)?
deze zaterdag(15e) moet ik werken en volgende week zaterdag(22e) val ik in voor een collega en die zondag(23e) moet ik volgens mijn eigen rooster werken.
Zaterdag de 29e moet ik volgens mijn eigen rooster werken(zondag 30e ben ik vrij).
De eerst volgende zaterdag is dus 5 april.
Sorry ik ben vrij druk bezet met 2 banen en 7 dagen in touw :)
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 10-03-2014 15:54
Melvin,

Aanstaande zondag kan wel, zeg maar waar je wilt afspreken.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 11-03-2014 14:56
@ martijn

Ik ben zelf woonachtig in Breda ik zie dat jij in Zeewolde bent gehuisvest. 
Mischien kunnen we elkaar ergens in het midden ontmoeten?
Of wil je het via de chat regelen ?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 11-03-2014 19:11
Mellie je hebt een PB
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 12-03-2014 20:04 Edited 12-03-2014 20:43
Gelukkig staat deze datum al vast en vind ik het redelijk veilig om vast een inventarisatie te gaan maken voor personen die eventueel mee willen.

Ik ben zo vrij geweest om de club vrijblijvend aan te melden voor het showpaddock. de kosten hiervoor bedragen €13.50 p.p.
betaling geschied contant bij entree
Hiervoor lijkt het mij verstandig om een pre-meet te hebben in Zandvoort waar ik de tickets uitdeel aan de deelnemers.

Ook kunnen de tickets online gekocht worden voor dezelfde prijs, hiervoor is een clubcode nodig maar deze blijf ik jullie nog even verschuldigd tot ik deze heb van 402 events.

Vanaf heden is het mogelijk om je aan/af te melden voor dit evenemt gelieve dit te doen door een PB-tje te sturen met daarin de volgende gegevens:
Echte naam, kleur auto, uitvoering.

Ook is het deze dag mogelijk om op het circuit te rijden, kosten hiervan bedragen €40,- voor 20 minuten en de eerste sessie start om 17:15
Het aanmelden hiervoor kun je doen op de website JapFest
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 13-03-2014 07:54
Ik ga sowieso mee :)
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 14-03-2014 10:13
Ik en Martijn verzamelen as bij  AC restaurant de Meern rond 13.00 om het opzetten van een RX8 meeting te bespreken.
Mochten er meerdere mensen komen die gedachtes uit willen wisselen of gewoon voor de gezelligheid langs komen zien we jullie graag.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 16-03-2014 16:58
kleine update,

Uiterlijk een week van te voren wil ik weten wie er eventueel allemaal meegaan naar Japfest,
de Autos komen op het Showpadock dus aan de binnen kant van het circuit.

Bij minder dan 7 auto's blaas ik het evenement af als club zijnde, ik vind namelijk wel dat wij een toevoeging moeten zijn aan het geheel.
Iedereen is daarna natuurlijk nog steeds vrij om te gaan.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 17-03-2014 12:14
Je hebt gelijk martijn.
Ik hoop dat er genoeg mensen mee willen(nog minimaal 5) zodat we daar wel als RX8club kunnen staan.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 21-03-2014 21:08
Vandaag het volgende mailtje gekregen

Geachte clubcontactpersoon,

Hierbij bevestigen wij je clubaanmelding.
Je krijgt van ons een code, hiermee kun je de tickets bestellen. De clubentreetickets kun je alleen in de voorverkoop bestellen, aan de deur betaal je het reguliere tarief.

Wijzigingen in aantallen auto's kun je doormailen, liefst tot maximaal 1 week voor het evenement.
Ruim voor aanvang van het evenement ontvang je van ons je clubcode, deze correspondeert met een plek op de paddock tijdens het evenement. Maar met deze code bestel je ook in de website je clubautoticket en clubentreeticket!

Verdere instructies volgen nog.

.
Tot op heden is zijn Alleen Mellie en ik die gaan
Is er echt niemand die gezellig een dag wil gaan, lekker met andere rx-8 rijders bij praten en naar mooie japanse auto's kijen?
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 21-03-2014 23:08
Morgen ff met 2 vrienden van me overleggen :) Ik kom er zsm op terug!
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 23-03-2014 16:16
Wat houd het in ? Mogen onze auto, s  binnen cirquit staan dan ? En achter een lintje of? Snap m nog niet helemaal.
En kun je pas na kwart over 5 zelf het cirquit op?
- Van RxAlex (Deelnemer) op 23-03-2014 16:43 Upvotes 1
Ik ben er bij.
Welke informatie heb je nog van mij nodig?
gr
Alex
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 23-03-2014 17:03 Edited 23-03-2014 17:21
graag even de volgende gegevens in een PBtje

Naam   Forum
Naam 
Uitvoering
Kleur
E-mail
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 24-03-2014 19:42
Had er graag bijgeweest, zelfs naar uitgekeken dit jaar. Helaas, zelfde dag is het stemmen hier in Belgenland en mn ouders moeten van de luchthaven gehaald...

Moet weer lukken dat dit samenvalt.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 24-03-2014 20:08
jammer, hadden jou er natuurlijk ook graag bij gehad.
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 24-03-2014 21:43
Ik ben er helaas ook niet bij, zie het niet zo zitten om in mn uppie die kant op de gaan.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-03-2014 11:20
@V.M.Ly

Ik rij ook alleen naar zandvoort.
maar we zien elkaar daar en dan maken we er een gezellige dag van :)
Rij je vanuit Brabant of kom je langs Brabant?  want dan rij ik wel achter je aan, kunnen we er gelijk een toertochtje van maken :)
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 25-03-2014 20:19
Omdat ik geen japaner meer heb ben er niet bij, maar kan het wel iedereen aanbevelen.
In september 2010 was ik op het JAF in Assen.
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topic_show.pl?pid=15849;hl=assen

Veel plezier !

Outjer
- Van mluyben (SuperForumposter) [nl] op 27-03-2014 12:14
Het is de bedoeling dat ik er ook heen ga.
Dus ik zie jullie daar waarschijnlijk :)
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 29-03-2014 09:08 Edited 29-03-2014 09:11
@ Mellie

Ik rijd vanuit Limburg, dus opzicht een goed idee :)
Ben nog wat aan het regelen, vriend van me met R33 GTR gaat als het goed is ook.
Maar eerst moet ik nog mijn remschijven + blokken voor en achter vervangen.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 30-03-2014 10:44
weet ik nog niet hoe en wat.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 30-03-2014 18:15
Ik denk dat ik hierbij het plan laat varen om met minimaal zoveel rx-8 die kant op te gaan. en gaan gewoon hoe dan ook.
ik zal 2 auto's extra aangeven zodat wij iets meer ruimte hebben op de paddock.

Zijn er personen die toch via de website hun ticket gaan kopen en erbij willen staan geef dit AUB wel door.
We hebben dankzij de 2 auto's een kleine marge maar mochten er meer komen en het niet gemeld hebben word te ruimte erg krap.

De Code om de kaarten zelf met korting te bestellen blijf ik jullie nog schuldig, deze heb ik zelf nog niet ontvangen van 402 events
- Van RxAlex (Deelnemer) op 31-03-2014 17:45
je hebt een pb martijn
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 04-04-2014 12:24 Edited 04-04-2014 13:25
Ahhhh ik kan niet wachten tot 25 mei heb er echt zin in.
Rex power 4ever
- Van RxAlex (Deelnemer) op 04-04-2014 18:52
ZoomZoom :D
Hebben we al een overzicht wie allemaal gaat?
Ik zag dat sommige mensen geen zin hebben om alleen te gaan.
Moet zeggen dat ik daar geen probleem mee heb, we staan daar toch met z'n allen :D
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 04-04-2014 20:17
Ben ik helemaal mee eens we gaan er met zijn allen heen dus niemand is alleen.

de leden waarvan ik tot nu toe een berichtje heb gehad die gaan.
Martijn.vos1988 
Mellie
RXAlex 
MLuyben

welke ik nog onder Maybe heb staan tot nader bericht.
Nivong
V.M.ly
Nelson
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 04-04-2014 21:00
Heb al 2 keer een vraag gesteld maar niks van een antwoord terug gehad dus laat maar,
- Van RxAlex (Deelnemer) op 04-04-2014 21:40
kom op nelson niet zo negatief.
stuur anders martijn een bericht als je vragen hebt.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 05-04-2014 05:47
@Nelson
Mijn wel gemeende excuses Nelson, Ik dacht dat ik jou vragen al had beantwoord, maar ik zit nu terug te lezen en ik kan mijn antwoord nergens meer vinden.

De auto's staan binnen het circuit, wel achter de pit-straat of bij binnenkomst onder het circuit door en dan naar rechts.
Hier krijgen wij een stuk ruimte als RX-8 club waar wij de auto's kunnen neer zetten, deze ruimte is niet afgebakend met lint.

Het vrij rijden deel voor de bezoekers begint inderdaad pas om 17:15 dit is aan de late kant maar dit is leuker dan in de file staan (afgelopen jaren altijd drama om weer op de snelweg te komen)

Hopende hiermee jou voldoende geïnformeerd te hebben, zijn er nog meer vragen stuur even een PB-tje en ik zal er snel en goed mogelijk op antwoorden.

Nogmaals mijn wel gemeende excuses

nelson:

> weet ik nog niet hoe en wat.


Sorry bovenstaand bericht deed mij denken dat je zelf nog niet wist of je ging of niet.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 14-04-2014 17:46
Vandaag onze clubcode op de mail gekregen, en een kleine wijziging.
Iedereen die mee gaat dient zelf zijn kaarten te kopen en mee te nemen.

De clubcode correspondeert met de plaats waar wij staan op het paddock, zie de bijlage.

De unieke clubcode is:
RG03
De letters uit de code zijn hoofdletters!

Korting
De clubentreetickets kosten in de online voorverkoop € 13,50 en aan de kassa ter plaatse betaal je € 18,00. Je hebt dus een korting van € 4,50 wanneer je besteld in de voorverkoop!
Hierbij de link naar de ticketshop: http://www.japfest.nl/site/tickets.html

Clubautoticket
Elk clublid heeft recht op een gratis clubautoticket (normale prijs is € 8,-).
Vanaf dit jaar moet je dit autoticket zelf bestellen op de website van het evenement. Ga met je clubcode naar de ticketshop, vul de code in en het autoticket komt direct in je winkelwagen terecht.
Vervolgens kun je meteen de clubentreetickets bestellen, max. 2 per auto voor € 13,50 per persoon. In deze shop kun je ook de overige tickets bestellen.
Print de bestelde tickets uit en neem ze mee naar het evenement. De clubcode wordt mee geprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

Let op!
- De Club paddock is geopend vanaf 07.30 uur! Kaartcontrole en kaartverkoop vindt op 25 mei plaats vóór de tunnel.
- Aanmelden kan tot uiterlijk 1 week voor het evenement mail dit naar mij
- De clubplek is tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je op tijd bent!
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 16-04-2014 16:17
LET OP!
Als er personen zijn die een bijrijder mee nemen dienen jullie 2 clubentree tickets te bestellen,
Laat de bijrijder NIET via de club code zijn entree ticket bestellen aangezien er dan een clubauto ticket bijzit.
elke clubauto ticket wordt gezien als een club auto op het terrein.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 16-04-2014 18:30
?? lekker uitnodigend he..

oftewel.. ik geef een feestje maar iedereen die komt dient zijn eigen eten en drinken mee te nemen.. komen jullie???
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 16-04-2014 20:04
niet meer als normaal denk ik,

Lees het dan eens op een andere manier, als jij een feestje geeft en je verwacht dat er 100 man komt en er komt maar 50 vind je dat toch ook zuur/jammer je hebt namelijk inkopen gedaan voor die 100 man.
Het gaat in dit geval om de clubauto tickets die verkocht worden zijn gelijk aan het aantal auto's die zich inschrijven en dus ruimte die voor ons gereserveerd wordt.

Er kunnen tot max 2 clubentree tickets per auto besteld worden dus dat is een bestuurder plus bijrijder, deze kunnen dan beide voor het club tarief naar binnen.
Op het moment dat een bijrijder zijn eigen kaarten gaat bestellen via de RX-8 club code krijgt deze een clubauto ticket erbij (dus wordt er auto plaats op het paddock zinloos gereserveerd).

Op dat moment zeg ik als een bijrijder zijn eigen kaarten gaat bestellen, gebruik dan niet de clubcode.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 17-04-2014 08:07
@ V.M.Ly
sorry ik lees nu pas je bericht.
Maar ik vind het goed.
Handig als we ergens een punt afspreken waar we elkaar tegen komen ?
veel succes met de remblokken en de schijven.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 17-04-2014 09:05
Tickets zijn BINNENNNNNN!!!!! :)
- Van RxAlex (Deelnemer) op 17-04-2014 09:12 Upvotes 1
wie gaat er ook nog het circuit op?
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 17-04-2014 09:44
@ RX Alex,

Mocht iemand zijn of haar RX8 beschikbaar stellen voor mij dan wil ik daarmee wel het circuit op :) (op eigen risico natuurlijk hahahaha)
Maar ik heb zelf daar geen plannen voor,wel over nagedacht maar ik zie mij er bij de 1e bocht er al uit vliegen en me rex zo in de puin rijden.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 17-04-2014 10:55
Ik denk dat ik het circuit nog wel even op ga
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 17-04-2014 11:05
Is er nog plek vrij als bijrijder :)
- Van RxAlex (Deelnemer) op 17-04-2014 11:51
ik zal de brommerhelm maar eens opzoeken dan :D
hoop dat hij nog pas want dat is ook alweer 10 jaar geleden
- Van RxAlex (Deelnemer) op 27-04-2014 16:17
Ticket is binnen.
Ik heb nog een plekje over voor het vrij rijden dus wie wil kan meerijden.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 27-04-2014 18:07
Tickets besteld, ook voor het vrij rijden op het circuit ;-)
Ook ik heb nog een plaats beschikbaar naast mij, let hierbij wel op dat je helm mee moet nemen (zal denk ik ook voor het meerijden met RxAlex gelden).

In de loop van deze week zal ik kijken hoe we het gaan doen met verzamelen voor de tijd en eventueel waar, Lijkt mij leuk om ook als groep op te gaan rijden.
Een tip voor iedereen die komt, kijk of je een vouw/klapstoel mee kan nemen.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 29-04-2014 08:29
@RX Alex en martijn.

Als ik een helm kan regelen rij ik graag een rondje mee :)
zal ik hiervoor nog een extra levensverzekering voor afsluiten of achten jullie dat niet nodig ;)
Ik heb er wel over nagedacht om ook op het circuit te gaan maar dat durfde ik niet aan
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 05-05-2014 09:13
@ V.M.ly

Had jij nog plannen om te gaan want dan zouden wij elkaar nog ergens treffen toch?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 05-05-2014 14:40
Voor de personen die gaan

het lijkt mij een goed idee om als groep het terrein op te rijden, hiervoor heb ik een verzamel plaats gezocht in Zandvoort.
mijn besluit is gevallen op: 
Boulevard Paulus Loot 41 , Zandvoort

Het idee is om hier rond 08:30 te verzamelen en rond 09:00 naar het circuit toe te rijden en onze plek opzoeken, de auto's netjes neerzetten op het club paddock.

Zelf ben ik van Mening dat wij als club teglijk moeten aankomen en ook tegelijk weer horen te vertrekken.
Ik snap best dat niet iedereen zin heeft om ook het vrij rijden sessie af te wachten dit verwacht ik ook niet maar ik stel het wel op prijs dat er niet nog maar 2 rx-8en staan om een uurtje of 2-3
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 05-05-2014 18:03
Is geen probleem. ik blijf wel tot 5
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 05-05-2014 18:03
Is geen probleem. ik blijf sowiso wel tot 5 moet namelijk van ver komen dus wil echt alles zien
- Van Mageddon (Deelnemer) op 05-05-2014 18:57
Hoeveel mensen verwacht je?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 05-05-2014 20:24
ongeveer 6 rx-8en
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 05-05-2014 21:19
Zojuist tickets besteld :)

@ Mellie, misschien handig om een groepsapp aan te maken? Ook handig voor op de dag zelf. Als ik de route zo bekijk dan kom ik langs Eindhoven en 's Hertogenbosch, kunnen we daar ergens meeten?
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 06-05-2014 09:34
@V.M.Ly

Ik heb je een bericht je gestuurd.

@iedereen

Zoals V.M.Ly aangeeft lijkt het mij ook een goed idee om een whatsapp groep aan te maken.
Als de mensen die meegaan mij via een PB een berichtje kunnen sturen met hun naam en tel nummer kan ik hier iedereen aan toevoegen.
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 07-05-2014 07:29
Volgens mij is er iets gewijzigd?

Vrij rijden is om:

09:30 – 09:55  Circuit  Recaro Tracktime sessie 1
10:00 – 10:25  Circuit  Recaro Tracktime sessie 2
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 07-05-2014 16:12
kleine wijziging in de plannen om als groep het circuit op te rijden.

Het plan in is nu om 8 uur verzamelen op het boven genoemd adres en rond half 9 richting het circuit te rijden.
dit in verband met de briefing van de personen die even op het circuit willen knallen, deze moeten om waarschijnlijk al om 9 uur op het circuit aanwezig zijn voor de rijders briefing.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 11-05-2014 18:48
voor de facebookers onder ons ook een Facebook evenement aangemaakt

event
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-05-2014 10:01
Goed Bezig :)
- Van Relfer (SuperForumposter) [nl] op 14-05-2014 09:08
Ik heb tickets geregeld dus zie jullie volgende week zondag.....
- Van nivong (Powerposter) op 14-05-2014 10:48
ik ben erbij ;)
- Van TRX04 (Deelnemer) op 14-05-2014 12:04
Leuk om te zien dat er weer wat leven is, ben zelf een poos afwezig geweest, en mijn T-Rexje is ook ziek :-( anders was ik er zeker bij!
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 14-05-2014 14:44
Top dat er nog meer mensen mee gaan.
Beloofd een mooi dagje te worden.
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 14-05-2014 14:44
@ trx04

Jammer dat je niet mee kan naar JAP, wat is er aan de hand met T-Rex?
- Van RxAlex (Deelnemer) op 14-05-2014 19:09
Hallo allemaal,
De groep wordt steeds groter en dat maar het ook nog leuker om met z'n alle te rijden.
Als iedereen zijn woonplaats even doorgeeft kan er een kleine route planning gedaan worden.
Het is voor veel mensen vroeg opstaan maar dat is het waard.
Alvast bedankt.
Groeten, alex
- Van Relfer (SuperForumposter) [nl] op 15-05-2014 06:47
Hey Alex,

Ik woon in Heemstede dus als èèn van de laatste op de planning. Met hoeveel gaan we nu eigenlijk?

Groeten, Ruud
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Japfest Zondag 25 Mei 2014
1 2 Terug Volgende  

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill