Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / 52-NR-XF
- Van Rene (Powerposter) [nl] op 20-01-2014 18:14
Hallo Dames en Heren,

IK vroeg me af of de 52-NR-XF Nordic Green nog rondrijd en hier op het Forum aktief is.

Ik heb deze RX8 10 jaar geleden nieuw gekocht en was benieuwd hoe het is met de Rex..

Gr Rene
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-01-2014 19:12
Ronni-v heeft hem nog een tijdje gehad (was hier ook lid), maar hij heeft de rex inmiddels al lang weer verkocht....

Groetjes M&M
- Van ronni.v. (SuperForumposter) [nl] op 29-04-2017 10:05
LAAAAAAAAATE reactie van mij.
Zat vanaag ook even te zoeken naar de auto
Hij is na mij naar een gezin gegaan die een goede rx-8 zocht dacht ook via dit forum dat ik contact met ze heb gehad.
In ieder geval heb ik hem bij nefkens brabant geruild tegen een mazda 2 omdat het verbruik van 1 op 6,5 me echt te veel tegen ging staan.
En ik schrok van de matige qualiteit van veel onderdelen aan de rx-8.
Overigens was de katalysator ook defect dat ik hem kocht al.
Ging nog net voor apk maar constant check engine lichtje .Heb ik nog bij een tuner een fake lambda signaal sensor laten monteren.
Heb 3 rx-7's , heb ik met name in motoren veel meer vertrouwen.
De rx-8 ging echt gebukt onder emissie normen waar de motoren eigenlijk niet geschikt voor zijn.

Goed die mensen waren de 3e eigenaar , die hebben hem in 2015 of 2016 ook weg gedaan toen zag ik hem ergens met slecht lopende motor te koop staan maar daar weet ik het preciese niet van.
In iede rgeval slecht te starten etc.
km stand rond de 99.000 km toen...

Ni is hij weer apk gekleurd in ieder geval.
- Van ronni.v. (SuperForumposter) [nl] op 15-02-2020 20:58 Edited 15-02-2020 21:00
Afgelopen week foto’s gevonden van deze RX-8.
Inmiddels gesloopt ... deze foto was bij binnenkomst daar met kapotte motor.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / 52-NR-XF

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill