Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Goede garage in de stedendriehoek (Apeldoorn-Zutphen-Deventer)
- Van vossejongk (Powerposter) [nl] op 23-11-2012 14:31
Ben op zoek naar een garage met ervaring met de rx8, zeer ontevreden over m'n huidige: lange wachttijden (radio ligt nu los en vanochtend gebeld en 't duurt tot dinsdag!! voordat ze die weer in mekaar hebben... onkunde (nieuwe startmotor nodig zetten ze er een zwakke in terwijl ik expliciet had gezegd dat ze die nieuwe sterkere erin moesten zetten) en dingen gewoon vergeten. Liefst dus in de regio stedendriehoek. Iemand die me hiermee kan helpen?
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 23-11-2012 19:00
Nope sorry.

Mijn dealer is ook top, heeft ook een paar Rx-8' en in onderhoud/in onderhoud gehad. Caecil en Rembrand zijn daar ook regelmatig geweest en volgens mij naar alle tevredenheid.
Zit wel in Zevenaar, dus weer 25-30 km extra vanuit Apeldoorn en dan weer terug.
- Van vossejongk (Powerposter) [nl] op 29-11-2012 19:24
Zevenaar is nog best te doen in +- 40 minuten en als ik een leenauto mee kan krijgen :) Als ie goed werk aflevert vind ik het die afstand wel waard.. bedankt voor de tip!
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 30-11-2012 17:08
Graag gedaan, kijk maar eens of het wat voor je is.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Goede garage in de stedendriehoek (Apeldoorn-Zutphen-Deventer)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill