Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 Foto's en films / Foto's garage Gerritse Tiel
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-03-2011 18:11
Heel leuk vanmiddag om eens wat gezichten te zien achter de berichten op dit forum.  Hier alvast een link naar de foto's op mijn eigen internetruimte. Ik zal ze later nog even netjes op dit forum plaatsen.

http://www.dropbox.com/gallery/8519393/1/RX-8%20club%20Tiel?h=56d878

Groeten,

Olof
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-03-2011 11:48
leuke foto's :) zie weer bekende gezichten zitten hihi
Helaas konden we er niet bij zijn :(

Groetjes M&M
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 13-03-2011 20:52
Dat zijn zeker bekende gezichten!
Ik was zaterdag nog op terugweg van skivakantie, anders was ik er ook bij geweest.
Mooie race MX5!
Duitse nummerplaat afgedekt Caecil?

Outjer
- Van RijkWesselo (Beginner) [nl] op 14-03-2011 07:56
Hier een paar foto's van de RX8en.
https://picasaweb.google.com/106095696223105810380/MazdaOpening?authkey=Gv1sRgCKa5q7v75rnHaQ#

Vond het eengeslaagde dag! nogmaals bedankt dat jullie kwamen.

Groeten,

Rijk Wesselo
Mazda Gerritse Tiel
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 14-03-2011 10:09
Rijk, jij/jullie bedankt voor de uitnodiging en de gastvrije ontvangst. Ik begreep dat het ook voor jullie een geslaagde dag was.

Olaf, Twan, Willem en Vera, ik vond het leuk om jullie te ontmoeten. Kan ik weer wat gezichten aan de forumnamen koppelen.

Bedankt voor de foto's, leuk. Wij waren onze camera weer eens vergeten.

En inderdaad Outjer, Brake heeft van die mooie plaatjes met RX-8 logo besteld, precies pas voor de Duitse kentekenplaathouders. Hadden we ook al bij Blik op de Heelweg vorig jaar. Ziet er toch een stuk beter uit dan een auto met Duits kenteken voor een nieuwe Nederlandse dealer.
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 14-03-2011 15:26
Voor degene die afgelopen zaterdag gezien hebben dat ik schade had aan mijn deur:
Reeds gerepareerd en je ziet het echt niet meer.
Door bedrijf www.vdhanenberg.nl uitdeuken zonder spuiten.
Hij wil de volgende keer wel bij een meeting komen met zijn mobiele reparatie.
Dan kun je kleine deukjes eruit laten halen op locatie.
Hij komt natuurlijk niet voor 1 deukje, maar als er meerdere auto's zijn wil hij komen.
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-03-2011 04:11
Fijn dat je schade verholpen is.

Ik heb ook een paar van die deukjes gehad die er door van Oudenaren in Zaandam perfekt uitgehaald zijn. Jammer dat ik nu geen deukjes meer heb :-) want ik zou zo iemand graag eens aan het werk willen zien! Ik hou je in gedachten (net als de volgende DVD).

Groeten,

Olof
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 09-04-2011 23:02 Edited 09-04-2011 23:33
Zoals beloofd, de foto's uit Tiel. Nu kan ik de link leegmaken. Ik hoop niet dat het er te veel zijn en dat het forum hiermee te veel belast wordt. Maar ja, dit is toch de afdeling Foto's en Film? Ik hoor het wel. Hier komen ze:
Bijlage: P3128848.jpg (634k)
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 Foto's en films / Foto's garage Gerritse Tiel

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill