Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / kokend tankje koelvloeistof
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 07-12-2012 18:42
jaja er is weer wat.

laatste stond ik aan de duitse grens in essen, motor startte slecht uiteindeljk voor elkaar toen dachten we dat het de startmotor zou kunnen zijn.
nu rij ik vanavond weg en begin het onder de kap lekker te roken met de geur van verbrand koelvloeistof. motorkap geopend en ja hoor me tankje kokend en spurt heel wat eruit.

toch even een stukje door gereden want moest richting huis maar nu kom ik thuis en rookt het niet bij het tankje maar ergens anders onder de koplampen.

ik denk zelf een pakking lek haha uhm zijn de kosten daaro van.
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-12-2012 19:54
Of gewoon een kapotte slang...

Olof
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 08-12-2012 21:15
Bij de koplampen zit de radiateur, en natuurlijk ook de daarbij behorende slangen, kijk eens of je daar lekkage hebt.

Groetjes M&M
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-12-2012 05:50
ik heb van de week ff me accu eruit gehaald. tankje half los gehaald en gekeken of alles goed vast zat. en de klemmetjes goed vast gezet.

gister even de auto gestart even laten lopen toen ging die weer roken. (rook kwam onder me tankje in de buurt van me radiator vandaan. even stationair laten draaien en toen een rondje wezen rijden om gelijk weer even na te kijken hoe of wat.

(thuiskomst) geen rook wel nog het vreemde geurtje maar dat komt ook omdat er eventueel nog restanten op zaten. uurtje laten staan. auto gestart en rondje nummer 2 gereden. ook na deze rit geen rook meer.

raadsel blijft nog steeds wat heeft het kunnen wezen. en de vraag is wat adviseren jullie. toch even langs de dealer om te laten nakijken of toch niet?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-12-2012 19:46
je kan het koelsysteem laten afpersen, dan weet of de rex ergens lekt.

Groetjes M&M
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / kokend tankje koelvloeistof

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill