Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / Onderbreking radio ontvangst Bose
- Van Matex (ForumPro) op 14-04-2005 20:30
Ik heb eigenlijk al van af het begin soms last van een korte onderbreking van de radio weergave.
Dit gebeurt dan met tussen pozen van ongeveer 1 minuut.
De weergave wordt dan plus minus 0.5 sec onderbroken.

Heb dit al eens aan gekaart bij de dealer,die adviseerde wat te spelen met de instellingen van de radio.
Doorgaans als ik muziek wil kies ik voor een CD,maar hinderlijk blijft het als je wel naar de radio wilt luisteren.

Zijn er onder ons vergelijkbare ervaringen en of oplossingen??
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 14-04-2005 20:40
Ik heb dit eerder ook gehad.Toen ruim een half jaar niet en sinds de accu los is geweest  (voor de CC) heb ik er weer last van.Echter niet bij alle zenders.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-04-2005 22:40 Edited 14-04-2005 22:52
Slecht werkende RDS Traffic Programme/ Traffic Announcement (TP/TA) afhandeling veroorzaakt dit ook. Ik heb eens een radio gezien die ook zoiets deed.
Heb je de Enhanced Other Networks (EON) functie aanstaan? (hij schakelt dan bij een filebericht automatisch over naar een andere zender).
Verklaart ook waarom het niet bij alle zenders is. Zenders die zelf verkeersberichten doen,daarvoor hoeft ie niet over te schakelen om te kijken of er een bericht aankomt.

Zo ja, zet het eens uit en kijk eens of het probleem weg is.
Hoe? RTFM!
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 15-04-2005 05:45
Bedoel je Read The Fucking Manuel ? Ik moet alleen eerst de 8 terugkrijgen van Danielle.Ze rijdt er nu al twee weken in. (ivm. de versnellingsbak van de Baleno!!) Zaterdag mag ik weer!! 
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-04-2005 06:53
Read The Fine Manual natuurlijk! ;-)
- Van Dirk (SuperForumposter) [nl] op 15-04-2005 12:13
My advise : RTMF !
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-04-2005 16:47
Read The Manual First? No way!
- Van Matex (ForumPro) op 17-04-2005 18:30
Leo bedankt voor de tip,

Slecht werkende RDS Traffic Programme/ Traffic Announcement (TP/TA) afhandeling veroorzaakt dit ook.
zet het eens uit en kijk eens of het probleem weg is.

heb ik uitgevoerd, en ja hoor tot nu toe heb geen onderbreking meer waargenomen.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-04-2005 16:38
Graag gedaan! ;-)
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / Onderbreking radio ontvangst Bose

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill