Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / LCD scherm
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 04-01-2012 15:04 Edited 04-01-2012 15:40
Rechts naast het LCD-scherm van de navigatie zit een klein zwart venstertje.
Waar is dat voor?



Grtz Dennis.

EDIT: Vraagje: Heeft iemand nog een klepje over van het LCD-scherm of kan ik die beter bij de dealer bestellen?

Adresje sloperij???
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 04-01-2012 15:22
Ruimte voor een IR ontvanger dacht ik. In de Mazda 6 zit een vergelijkbare navigatie met een afstandsbediening.
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 04-01-2012 15:39
Ah, dat klinkt idd logisch...bedankt!

Nou ja, maakt niet uit, ik ga er toch een 7" Tablet inzetten met GPS zodat ik fatsoenlijke 3D-beelden voor navigatie heb.
Bovendien kun je er nog veel meer leuke dingen mee doen:
Bleutooth OBDII adapter en de Torque-app kopen en je kan al je motorgegevens uitlezen.
Met de ingebouwde G-sensor kun je, na ingave van het gewicht, je versnelling meten (en dus je vermogen).
Mijn voorlopige keuze is de Huawei Media Pad.

Vraagje: Heeft iemand nog een klepje over van het LCD-scherm of kan ik die beter bij de dealer bestellen?

Adresje sloperij???

Vast bedankt!

Grtz Dennis.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 04-01-2012 16:45
Dennis:

> Bleutooth OBDII adapter en de Torque-app kopen en
> je kan al je motorgegevens uitlezen.


Laat ik dat nou net ook vandaag gedaan hebben! :-) Op mijn telefoon dan weliswaar...
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-01-2012 09:53
Ja, dat kon een jaar geleden nog niet!
Je kunt de monteurs van je garage zelfs de ogen uitsteken wat zo makkelijk kunnen zij het zelfs niet!
Zit volgens mij ook een HUD-funtie ingebouwd, kan je je snelheid of iets anders in je voorruit projecteren.
Ook is de app handig voor het circuit, alles kan je loggen, rondetijden, grafieken, etc. etc.
Echt iets volledig draadloos waar ik al heel lang op zat te wachten!

Heb nu weer een aanbieding gekregen van iemand die een 7" Tablet met GPS etc. wil verkopen voor €90,-...

Grtz Dennis.
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / LCD scherm

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill