Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / rx8 begeven nieuw lid
- Van henk (Beginner) [gb] op 23-11-2012 20:37
Hallo allemaal.. Sinds een aantal dagen geleden ben ik lid van dit forum ik heb me voorgesteld in de chat. Sinds afgelopen zaterdag zoals ik al verteld had mijn zeer goed onderhouden mazda 6 sport met zeer weinig kilometers naar lang nadenken ingerolen bij een garage..rx8 was optisch in superieure top conditie en het interieur ook alleen sinds gistere avond na 15 min warm rijden de snelweg op de grootste angst slaat toe kracht en vermogen neemt af een hooop geratel onder de kap vandaan omgekeerd op de snelweg en voor het stoplicht Dood wastie dat met mijn nieuwe aankoop mazda Rx8 genesis als enorm mazda gek is mijn nieuwe hobby begonnen en groet ik jullie allemaal!!

De Rx gaat maandag naar hoebeke volgens mijn auto dealer die alles netjes regelt ik hoop dat alles super hersteld wordt zoals het hoort te zijn.dat ik normaal verder kan gaan met het winnen van informatie over deze mooie sportwagen.voor mij is alles nieuw heb al een hoop gelezen. En geniet van deze aankomende mooie jaren..

Zijn er rx eigenaars in de buurt van gorinchem hier??

Groetjes,henk
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 23-11-2012 21:27
Welkom Henk,

Zonde om het avontuur op deze wijze te beginnen, hopen dat alles snel en netjes opgelost wordt zodat je als nog snel van de auto kan genieten zoals dat hoort.
Waar ik zelf wel benieuwd naar ben is de KM-stand van de RX-8.

Met vriendelijke groet,
Martijn
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 24-11-2012 09:35
Alles garantie neem ik aan? Aangezien je de auto nog geen week had?
- Van henk (Beginner) [gb] op 24-11-2012 20:10
Ja idd egt zonde maar dat weet je vooraf dat er altyd iets mis kan gaan helaas is het wel erg snel! De kilometerstand is 60.000 km en afkomstig uit 2006.het is volgens de papieren een lease auto geweest het heeft ook nap.

Op naar vele kilometers:D en hopelijk snel een meeting dat ik ervaringen van oude rotten in het vak kan waarnemen haha. Groetjes
- Van henk (Beginner) [gb] op 24-11-2012 20:15
Ja klopt maar lijkt me opzig logisch als. Je een auto van 1000enden euros koop en na 4 dagen heel het zooitje in elkaar naait leek wel alsof de tandwielen om me oren vlogen! De auto gaat maandag naar hoebeke zeeland mijn dealer waar ik de auto kocht brengt hem er ook naar toe..en vond dit zelf ook de beste keus dus hij verdient als het goed verloopt wel een bakkie appelflappen! Haha helaas nu alleen een tijdtje zonder auto.gellukig door deweeks altyd nog me transporter voor t werk..

Op hoop van zegen!

Greeets,henk
- Van SuusTwan (Deelnemer) [nl] op 24-11-2012 22:18
Wij hadden ook dat probleem en ons blok is naar Hoebeke gebracht door de dealer uit Rotterdam.
Nu zijn de seals vervangen en loopt ie prima!
Hopelijk voor jou wordt t ook snel opgelost.
Onze eerste reactie was ook shit miskoop.
Maar nu hij gemaakt is is het puur genieten :)
- Van henk (Beginner) [nl] op 25-11-2012 00:04
ik had idd al zoiets gelezen ergens in het forum,gellukig maar dat jullie rx gemaakt is..geeft mij ook hoop dat het allemaal goed komt ik had nog niet eens de kans om de cd wisselaar uit te proberen en de auto verder zelf te ontdekken! het is een heel stuk anders als mijn ex mazda 6 :p je schrikt jezelf egt kapot gellukig koop je hem dan niet particullier dat zal wat zijn!

ik had er nog maar een foto van gemaakt die staat nu op de cover van me telefoon whaha..
ik heb er goed vertrouwen in dat het bij hoebeke weer gerepareerd wordt en denk als het allemaal oed is dat ik jaarlijks ook het onderhoud er wil laten doen.

Uit welke omgeving komen jullie?

Groetjes.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / rx8 begeven nieuw lid

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill